نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کاش قرارداد ۴۰ میلیاردی به احترام فقرا فاش نمی‌‎شد/ امیدوارم با ساپینتو دفاع اتوبوسی استقلال جمع شود/ ۸ سال دستیار بودن برای کریم باقری بس نیست؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ای کاش در دوره و زمانه‌ای که گروهی از مردم برای پیدا کردن غذا تا کمر در سطل زباله خم می‌شوند آقای مدیرعامل رقم قرارداد ۴۰ میلیاردی سرمربی پرسپولیس را رسانه‌ای نمی‌کرد تا خون به جگر مردم نشود.

مرتضی فنونی زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر مربوط به باشگاه پرسپولیس، همچنین کری خوانی سرمربی جدید استقلال برای رقبای این تیم در لیگ برتر، عرضه برند پرسپولیس در فرابورس و... اظهاراتی را مطرح کرد.

با مشخص شدن جانشین فرهاد مجیدی در استقلال روشن شد که سرمربی پرتغالی این تیم اهل کری خواندن است. خبر دارید گفته می‌خواهد به رکورد پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس برسد؟

اولاً این آقا در طول دوران مربیگری اش چند بار از تیم‌هایی که بوده اخراج شده. بعد هم مربیان پرتغالی را قبلا در ایران زیاد دیده ایم. حتی خود کی‌روش هم کار خاصی در فوتبال ما نکرد و نه جام گرفت و نه در جام جهانی به دور بالاتر صعود کرد. قبل از آن هم که مانوئل ژوزه به پرسپولیس آمده بود و نتایجش روشن است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

اصلاً خود پرتغال لیگ معتبری ندارد. فکر می‌کنم لیگ آنها در حد ما باشد. خیلی از ایجنت‌ها می‌توانند راحت از ایران به پرتغال بازیکن بفرستند. همین جعفر سلمانی استقلال پارسال رفته بود پرتغال. چون بازیکنان خوب پرتغال بیشتر در خارج از این کشور بازی می‌کنند. این آقا هم چون قبلا در عربستان کار کرده و آسیایی‌ها را می‌شناسد آمده تا با چندتا حرف جذاب دل هواداران را ببرد. خودش هم که جوان است و قطعاً دوست دارد تحت تاثیر این فضا باشد.

فکر می‌کنید بتواند در استقلال موفق شود؟

تا جایی که شنیده ام او یک مربی با تفکرات هجومی است. امیدوارم در استقلال هم تیمش را هجومی‌ببندد و به میدان بفرستد. نه مثل استقلال پارسال که جلوی تیم‌های ته جدولی هم اتوبوسی دفاع می‌کرد و کیفیت لیگ را پایین آورده بود. قطعاً استقلال تهاجمی بازی کند لیگ جذاب تر می‌شود.

در رابطه با شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات صحبتی دارید؟

به نظرم خریدهای ما یکی از یکی بهتر است، اما فقط به درد یکسال قرارداد می‌خورند. چون بیشترشان سن شان در شرایطی است که نمی‌توان با آنها قرارداد دو ، سه ساله بست. نهایتش این است که اگر خوب بودند بعد از یک سال دوباره با آنها تمدید کنیم. بیرانوند و سروش رفیعی که بازیکنان خودمان بودند و به خانه خودشان برگشتند. به نظرم سروش رفیعی مهمترین بازیکن سپاهان بود که بیشتر گل‌های مغانلو و شهباززاده را تدارک می‌دید. ما هم آن وسط به یک بازیکن بازیساز و پاسور نیاز داشتیم.

از دیگر خریدهای پرسپولیس در خط دفاعی هم خبر دارید؟

امیدوارم حالا که خیال کار فنی از دفاع راحت شده دیگر جلوی تیم‌های ته جدولی مثل شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان با دوهافبک دفاعی بازی نکنند. همان روزهایی که یک گل فرسایشی می‌زدیم و بعد می‌رفتیم عقب دفاع می‌کردیم. آمار میگوید شهرخودرو جلوی ما ۱۲ تا کرنر زد! نفت مسجدسلیمانی‌ها هم ۱۳ تا کرنر به ما زدند! این برای پرسپولیس خوب نیست.

توقع دارید پرسپولیس با این خریدها در فصل آینده تهاجمی‌تر بازی کند؟

ما توقع داریم پرسپولیس مثل پرسپولیس بازی کند. پرسپولیس تیمی نیست که برود عقب بایستد و دفاع کند.

پرسپولیس همیشه در طول تاریخ چه طور بوده؟

وقتی ۴۰ میلیارد تومان به سرمربی تیم میدهند از او انتظار فوتبال خوب داریم. از آقای مدیرعامل تعجب می‌کنم که چطور در شرایط امروز اقتصادی کشور چنین مبلغی را فاش می‌کند. در دوره و زمانی که بعضی از مردم به خاطر فقر تا کمر در سطل زباله خم شده اند این اقدام یک اشتباه محض بود که قرارداد ۴۰ میلیاردی سرمربی پرسپولیس را رسانه‌ای کردند. وقتی گوشت کیلویی ۲۵۰ هزار تومان است و خیلی خانواده‌ها دو ماه یک بار گوشت نمی‌خورند نباید این مسائل را عنوان کنند. ولی یک نکته باید مدنظر مدیر باشگاه پرسپولیس باشد.

چه نکته ای؟

شما که ۴۰ میلیارد به سرمربی تیم می‌دهید باید در قراردادش بندی هم بگذارید که اگر در خانه شکست خورد دو میلیارد از قراردادش کم شود. باید در چنین قرارداد هنگفتی، تشویق و تنبیه کنار هم باشند.

در رابطه با جدایی مطهری و فنایی از کادر فنی پرسپولیس نظرتان چیست؟

به نظرم حمید مطهری انتخاب خیلی خوبی کرد. او به تیمی رفت که در آسیا سهمیه گرفته و اتفاقاً جزو پرطرفدارترین تیم‌های شمال کشور محسوب میشود. ولی از کریم باقری تعجب می‌کنم.

چطور؟

کریم بعد از این همه سال حضور در کادرفنی پرسپولیس چرا نمی‌رود یک تیم برای خودش بگیرد؟ مثلا تبریزی است! چرا تراکتور باید برود قربان علی اف را از ترکمنستان بیاورد در حالی که کریم باقری در فوتبال ماست. هر فصل بودن در کادر فنی پرسپولیس به اندازه ۲ سال تجربه به مربی فوتبال اضافه می‌کند. این را همه می‌دانند. الان کریم باقری ۸ سال در کادر فنی پرسپولیس حضور دارد! چرا نمی‌تواند خودش تیم بگیرد؟ چرا نمیرود توانایی‌هایش را نشان بدهد؟ کریم باقری جزو مفاخر باشگاه پرسپولیس بوده که زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده ولی دیگر وقت آن رسیده که ثابت کند چند مرده حلاج است. آفرین به حمید مطهری که رفت تا نفر اول باشد.

خبر دارید که قرار است به زودی پرسپولیس وارد فرابورس شود؟

بله خبر دارم. دفعه قبل هم که وارد بورس شد با پول قشر زحمتکش کشور که اکثراً از طبقه ضعیف اجتماع هستند پولدار شد. فیلمش هست؛ در همان جلسه ای که ما رفتیم آقای قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت ۳۵۰ میلیارد تومان بابت فروش سهام پرسپولیس به حساب باشگاه واریز می‌کنیم که از این مبلغ ۵ درصدش متعلق به پیشکسوتان است. یعنی عددی در حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیارد. اول از همه هم قرار بود این پول به پیشکسوتان پرداخت شود ولی جالب است که به جای این کار فعلاً میلیارد، میلیارد به حساب بازیکن و مربی واریز شده است. لب بود که دندان آمد. آقایان! چرا به فکر پیشکسوتان نیستید؟ آنها هم از این پول حق دارند. یادتان رفته تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس از نداری و فقر موتور کرایه می‌کنند تا مسافرکشی کنند؟ مدیر باشگاه پرسپولیس باید قبل از خرج کردن این پول‌ها ۵ درصد پیشکسوتان را می‌پرداخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • ضد کیسه کش IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    قرارداد 1.5 میلیون دلاری چی می گه ؟ کیسه کش اینو کار نمی کنی که
  • بابا مسعود IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    آقا مرتضی اگر کل ارقام خرج شده- در این تیم حکومتی منحوس- بعد از انقلاب ۵۸ را بدون سانسور به مردم بگویند خیلی ها از جمله شاخ های گوزوی مجازی لنگی هزاران شاخ درمی آورند این تیم کثیف حد و مرزی ندارد ولی در آخر همیشه دروغگو فقیر و بیچاره است این تیم کثیف هرساله به اندازه رئال و منچسترسیتی و پاری سن ژرمن خرج می کنه و به اندازه تیم طویله خانه بابامسعود راندمان ندارد
    • هوادار فوتبال IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      این دوبرادر که کاری جز دوز بازی درپارک ازشان برنمیآید از سوزش زیاد هرروز دارند مصاحبه میکنند شما دوبرادر حاشیه ساز کاروزندگی ندارید که دائما درحال فک زدنید
    • پرسپولیسی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      اولا ادبیات شما نشان دهنده شأن و شخصیت شما هست و معلومه چه آدمی هستین. ثانیاً ما پول از کجا میاریم ؟ خب خودتون از کجا میارین برا خرید بازیکن و مربی؟ نکنه مدیر عامل شما و بازیکناتون میرن تو معدن کارگری میکنن برا حقوق؟
    • ابرام US ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      تحمل سوزش ================================================================================================= هر که آنجایش بسوزد٬ لازم است قدری بسازد.... نی که دائم بر فروزد٬ یا که با دشمن بسازد ================================================================================================ گر دلت همراه خلق است سوزش ات هم بهردرد است... غُر نزن٬ رخصت بده٬ یحیی رود تیم اش بسازد ================================================================================================= سوزش ات را مر حمی نِه٬ اندکی بنشین در آبی .... یک کمی اندیشه کن٬ با شد که کا رَت را بسازد =================================================================================================
  • Takin IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    چطور میشه شهر خودرو ته جدولی و نفت مسجد سلیمان رده پانزدهمی به لنگ ۱۳ تا کرنر زدن تیمتون اتوبوسی دفاع نمیکرد ولی استقلال دفاع اتوبوسی داشت!لاقل حرف که خودت بالا اوردی رو نخور!
  • Milad IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بله حرفتون درسته ولی کاش امثال شما وغفوری که ادعا دلسوزی برا فقرا میکنید یک بار مثل علی دایی وارد عمل میشدید کاش دنبال حق بودید وخواستار افشای حقوق مربیان وبازیکنان خارجی وایرانی استقلال هم بودید ولی فقط متعصبانه حرف میزنید
    • پرویز IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      یاد بگیریم چرت نگیم.همه چیز رو رنگی نکنیم.مخصوصا وقتی پای انسانیت وسطه.۴۰ میلیارد رو هر کی گرفته بیخود گرفته.ارزش بازیکن و مربی های ایرانی ابدا این نیست.قیمت توی دنیای تجارت و از جمله فوتبال فقط و فقط بر مبنای یک چیزه : ((توانایی خلق ثروت)).نه میزان ادعا و... .یکم که خوب نگاه کنیم تیمهای ایرانی چه باشگاهی ، چه ملی (تمام رده ها ی نوجوانان ، جوانان ، امید ، بزرگسالان) خداروشکر یه ۲۰ سالی میشه خارج از مرزها یه مدال حلبی هم نگرفتن چه برسه به جام.قیمتهای بازیکن ها و مربیان فوتبال ایران (خصوصا ایرانی ها) یک ظلم آشکاره .خصوصا در تیمهای دولتی که از جیب مردمی ارتزاق میکنن که حقوق حد اقل سالیانه ، سالی ۷۰ میلیون براشون تعیبن شده.نگاه رنگی ندارم ولی چرا باید یه آدم دوزاری عین یحیی ۴۰ میلیارد بگیره.چون عین کرکس سر سفره آماده برانکو اونم بامجموعه ای از بهترین بازیکن ها اومد و دو تا قهرمانی آورد؟عیار واقعی یحیی رو این فصل میبینید.تازه با این همه ریخت و پاشی که شده.تازه از تاثیر باقری و مطهری هم غافل نشیم توی فصول قبل.من از این بابا غیر از پاچه گیری و هوچیگری و رفتارهای چیپ و چاله میدونی چیزی ندیدم
    • seyannosh IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      چرا خودت یه بار جرات نداری حرف بزنی چرا از وریا توقع داری ولی امثال تو فقط میاین چرت میگین و همونا هم که یه کلام دفاع میکنن امثال تو نمیزارن
  • سه پیچ IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    آدم حیرت میکنه از حرفهای این پیشکسوت پرسپولیس ،میگه نباید قرارداد گلمحمدی فاش میشد. وقتی سهام تیم فروخته شد در بورس باید ریز تمام هزینه ها اعلام شود تا سهامداران بدانند حتی پول آب معدنی هم باید اعلام شود چه برسد حقوق بازیکن و مربی،بنده خدا فکر کرده دهه شصته با مربیگری پروین که همه چیز مخفی بود حتی مربی از بازیکن پول میگرفت برای بازی در تیمش ( پایان رافت،)،در مورد سهام پیشکسوتان فکر کرده باید پول مردمی رو که سهم خریدن بین اینا تقسیم کنه،بابا جون اشتباه کردی به تو هم سهم میدن اگه خواستی بفروش پولشو بردار.در مورد بازیکن های خریداری شده پرسپولیس هم آخر فصل معلوم میشه ،در مورد کریم باقری هم با خودش خصوصی صحبت کنی بهتره
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      مدیر اگه مدیر باشه درست قرارداد میبنده چه با مربی چه با بازیکن. همونطور که موارد تشویقی (آپشن) گذاشتی واسه مربی و بازیکنت باید موارد تنبیهی (کسر قرارداد، جریمه و...) هم بذاری براشون تا هوا برشون نداره که اتوبان یه طرفه است. اگه مهاجم گل نزد باید جریمه بشه و اگه مدافع و دروازه‌بان گل الکی خوردن باید جریمه بشن. چرا هیچوقت نباید قرارداد مربی و بازیکن دارای بند مشروط باشه که اگه خوب نبودن نتونن ادامه بدن و مثل هنانوف و تمیروف و صفروف مجبور نباشیم تا آخر قراردادشون تحملشون کنیم!! در مورد کریم باقالی هم درست گفته. او اگه چیزی حالیش بود تا حالا صد بار سایر تیمها اومده بودن دنبالش واسه سرمربیگری. پرسپولیس چند باری که توی منگنه بود بهش پیشنهاد داد اما از اونجا که خود کریم هم میدونه هیچی حالیش نیست قبول نکرد و به شغل شریف لم دادن رو نیمکت پرداخت و در مقاطع حساس (درگیریها) پیداش میشه و چهار داد میزنه که بگه من تنها کاری که بلدم همینه، حواستونو جمع کنید بازیکنا. آقای باقری پرسپولیسو رها کن تا یه مربی کاربلد بیاد به جات.
  • پوریا IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بابا این اصن نمیدونه فوتبال چیه توهوا ی حرف مفتی میزنه استقلال شابد زیاد حمله نمیکرد ولی بجز دوتا بازی توهیچ بازی هم‌دفاع مطلق نداشت توف برفوتبالی که همه توش کارشناس شدن
  • غضنفر IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    پیشکسوت استقلال از یک خانواده تماما استقلالی... اون چند سال هم اشتباهی پرسپولیس بازی کرده
    • وحدانی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      اره حواسم بهش هست مرتب پخش زنده بازی های استقلال رو تماشا میکنه در کنار مهدی برادرش ان هم یک روز باید مثل سوشا بگه بابا من تاجی ام
    • وحدانی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      اره حواسم بهش هست مرتب پخش زنده بازی های استقلال رو تماشا میکنه در کنار مهدی برادرش ان هم یک روز باید مثل سوشا بگه بابا من تاجی ام
    • وحدانی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      اره حواسم بهش هست مرتب پخش زنده بازی های استقلال رو تماشا میکنه در کنار مهدی برادرش ان هم یک روز باید مثل سوشا بگه بابا من تاجی ام
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    خیلی ها از این کری خونی ها کردن ولی در رفتن ولی شاید با کمک آجر لو و فدراسیون شاید با داوری بتونن البته می شاد جونشون هم رفتنی، ازاین حرفا می زنه ،مایع بگیره و بره ،اینم مثل فرهاد پودری بعداز یک فصل یا نیم فصل فرار بکنه
  • طرفدار IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بابا برو پی کارت یعنی چه دفاعی بازی می کرد خودت را میخره نکن
  • م_الف FR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بابا اینا اونقدر ذوب در لنگن که همشون یک بار نظر فنی بی طرف وبی تعصب به لنگ داده باشند ونظر مسخره تیم استقلال همیشه با روش ۳_۵_۲ وادعای فنی اقا دفاع اتوبوسی خخخخ
  • محمود IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    آقای آجرلو شما که دم از مردم ضعیف وخون شهدا و سردار اسلام میزنید خجالت نکشیدید این مبلغ را به این مربی دادید اگر از جیب خوتان هم بود چنین میکردید بیچاره مردم که امید به اشخاصی چون شما می بندند بیچاره مردم گرسنه ایران
  • مهدی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    جالب اینکه ایشون میگن مدیر عامل به احترام فقزا نباید مبلغ رو فاش میکرد!ینی با اصل قضیه ۴۰ میلیارد تومن مشکلی نداره ایشون!به نظر ایشون اگر مبالغ گزاف مثل این ۴۰میلیارد تومن از از جیب مردم پرداخت میشه،محرمانه باقی بمونه و فساد های مالی رسانه ای نشه،احترام به فقراست!!العجب ازین حرف و چقدر جالب که همچین حرفی رو با صدای رسا توی مصاحبه گفته.اون ۵درصد پیشکسوتان رو هم به ایشون پرداخت میکرد کلن دهنشو میبست و همین چنتا جمله راجع به فقرا رو هم بلغور نمیکرد.دردش اینه به خودش پولی نرسیده.باز دم درویش گرم که ترسی نداره و مبلغ۴۰میلیاردو خیلی شفاف اعلام کرد..
  • علی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بسه بابا پنج هزار میلیارد فقط یک دوزدی از بنیاد شهید بوده تو قصه چهل میلیارد میخوری که هنوز تو ایران هستن خجالت بکش کاش میگفتی دزدی‌های هزاران هزار میلیارد کاش میدان به فقرا تا دیگر فقری نباشه
  • ناشناس IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    پیشکسوت چرا باید پول بگیره یه زمانی بازی کردید تمام شده رفته حالا زمانی بود که بازیکنها پول نمیگرفتن اونها به نظرم حق دارن حزف بزنن ولی یه کسی مثل جواد کاظمیان کاویان پور .علی کریمی .کریم باقری .یا نیکبخت واحدی مگه مجانی بازی کردن که الان بیان سهم بگیرم از باشگاه
  • بهزاد ایمن IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    وقتی مدیر عامل بگه ۴۰ میلیون بدانید رقم خیلی بالاتر از این حرفهاست آقای فنونی زاده عزیز برای احترام به فقرا نباید جیبشان رو زد😁😁😁😁😁
  • لنگی خجالت IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    لنگی عزیز شما دخالت نکن استقلال چطور بازی میکنه شما برو تیم لنگ رو جمع کن این همه ستاره خریده اخرش خنده داره لنگ خجالت بکش دخالت میکنی دفعه اخرت باشه
  • امیر پاشا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    لنگی که لنگی ،،پیشکسوتانتون هم بی سواد هستند که هنوز کری خوانی را هم بلد نیستند ،،،استقلال آمار گلزنیش فصل قبل از پرسپولیس بهتره ،،لااقل حرف هم می‌زنید قبلش یه مطالعه کنید
  • مسعپد IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    چرت و‌پرت گفتن این لنگیا با پیش کسوتاشون زبانزد اصلا منگل خوب دفاع کردنم جز فوتباله شما هم می تونستید خوب دفاع می کردید بعدشم خط حمله لنگ با خط حمله استقلال کبیر گل زدشون مساوی بود چی میگی خودتو گذاشتی کارشناس لنگی حقیر
  • Hamzeh IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    با سلام خدمت همه دوستان عزیز نمیخوام فلسفه ببافم و کاری هم به رنگ تیمها ندارم اما خدایش در روزگاری که هر روز چند نفر گونی روی دوششونه و دم خونه ها رو واسه یه جا نوشابه میزنن چرا باید روزی ۵۴ میلیون تومن یه نفر حقوق بگیره؟؟؟!!! ما برای دوزار دوقرون باید سگ دو بزنیم اونوقت راحت میگن با آپشنهاش روزی 54 میلیون تومن میگیره . خدایش حالم از فوتبال بهم میخوره اونوقت دوتا بچه پونزده شونزده ساله میان میگن نوش جونش و حتما داریم که بدیم اخه بچه جون تو داخل پول شارژ هزارتومنیت موندی چطور چنین حرفای میزنید . فقط کارمون شده بهم بگیم کیسه و لنگ و به هم توهین کنیم یه مشت فوتبالیست که مثل همه ما یا خودشون یا خانواده اشون در دهات زندگی میکنن و برا پول دست به هر کاری میزنند میخواید بگید از بیانی و انصاریان و نیکبخت مثلا متعصب تریم . بخدا تواین بازار خراب که همه داریم گرسنگی و سختی میکشیم به هر کدوممون چند میلون بدن درجا رنگ پیرهنمون رو عوض میکنیم .
  • عدالت IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    تو که رگ غیرتت برا این قرارداد باد کرده دلیل تا کمر خم شدن مردم تو سطل زباله رو بگو چرا میترسی خیلی از پیشکسوتای پرسپولیس کیسه خوشحال کن هستن
  • تاج کبیر IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    وقتی سهامدار سهام باشگاه رو می‌خره باید از مخارج و درآمدهای باشگاه خبر داشته باشه البته پول هدایتی ها و امثال هم که حساب و کتاب نداره .ضمنا استقلال وقتی تو آمار گلزنی جزو صدر جدول‌ها هست معلومه فقط دفاع نبوده همین تیم لنگ تا وقتی دفاع میکرد البته به لطف بابا مسعود قهرمان میشد
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    اینکه درسته.ولی پول های که آجرلو از بیت المال صرف رشوه دادن به فدراسیون،کمیته استیناف و داوران و مربیان استقلالی لیگ میکرد چی؟به زمین و زمان رشوه میداد.
    • یکی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      بعضی با نظر دادنشون شان و شخصیت خودشون و شهرشون رو زیر سوال میبرن ..حداقل به اسم شهرت نیا که آبروی بقیه نره ...آبی و قرمز بودن هم اینقدر مهم نیست آدم همه چی رو حتی شان خانواده و شهرش رو زیر سوال ببره ...با بودن امثال تو گاهی وقت آدم به ایرانی بودن خودش هم تاسف میخوره ...تیمهای بزرگی مثل پرسپولیس رو طرفداران کوچکی مث تو کوچک میکنن
    • آبی دل IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      شیطون اونجا پیششون چکار میکردی به تو چقدر دادن؟
    • آبی دل IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      شیطون اونجا پیششون چکار میکردی به تو چقدر دادن؟
    • کوهمره_جروق IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      خطاب به یکی.این نوع حرف زدنت به خاطر این هست داره هم کم آوردی و هم بهت فشار اومده.در ضمن به شما هم ربط نداره من با چه اسمی بیام.بهتره در مورد تیم حکومتی خودت حرف بزنی.اسم بزرگ پرسپولیس هم حرمت داره.من فقط دارم واقعیت ها را دارم میگم.چیزی که همه دارن میبنند.حالا یه عده تعصب کور به تیمشون باعث شده چشم هاشون جلوی خیلی از مسائل نابینا بشه.ادمین لطفا
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    ﭘﻮﻝ ﺑﻴﺖ اﻟﻤﺎﻝ ﭘﻮﻝ اﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺭاﺣﺖ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺑﻴﻦ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ 40 ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ ﻭاﻗﻌﺎ ﺩﺭﻙ اﻳﻦ ﻣﺒﻠﻎ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺗﺎﺳﻒ ﺑﺎﺭ ﻫﺴﺖ
  • . IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    خود یایا فقیرپولداره
  • Alireza IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    الان مشکل اعلام اونه یا پولی که از بیت المال واسه فوتبال و این چند نفر خرج میشه تا زندگی لاکچری داشته باشن؟؟؟ فرقی هم نمی کنه استقلالی باشه یا پرسپولیسی یا سپاهانی و.... که همه شون به منابع زمینی کشورمون وصلن و بیت المال جیره خواری میکنن
  • کامران زارعی IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    چند وقتی نبودیم حرف های بی ربط نمیشنیدیم دیگه بدون منطق حرف زدی
  • ناشناس IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    یعنی ایشون میفرمایند ازمردم باید پنهان میکردن عجب
  • امانی امیدیه IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    ورزشکارای این نسل وقتی مثل سعید صادقی باشه ک فاش وعلنی شده بامدیربرنامش فقط دنبال پول بیشتره ن اخلاقیات ن عرق هیچ پیراهن وتیمی .... باکمال وقاهت باشگاهاهم دنبالشن همراهه پولهای بی زبون. یه نگاهی ب پیاماتونو بندازین....آخه واسه چی اینقدبی اخلاقانه بهم توهین میکنید؟ اینا چقدفاصله اخلاقی باتختی ودایی وحجازی و.....دارن؟.
  • محمد حبیبی IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    مرتضی و مهدی جفتشون هم از بهترینهای فوتبال ایران بودند که ازکارشناسان هم بپرسید حرف من رو تایید میکنند به عنوان یک استقلالی حرفاش رو تایید میکنم قهرمان لیگ با۳۹ گل زده تو ۳۰ مسابقه اصلا امار خوبی نیست کلی حرص خوردیم با مجیدی و حسین زاده خدا رو شکر قهرمان شدیم تموم شد
  • Mohamad IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    با وجود اینکه به اقا مرتضی فنونی زاده احترام زیادی قائلم ، اما انگار اقا مرتضی از فوتبال دور بودن اصلا فوتبال هم از یاد بردن ، درسته استقلال خوشگل بازی نمیکرد اما دفاع اتوبوسی هم نمیکرد بلکه کاملا تاکتیکی و تیمی دفاع میکرد ، اقا مرتضی دوران شما تنها استقلال و پرسپولیس بودن و راحت به تیم ها از قبل از شروع بازی سه بر هیچ جلو بودن و به تیم ها بعضا هفت و هشت گل زده میشد و من خوب یادمه ولی تو این دوران از اون خبرها نیست ، ولی باز هم استقلال از تو زمین حریف پرس رو شروع میکرد اتفاقا استقلال چون شخصیت دفاع تیمی پیدا کرده بودن سعی میکردن توپ رو به حریفان بدن و از بالا شروع میکردن پرس کردن و راه پاسکاری های حریفان رو ببندن ، طوری بازی میکردن که تیم ها نمیتونستن در کل بازی راحت بتونن به همدیگه پاس بدن ، پس به پرس کردن از بالای زمین و جلو پاسکاری تیم ها از زمین خودشون به این نمیگن دفاع اتوبوسی بلکه میگن دفاع تیمی و تاکتیکی ، ولی فکر کنم اقا مرتضی هم کاملا میدونن استقلال اتوبوسی دفاع نمیکرد بلکه ایقد همین قهرمانی پرسپولیس رو سوزونده که حتی پیشکسوتانش هم کنترل از کف دادن
  • شاهرخ خان: (۲) IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    تا کی میخوای به مفتخوریت ادامه بدی؟! انصافا تو واسه چی باید رو نیمکت بشینی وقتی چیزی بارت نیست!! واسه چی باید به تو پول بدن واسه آروم کردن بازیکنا!! مگه اینجا مدرسه است که ناظم بخواد؟! اصلا شما روز بازی با تراکتور کجا بودی و چرا هیشکی شما رو ندید!! چرا اون روز نرفتی تو زمین. مگه اون روز بین عالیشاه و اون یارو دعوا نشد، پس چرا نرفتی تو زمین و نزدی تو گوش عالیشاه. تو که فقط بلدی بزنی تو گوش بازیکنای پرسپولیس هرچند مقصر نباشن. خدایا این مملکت کی میخواد درست بشه و تا کی آدمای کوتوله (بیسواد، بی‌دانش، بی‌مسئولیت، بی‌بته و بی‌جنم) باید تو راس کار باشن و ما رو حرص بدن؟! گل‌محمدی با این همه بازیکنی که گرفته اگه حداقل دو جام نیاره باید ۴۰ درصد از قراردادش کم کنن تا فکر نکنه که دومی لیگ یا حذفی ارزشی داره برای ما. آقایون مدیرعامل پرسپولیس (به سایر تیمها کاری ندارم) دودستی قرارداد ببنیدید تا یه دستی نخورید. یحیی بی‌بروبرگرد باید به خاطر نتایج ضعیف فصل گذشته جریمه بشه چون دستی دستی چند جامو از دست داد. وقتی ۴۰ میلیارد میگیری باید ۴ میلیاردشم بذاری پای اشتباهات مربیگریت و خریدای بدت.
  • شاهرخ خان: (۳) IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    آقای خبرنگار چرا یکبار برای همیسه از کریم باقری نمیپرسی که چرا اون روز (بازی با تراکتور) خودشو اصلا نشون نداد و هیشکی ندیدش؟! اینا برای من سواله که چرا یه نفر باید مقابل تیم شهر مادریش یه جور دیگه برخورد کنه. به قول معروف: آش ما رو بخوره و هلیم همسایه رو هم بزنه.
  • محمدرضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    مگه فقرا احترام دارن؟
  • سید محمود ساری IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    چه بهتره بعد از انتقاد ،پیشنهاد هم بدیم ،وقتی بازیکن 12میلیارد یکسال میگیره کسی که سه سال هدایت این بازیکنان گرانقیمت را بعهده داره بنظرت زیاده ،کمی فکر کنیم . اگر یحیی با همان تیمی که از برانکو تحویل گرفت نتوسته بود مدیریت کنه ،انوقت چی میگفتی، بعد از فرگوسن ،مربیانی که اومدن چه نتیجه ای گرفتند یا چرا نگرفتند بخاطر اینکه نتوانستند عیار ان را حفظ کنند تیم را مدیریت کنند اون دانش را نداشتند ،ولی یحیی تیم را در اوج نگه داشت دو قهرمانی ،نایب قهرمانی،قهرمانی جام حذفی،نایب قهرمانی جام باشگاهای اسیا . ارزوی موفقیت برای تیم محبوب و تشکر از همه پیشکسوتان که در گذشته و حال حامی تیم هستند
  • سید محمود ساری IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    چه بهتره بعد از انتقاد ،پیشنهاد هم بدیم ،وقتی بازیکن 12میلیارد یکسال میگیره کسی که سه سال هدایت این بازیکنان گرانقیمت را بعهده داره بنظرت زیاده ،کمی فکر کنیم . اگر یحیی با همان تیمی که از برانکو تحویل گرفت نتوسته بود مدیریت کنه ،انوقت چی میگفتی، بعد از فرگوسن ،مربیانی که اومدن چه نتیجه ای گرفتند یا چرا نگرفتند بخاطر اینکه نتوانستند عیار ان را حفظ کنند تیم را مدیریت کنند اون دانش را نداشتند ،ولی یحیی تیم را در اوج نگه داشت دو قهرمانی ،نایب قهرمانی،قهرمانی جام حذفی،نایب قهرمانی جام باشگاهای اسیا . ارزوی موفقیت برای تیم محبوب و تشکر از همه پیشکسوتان که در گذشته و حال حامی تیم هستند
  • امین IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    سلام استقلال مجیدی سومین خط حمله و اولین دفاع بود پول دولته میاد بی حساب کتاب از این سفره نباید بی نصیب ماند حالا که تصمیم بر این شد از اونا که تو سطل زباله جمع می‌کنند هم مالیات بگیرند بدند برای تیمداری
  • بهزاد تراکتوری IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    شما در مورد کریم باقری درست می فرمائید در عرض این 8سال چند بار برای پرسپولیس مربی عوض شده چرا برای خود پرسپولیس سرمربی نکردن؟چی شد یاد تراکتور افتادی
  • علی رضا IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    به ایشون زور اومده که خودش نتونسته ۴۰ میلیارد رو بگیره . بعد هم راجب استقلال فکر کنم شر و ور نگه بهتره اگه استقلا اتوبوسی هم دفاع کرد خودش جام رو گرفتم نه مثل تیم،شما که ۵ سال وزیر ورزش قهرمان کرد .
  • سلام IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    پست کسوت حسود چنان ادعا داره که هرکی ندانه این با پرسپولیس هرسال قهرمان میشدن تو آسیا هم کلی قهرمان شدن خوبه فیلماش هست تو و امثال تو که انقد انتقاد میکنین چند بار قهرمان شدین آیا نصف یحیی برای پرسپولیس افتخار آوردین؟ نه والا اونم تو لیگ اون موقع که بیشتر تیما ضعیف بودن از حسادت کردن به یحیی و کاپیتان باقری داغون شده و ترکیده بازمتن دست بردار نیست خوبه حالا هیچی نبودی برو پیش کریم التماس کن تا تو یکی از شرکت‌هاش بهت ی کار خوب با حقوق بالا بده تا شاید دست از سر پرسپولیس برداری
  • حقیقت US ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    لطفا امثال علی دایی ها رو اسطوره نکنید !!!! علی دایی اسطوره که نیست بلکه آدم راستگویی هم نیست اینها با تبلیغات وباند بازیها میخان به زور پول و قدرت اسطوره اش کنن اما نمیشه و نخواهد شد . مگه رانتهایی که تو تیم ملی داشت فراموشتون شد ؟ مگه توتیم ملی خیلی استعدادها رو نابود کرد فراموشتون شد. حالا رفته دو بار تو مناطق زلزله زده گفته من چه کردم و اشک تمساح ریخت شما باورتون شد؟ واقعا خیلی خیلی ساده هستید هموطن من . ابدا اسطوره نیستن . من خودم پرسپولیسی هستم اما کسی که حاضر نیست توی اون مصاحبه که خودش و اون فردوسی پور چیده بودن راست بگه و توی چشم میلیونها ایرانی نگاه میکنه و دروغ میگه من یک زن داشتم . این آدم اسطوره است ؟ این آدم بی حرات نون به نرخ روز خور که هرجا منافعش است می چرخه اسطوره است؟ ما ملت ایران همینجوری ساده لوح بودیم که این شد عاقبتمون. همین روال ساده لوحیتان را ادامه بدید تا خورشیدتان از پشت دروغ آباد بدمد
  • خطاب ب دوستان US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    علی دایی ابدا اسطوره نیست. یک آدمی که بزور زمانی با رانت به تیم ملی لباس می فروخت . الان شده اسطوره؟ لابد شما به بقال سرکوچه هم میگید اسطوره علی دایی به زور پول و دروغ نمی تواندبرای خودش عنواین بخرد مردم آگاه تر از این حرفها هستن که گول رسانها و تبلیغات چهارتا نادان و بخورن‌. چقدر مردم هستن که اسم علی دایی رو بیاری پیششون حالشون بد میشه چه برسه ب اسطوره بودن . چون حافظه تاریخی دارن . چون می دونن همین آدم با اون علی پروین ک دعواشون بود هر روز برا هم اراذل اوباش می فرستادن . آخه کسی که کارش با اراذل است اسطوره است؟ من پرسپولیسی بود اما سالهاست که طرفدار این فوتبال مسخره نیستم و نمی بینم همشون دروغن وفاسد بله مربی های ایران اصلا حقشون این مبالغ نیست وقتی مردم سرزمینم دارن تو سطل زباله غذا میخورن واقعا شرم آوره کدوم فوتبال حرفه ای ؟ آخه ایران فوتبالیست داره واقعا دلتون خوشه این اهالی فوتبال جدید همشون بنده پول و منافع هستن گولشون و نخورید دوستان
  • استقلال همیشه استقلاله IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    اخه ..... اقا تو که دم از دفاع اتوبوسی میزنی اگر حافظه ات به اندازه ی یک ماهی قرمز باشه از اون چند سالی که بابا مسعود و مامان اذرتون بودن و یتیم نبودین برانکو یک هیچ نجومی و دفاع قطاری داشت که ای کیو
  • پیشکسوت اسکللنگی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    های شغال خوب همون تیم نه تنها قهرمان لیگ شد همه رکوردها شکست تو کجای تو بیا سرمربی لنگ شو ما بهت بخندیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی