نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
۱ |
۵
علی کریمی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا شرایط برای انتخاب تیم جدید هیچ بازیکنی به اندازه علی کریمی پیچیده و مبهم نیست.

علی کریمی را باید یکی از بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های عصر حاضر ایران دانست. هافبکی که مصدومیت‌های متوالی‌اش از ناحیه کمر مانعی همیشگی بر سر راه رسیدن این بازیکن به جایی بوده که استحقاقش را دارد.

با این حال این بازیکن با پیوستن به استقلال دو فصل فوق‌العاده را زیر نظر شفر و استراماچونی پشت سر گذاشت و بعد از ان راهی تیم قطر شد و با درخشش زودهنگام در این تیم به صورت قرضی راهی الدحیل شد.

نمایش‌های قابل قبول کریمی در الدحیل او را راهی سوپرلیگ ترکیه و تیم کایسری‌اسپور کرد اما مصدومیت شدیدش و توصیه موکد پزشکان به ضرورت عمل جراحی باعث شد تا بدون بازی برای این تیم، فصل را به پایان ببرد.

با این حال متصل شدن فصل جدید به جام جهانی باعث شده تا علی کریمی هم به مانند بسیاری از لژیونرهای دورمانده از تیم ملی به فکر انتخاب یک تیم جدید باشد.

استقلال و سپاهان به عنوان دو باشگاه سابق این بازیکن از شانس بسیار بالایی برای جذب ستاره جوان فوتبال ایران دارند اما خود این بازیکن همچنان تصمیمی برای آینده فوتبالی‌اش نگرفته و دقیقا مشخص نیست قصد دارد به به فوتبالش در خارج از کشور ادامه دهد یا برای جام جهانی به ایران بیاید.

همه این‌ها در حالی است که هنوز پرونده حضور این بازیکن در کایسری‌اسپور هم به طور کامل بسته نشده و احتمال ماندنش در این تیم هم کماکان وجود دارد. باید دید علی کریمی فصل بعدی را در کدام تیم آغاز می‌کند تا با ارائه نمایش‌های باکیفیتش شانسش را برای حضور در اردوی تیم ملی امتحان کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیف اله رشیدی IN ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    کی‌روش چند سال در ایران بوده امتحان خودش را پس داده چه گلی بسر ما زد جز زد و بند و پدر سوختگی و حقه بازی چکار کرد ظاهراً سیستم فوتبال ایران با آدم های درستکار مشکل داره اسکوچیچ بسیار هم عالیست چون بروس ساده تر و انسانی تر بر خورد میکند حقه بازی و شیادی شاید بلد نباشد کی‌روش هم پیر تر ه و دیگر توان ندارد و هم زد و بند باز هست عده ای رشوه بگیر طرفدار کی‌روش هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی