نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شرایط فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ نگران‌کننده‌تر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه جام جهانی اقتدار نداشته فدراسیون فوتبال به مراتب نگران‌کننده‌تر از وضعیت اسکوچیچ است

فرهاد اشراقی؛ وضعیت فدراسیون فوتبال همچنان آشفته است و کمتر خبر مثبتی از آن بیرون می‌آید. در مورد هیئت‌رئیسه هم که چیزی ننویسیم، بهتر است و باید گفت در آستانه جام جهانی اقتدار نداشته فدراسیون فوتبال به مراتب نگران‌کننده‌تر از وضعیت اسکوچیچ است (که او هم اقتدار ندارد).

فدراسیون فوتبال نه تنها «رئیس» ندارد بلکه آینده روشنی هم ندارد و نگران‌کننده‌تر از همه این‌ها نام رئیس جدید است که باید توسط همان مجمع دلسوز (!) قبلی انتخاب شود.

شرایط تیم ملی فعلی خیلی شبیه جام جهانی ۲۰۰۶ است که آنجا هم یک مربی کروات داشتیم و فقط یک امتیاز گرفتیم با این تفاوت که در آن مقطع حداقل محمد دادکان رئیس فدراسیون بود و اقتدار لازم را داشت. حالا اما نگران‌کننده‌تر از شرایط اسکوچیچ، فدراسیون فوتبالی است که نه اقتدار دارد و نه می‌تواند حامی تیم ملی باشد. ماجدی البته تلاشش را می‌کند ولی مشکلات زیادی دارد و در مجموع خیلی بعید است در انتخابات ۸ شهریور هم شانسی داشته باشد.

اینکه رئیس جدید چه کسی باشد، خیلی مهم است اما وضعیت وزارت ورزش هم این روزها چندان جالب به نظر نمی‌رسد و حمید سجادی مدام باید در مجلس پاسخگوی سؤالات باشد. در واقع این روزها روی حمایت وزارت از تیم ملی هم خیلی نمی‌توان حساب کرد و همه این اتفاقات در حالی است که ما کمتر از ۵ ماه تا جام جهانی فرصت داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    اصلا فدراسیون نظر مردم تیم ملی براش مهم نیست فقط به فکر منافع خودشوننن یه مربی با دانش فنی تو زمینه بازیکن ساختن باید مهارت داشته باشه مث کیروش که از سردار ازمون طارمی و خیلی بازیکنای دیگه ستاره ساخت باعث شد بیشترشون بعد جام جهانی لژیونر بشن حالا اسکوچیچ میگه من اصلا به بازیکنای رو نیمکت اعتقادی ندارم شما اگه مربی بودی باید حس رقابت انگیزه بین بازیکن فیکس وذخیره بیشتر میکردی تا بازیکن فیکس خیالش ازفیکس بودن راحت نباشه همیشه خوب بازی کنه اگه خدای نکرده نزدیک جام جهانی بازیکن اصلی مصدوم شد اونوقت باید چه غلطی کنه ایشون باید نیمکت قویم بسازه یه تیم وقتی موفق که یه نیمکت قویم داشته باشه ولی این اقا میاد میگه به بازیکنای رو نیمکت اعتقادی ندارم خب اگه نداری چرا دعوت میکنی چرا نمیزاری خودشونو نشون بدن خدا رحم به ایران تو جام جهانی با همچین مربی کاش رسانه ها انقدر قدرت داشتن که به فدراسیون فشار بیارن کیروشو بیارن کاش
  • پدرام CA ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    اولا ما 2010 هم یک امتیاز اوردیم دوما باریکنهای ما قبل از جام جهانی روسیه رفتند توی تیمها و لیگهای متوسط اروپا به این امید که انتقالشون به تیمهای بزرگ بعد از جام تسهیل شه و سابقه بازی تو اروپا تو رزومه شون باشه (از لحاظ سازگاری بامحیط و سبک بازی) متاسفانه افتضاحی که در جام به پا شد (چون فوتبال ایران بدنام شد به خاطر سبک بازی و امارهای شرم آور مثلا در کل جام طارمی صفر ضربه و ازمون یک ضربه در چارچوب داشتند) چون اونها یه گل خودی مراکش نگاه نمیکنند بالنتیجه بر خلاف 98 یا 06 یا حتی 78 هیج پیشنهاد قابل ذکری به بازیکنهای ما داده نشد ما حتی بعد از حذف 2002 دوتا بازیکن به سری آ دادیم ولی بعد روسیه هیچ.
  • پدرام CA ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    منظورم 2014 بود که یک امتیاز اوردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی