نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته که در لیگ نوزدهم آقای گل فوتبال ایران شد، محبوبیت زیادی بین استقلالی‌ها دارد و هواداران استقلال علاقه بسیاری به مهاجم سابقشان دارند.

یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل قبل مربوط به خط حمله بود. پرسپولیس بعد از رفتن طارمی و علیپور صاحب یک مهاجم ششدانگ و با ثبات نشد و مهاجمان پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر فقط به صورت مقطعی توانستند خوب کار کنند.

همین موضوع یحیی گل محمدی قصد تقویت خط حمله تیمش را برای سال آینده داشته باشد و اولویت یحیی هم جذب مهاجم خارجی است. گزینه اول گل محمدی کاسیانو مهاجم تیم ویزلا پرتغال است که مذاکرات خوبی با پرسپولیس انجام داد ولی توافق نهایی هنوز حاصل نشده است.

به غیر از کاسیانو، گزینه‌های بسیار زیادی به پرسپولیس لینک شدند و یحیی گل محمدی طی روزهای اخیر فیلم بازی مهاجمان زیادی را مشاهده کرد تا بازیکن مدنظر خودش را پیدا کند. شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت و سابق استقلال که در این فصل در فوتبال قطر حضور داشت، در زمان حضور استراماچونی به فوتبال ایران آمد و عملکرد بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت.

شیخ که در لیگ نوزدهم آقای گل فوتبال ایران شد، محبوبیت زیادی بین استقلالی‌ها دارد و هواداران استقلال علاقه بسیاری به مهاجم سابقشان دارند. دیاباته طی روزهای اخیر به پرسپولیس معرفی شد ولی مذاکره جدی بین طرفین انجام نگرفت.

یحیی برای مهاجم سابق استقلال عجله نمی کند/ پرسپولیس تنها مشتری ایرانی شیخ نیست!

در مورد مهاجم سابق استقلال چند نکته وجود دارد که باعث شد تا پرسپولیسی‌ها او را در اولویت خود قرار ندهند. موضوع اصلی به مصدومیت‌های زیاد این بازیکن بازمی‌گردد که در استقلال هم شاهد آن بودیم. موضوع دوم این است که از نظر سرمربی پرسپولیس دیاباته با وجود شم گلزنی بالا، در پرس کردن توانایی لازم را ندارد و شاید مدل بازی او به سبک پرسپولیس نخورد.

با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است در صورتی مذاکره جدی با دیاباته انجام خواهد شد که آمدن گزینه‌های اصلی پرسپولیس به ایران منتفی شود. در واقع گل محمدی فعلا نظر نهایی خودش را برای جذب دیاباته نداده و می‌خواهد در خصوص خرید مهاجم سابق استقلال دست نگه دارد. همچنین به غیر از پرسپولیس، سپاهانی‌ها هم وضعیت این بازیکن را بررسی کردند و حتی این باشگاه مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام دادند. هرچند حضور شیخ در پرسپولیس یا سپاهان قطعی نیست ولی بازگشت احتمالی این بازیکن به فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن تیمی جز استقلال می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    یحیی نمیخوادش شما چقد اصرار دارین! آقا نمیخواهند نمیخواستند ونخواهند خواست، افتاد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی