پرسپولیس رؤیایی برای قهرمانی در ۳ جام بسته شده است/ گزینه‌های پرسپولیس بدانند امسال سال جام جهانی است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم جدایی حمید مطهری از این تیم را حرفه ای ارزیابی می‌کند.

سپهرحیدری مدافع سابق پرسپولیس با بیان این حرف گفت: آقای حمید مطهری خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و بدون شک هواداران این تیم قدردان زحمات او هستند. او یک مرد تأثیرگذار کنار یحیی گل محمدی بود اما فوتبال حرفه ای همین است و برایش آرزوی موفقیت دارد.

وی ادامه داد: به هر حال در دنیای فوتبال این رفت و آمدها وجود دارد و مهم این است که شما تأثیرمثبتی روی هواداران و تیم داشته باشید و آقای مطهری نیز خاطره ای خوب از خود برای طرفداران پرسپولیس ساخته است. از طرف دیگر همه می‌دانیم آقا یحیی یک مربی با هوش و ذکاوت است و حتم دارم جانشینی خوب و قوی برای آقا حمید در پرسپولیس پیدا خواهد کرد. در گذشته نیز دستیاران آقای گل محمدی جدا شده و سرمربی شدند اما او راهش را با انتخاب مناسب ادامه داد و انشالله همین اتفاق نیز در پرسپولیس بیفتد.

مدافع سابق پرسپولیس ضمن تعریف از خریدهای جدید این تیم یادآور شد: به نظر من پرسپولیس امسال رؤیایی بسته شده است. نفراتی که خریداری شده اند همگی کارنامه دار بوده و بازیکن ملی و شناخته شده هستند. این بازیکنان جدید شخصیت قهرمانی را با خود به پرسپولیس می‌آوردند و به شخصه خیلی به تیم برای فصل آینده امیدوارم.

حیدری پرسپولیس را شانس اول قهرمانی خواند و خاطرنشان کرد: با این تیم رؤیایی پرسپولیس برای ۳ قهرمانی بسته شده است یا اینکه حداقل شانس اول برای قهرمانی در هر ۳ جام لیگ برتر، حذفی و سوپرجام است.

وی درخصوص امروز و فردا کردن سعید صادقی برای پیوستن به پرسپولیس نیز اظهار داشت: من اصلا و ابدا دوست ندارم اسم بازیکن بیاورم. هر بازیکنی مختار است خودش در خصوص آینده اش تصمیم بگیرد و این موضوعی شخصی است اما فوتبالی ها می‌دانند امسال سال جام جهانی است. بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران کار بسیار سختی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و رفتن به جام جهانی قطر پیش رو دارند چون اسکوچیچ هم مثل کارلوس کی روش نشان داده است که بیشتر روی لژیونرها حساب باز می‌کند تا بازیکنان داخلی! بنابراین من فکر می‌کنم برای یک فوتبالیست صرفا نباید مسائل مالی آن هم در سال جام جهانی اولویت باشد. بدیهی است بازی در پرسپولیس شانس هر بازیکنی را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی افزایش می‌دهد و امیدوارم دوستان این مسئله را لحاظ کنند.

سپهرحیدری بر لزوم متوقف نشدن خریدهای پرسپولیس تأکید ورزیده و گفت: پرسپولیس شروع خوب و ایده آلی در فصل نقل و انتقالات داشت اما این حرکت نباید متوقف شود. من از زبان آقا یحیی خواندم که گفته بود فقط نیمی از خریدهایش انجام شده و این نشان می‌دهد او در پُست های دیگر به ویژه خط حمله و هافبک نیاز به خرید بازیکن جدید دارد. انشالله باشگاه بتواند از روی لیست آقای گل محمدی باز هم خریدهای خوبی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی