پیغام وریا غفوری برای مسئولان باشگاه استقلال/ کاپیتان آبی‌ها تیم آینده‌اش را انتخاب کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از آنجا که حال و هوای استقلال اصلاً شبیه تیم قهرمان نیست، خیلی نباید تعجب کنیم شرایط کاپیتان این تیم هم ایده‌آل باشد.

وریا غفوری یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال است، سبک زندگی این بازیکن و همچنین دغدغه‌های او نیز خاص است و به همین دلیل هم از وریا یک بازیکن خاص ساخته که گاهاً هواداران تیم رقیب را نیز طرفدار خودش می‌کند. اما در شرایطی که استقلال بعد از روز قهرمانی تاکنون یک آب خوش از گلویش پایین نرفته، حال و هوای کاپیتانش نیز خیلی خوشایند و در خور توجه نیست!

وریا که مسئولان باشگاه استقلال طی چند وقت اخیر برای تمدید قرارداد با او تماس نگرفته‌اند؛ مدعی است اگر همچنان خبری از استقلالی‌ها نشود مجبور است برای فصل آتی به پیشنهاد خود از فولاد فکر کند.

این در حالی است که هواداران استقلال نمی‌خواهند کاپیتان محبوب خود را از دست بدهند و این روزها نسبت به بی‌تفاوتی مسئولان استقلال در مورد تمدید قرارداد وریا گله‌مند هستند.

استقلال در لیگ بیست و یکم بعد از ۹ سال قهرمان شد و چند رکورد را نیز از آن خود کرد اما یکدفعه همه چیز با رفتن فرهاد به هم ریخت. اکثر مسئولان و مربیان استقلال (غیر از آجورلو) از رفتن فرهاد ابراز بی‌اطلاعی کردند و مدعی شدند از جدایی او شوکه شده‌اند، اما واقعیت این بود که مجیدی دوباره عادت همیشگی خود را حتی فردای قهرمانی استقلال تکرار کرد و با جدایی یکدفعه‌ای و بی‌خبر خود از استقلال همه را در شوک فرو برد.

حالا اما شرایط برای تیم قهرمان فرق کرده است و آن قدر فضای مجازی به مسئولان استقلال فشار آورد تا آنها مجبور شدند با مربی خارجی به توافق برسند و تیم قهرمان بزودی تحویل مربی جدید داده می‌شود اما همچنان تکلیف آقای کاپیتان معلوم نیست و این روزها باید منتظر تصمیم نهایی آجورلو باشیم.

اگر مدیرعامل استقلال همچنان نسبت به تمدید قرارداد وریا بی‌تفاوت باشد در نهایت این بازیکن راهی فولاد می‌شود تا برای فصل آتی در تیم نکونام بازی کند؛ اتفاقی که اصلاً خواست هواداران استقلال نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • وادری IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    کاپی ما سید حسین هست وریا بجز حاشیه و جنگ و دعوا هیچی نداشت
    • ناشناس IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      وریا سالهاست داره تو استقلال بازی می‌کنه و هر موقع باشگاه به کمک نیاز داشته بدون چشم داشت کمک کرده
    • Seyannosh IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      اتفاقاً کاپیتان ما وریا هست مردی از جنس مردم و وفادار و غیرتی وریا حذف شدنی نیست تو قلب مایی کاپیتان 💙💙
  • صادق IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    وریا یک مرد به تمام معنا هست خصلت های پهلوانی ک این بازیکن دارد هیشکی ندارد جز علی دایی،،،برای استقلال هم زحمات زیادی کشیده و اگه برود و مسولان باشگاه بی اهمیتی کنند بخدا مدیونند
  • مهدی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    با اینکه پرسپولیسی هستم اما بهترین بازیکن استقلال وریا بوده صد ماشاالله به بازیش انشالله سالم باشه هرجا هست
  • رضایاک IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    دغدغه این کاپیتان قرارداد ۳۰ میلیاردیش هم بود البته.... فقط که دغدغه مردم را نداشت!!! جنجال آخرین تمدیدش و کلی مساله دیگه. نمیخواد یه کیسه کش دغدغه مردم را داشته باشه. : )
    • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      بعید نیست برخی رفتارهای بازیکنان در آستانه بازنشستگی، علیرغم افت فنی، جهت افزایش قرارداد و چرب تر کردن اون باشه!
  • م IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    وریا و مجیدی چوب ی حرف رو دارن میخورن
    • چی بگم IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      مجیدی رو با وریا یکی نکن.مجیدی همیشه عادت داره استقلال ول کنه.بعدم حرفی که زد دفاع از کاپیتانش بود فقط.اما وریا از وضع مردم و...گفت.مجیدی صد بار خودش گفت که خواسته بره.تمومش کن این گنده کردن الکی مجیدی که سابقش واس هممون معلومه.پول پول پول.ژست تعصب
  • ناشناس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    درود بر شرف وریا غفوری سنبل عدالت و مردانگی . من یک پرسپولیسی دو آتیشه هستم ولی درود میفرستم به برخی بازیکنان شایسته و حوانمرد استقلال .
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    کنار گذاشتن وریا آرامش رو از تیم میگیره نکونام میدونه کیو جذب کنه وریا هنوزم خیلی آمادست ذژاگه ۳۶ ساله رو جذب بشه بعد وریا نه؟؟؟؟وریا واسه ما ثابت شده اما ما بازم به باشگاه بمدیریت اعتماد میکنیم انشالله که خیر پیش میاد😐😐😐
  • سید IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    تااقای مربی خارجی بیاددوزازیش بیفته نیم فصل تمومه بااین شرایط تیم وبازیکنانش
  • حمید IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    منم از رفتن فرهاد به این شکل ناراحت شدم ولی نمیشه قضاوت کرد ' مگه میشه مدیر عامل و مربی تیم قهرمان همینطوری پشت پا به همه چیز بزنن ؟ شاید کاسه ای زیر نیم کاسه باشه ' که بخاطر رفتارهای مردمی وریا و حمایت قاطع مجیدی از وریا طبق معمول دستور داده شده که مجیدی و وریا بایست از کانون توجه مردم حذف بشن ' چون در باشگاههای دیگه مورد توجه و تیتر اول رسانه ها نیستن و اینکارا هم هزاران با تا الان شده ' دیگه از اخراج دو ساعته علی دایی از تیم ملی واضحتر هم داشتیم '؟ وووو
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    چرا باید خصات واقعی پهلوانی که در وجودش زبانه میزنه وانسان بی تفاوتی به هموطنش نیست اورا اذیت کند این کر درستی نیست باید پهلوان اینجور باشد
  • محروم IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بس کنید لنگیا همتون لنگی هستین این پست گذاشتین به وریا گفتن فعلا باکسی قرار داد نبستیم وفعلا باید صبر کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی