جانشین مطهری ایرانی است یا خارجی؟/ استقلالی متعصب گزینه یحیی گل محمدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جدایی حمید مطهری از پرسپولیس و حضورش در نساجی به عنوان سرمربی این بحث به شکل جدی مطرح شد که چه کسی به عنوان دستیار اول به نیمکت پرسپولیس اضافه خواهد شد. 

حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد و هدایت نساجی قائمشهر را برعهده گرفت. پس از این جدایی گل محمدی در مصاحبه با خبرنگاران از حضور یک مربی تئوریسین و طراح خبر داد.

دیروز شایعه شد وحید رضایی بازیکن سابق فجر سپاسی و مربی این روزهای مس شهر بابک که اتفاقاً در لیگ یک هم نتایج خوبی گرفته برای حضور در کادر فنی پرسپولیس گزینه شده. رضایی در ذوب‌آهن و اکسین البرز دستیار یحیی گل‌محمدی بود و گفته می‌شود بار فنی بالایی هم دارد. البته وحید رضایی در دهه ۷۰ سابق حضور در استقلال را دارد و باید دید این بار یک استقلالی به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا نه. او پیش از این قرار بود به کادر فنی استقلال در زمان محمود فکری اضافه شود. رضایی در این خصوص گفته بود: «من خودم استقلالی هستم، بازیکن این تیم بودم و بازگشت به استقلال آرزوی من است و با افتخار این پیشنهاد را می‌پذیرم.» با این حال باید منتظر ماند و دید وحید رضایی گزینه یحیی خواهد بود یا نه.

از طرفی دیگر گفته می‌شود گل محمدی به دنبال یک مربی خارجی برای نیمکت سرخپوشان و در حال رایزنی برای حضور یک مربی تراز اول است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قرمز IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    ما مربی ایرانی نمیخواهیم وگرنه خود مطهری بود یحیی اگه قبول نمیکنه استعفا بده بره
    • حقیر لنگی نباشیم IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      اره مربی ایرانی در حد تیم لنگ نیست ملا محمد از کابل عالی در کنار گل محمد امسال تیم لنگ رو حتما تو لیگ برتر حذف میکند در ضمن حیف پیکسوت تاج کبیر نیست کنار بنگاه شرط بندی قالی فرش پیروانی باشه پیروانی اگر به جای فرش به فکر فوتبال بود نقش مقوا روی نمیکت تیم سوم پایتخت رو نداشت خیلی دوست دارم هفته اول با تیم مطهری نساجی بازی داشته باشی مطهری بود که درس فوتبال به گل محمد میداد لنگی حقیر
  • اس اس IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    هههه ...فکرکنید یه مربی خارجی تراز اول بیا زیر دست خلممد.ههههه اگه هم بیاد واسه پول میاد نه کارفنی
  • gaber IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    اصلا برای تمرینات ایرانیها را نیاور چه رسد استقلالی .میشی عین دایی که در پرسپولیس بود و زیاد شاخصه های خوبی نداشت کار به شخصیتش ندارم کوچولویی چون مجیدی اگر گابریل پین را نداشت الان در خانه نشسته بود و جواب کسی را نمیداد. فقط تمرین دهنده خارجی متوسط بلحاظ سنی بهترین گزینه هست ‌.اشتباه نکنی یحیی جان .خارجیها دقیق ترین تمرینات و جدیترین مسئولیتها را بنحو احسن انجام میدن. منتظریم که یک خارجی خوب بار را از دوش تو برداره و با راحتی خیال به آرزوهات برسی
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    تو ایرانی ها بهترینش مطهری هست و خواهد بود.حالا که مطهری رفته باید یکی بهتر از مطهری بیارید.با توجه به این که تو ایران بهتر از مطهری نیست بهتر یک گزینه خارجی کارنامه دار بیارید.
    • حسین IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      امسال معلوم میشه مطهری چکارس.نساجی میره لیگ یک .مطهری بدردمانکن مغازه میخوره یاشاعری
  • سامان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    به نظرم اگه سرتنگ چوک رو بیارن خیلی خوب میشه هم فوتبال مارو میشناسه هم مربی لی که سابقه مربیگری تو پرسپولیس رو داره و هم مربی بادانش و معمولی هست
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    اون مربی خارجی را بیارید.حالا هرکسی هم میخواهید کنارش بزارید.
  • حسن IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    اگه مهدوی کیا هم قبول کنه و یحیی نظرش مثبت باشه میتونه کمک خوبی برا تیم باشه. اون با فوتبال آلمان رشد کرده و مدرک گرفته
  • سه ستاره IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    گل ممد خودش همه کاره است ۴۰میلیارد
  • سید امین حسینی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    https://www.karzar.net/46841 کارزار درخواست راه‌اندازی سامانه اتوبوس‌های تندرو و خط ویژه در بزرگراه شهید همت
  • Ali IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    کاربرمحترم با عنوان لنگی حقیر نباشیم : حقیر کسی است که دیگران را حقیر می داند به این ترتیب حقارت از سر و رویت باریدن گرفته که چنین نگاشته ای. همان ملاممد ازکابل صدبار شرفش وانسانیتش ازتوی نا دان و نا آدم بهتر و بیشتر می باشد .تو مثل اینکه سر سفره پدر و مادرت بزرگ نشدی وگر نه چنین نمی اندیشیدی و چنین نمی گفتی .اینقدر هم دم از تاج کبیر نزنیند کسانی که اینقد کبیر کبیر می کنند صغیر صغیر هستند و حقارت وکوچکی در وجودشان تلمبار وبه صورت عقده حقارت نمایان شده و سر وا کرده است .تن آدمی شریف است به جان آدمیت پس جنابعالی بگرد و بگرد در وجودت دنبال انسانیت .
    • آرتا IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      آقای ملا لغطی چطور خودتون همش کیسه کیسه میکنین بعد الان انتظار احترام داری؟؟نشستی طومار نوشتی درس اخلاق میدی؟!پرسپولیس کبیر مینویسین و آب از لب و لوچتون آويزون میشه اونوقت رفیق ما نوشته تاج کبیر دردت گرفته..جمع کن بابا خودتو
  • علیرضا IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    استیلی یا درخشان یا وحید قلیچ بهترین گزینه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی