نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تمرین شاگردان عطایی برای رویارویی با آمریکا/ اسماعیل‌نژاد: می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران امروز در سالن دوم آرنا آرمت یک ساعت و نیم تمرین کرد تا برای رویارویی با آمریکا آماده شود.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ از ساعت ۲۱ و سی دقیقه روز پنج‌شنبه دوم تیر ماه به مصاف آمریکا خواهد رفت و ملی‌پوشان یک روز پیش از مسابقه یک ساعت و نیم تمرین کردند.

این تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی با حرکات کششی و هوازی برای گرم کردن آغاز شد، سپس یاناس ویچیچ بدنساز تیم ملی، طراحی حرکات بدنسازی را آغاز کرد و در ادامه بازیکنان به تمرین سرویس و دریافت در فضای مسابقه‌ای پرداختند.

شاگردان بهروز عطایی در نوبت عصر یک جلسه آنالیز در هتل خواهند داشت تا با کسب اطلاعات بیشتر از تیم حریف در مسابقه پیش‌رو حاضر شوند.

امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از تمرین در سالن دوم آرنا آرمت اظهار کرد: مسابقه برابر بلغارستان، نبرد سختی بود. خدا را شکر تمرین خوبی داشتیم و توانستیم ریکاوری شویم.

وی افزود: بدن‌ها سرحال است و امیدوارم فردا بتوانیم با بهترین عملکرد خودمان، مردم را خوشحال کنیم. به هر حال تیم ما جوان است اما می‌خواهیم با تلاش زیاد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ از ساعت ۲۱:۳۰ روز پنج‌شنبه دوم تیر ماه به مصاف آمریکا خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۱ CH ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    باید منتظر ی شکست ۳بر صفر دیگه بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی