نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تکلیف کاپیتان پرسپولیس مشخص نیست/ سیدجلال در انتظار تصمیم گل‌محمدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه حضور در جمع مربیان پرسپولیس با وجود اعلام مدیرعامل باشگاه هنوز دچار سردرگمی است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ۲۷ خردادماه گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی خبر از اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس داد.

درویش در حالی کاپیتان چند فصل اخیر این تیم را در جایگاه مربی به هواداران معرفی کرد که انتقاد هواداران از دستیاران گل محمدی باعث جدایی حمید مطهری، داود فنایی و مظاهر رحیم پور شد تا جا برای حضور سیدجلال در کادر فنی این تیم به اندازه کافی وجود داشته باشد.

با این حال یحیی گل محمدی در آخرین گفتگوی خود با خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت سیدجلال هم این هفته مشخص خواهد شد. صحبتی که با سیدجلال کردم قدیمی بود و صحبت جدیدی نداشتم و قرار است به باشگاه بیاید.

این در حالی است که کاپیتان پرسپولیس نه تنها هیچ اعلام رسمی مبنی بر بازنشستگی از مستطیل سبز نداشته است بلکه تمایل خود را برای خداحافظی از پرسپولیس به عنوان بازیکن داشته است.

سید جلال که این روزها درگیر باشگاه خصوصی تازه تأسیس بدنسازی خود است، دوست دارد یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی کند اما هنوز تصمیم نهایی را در این باره نگرفته است و علاقه‌ای هم به تحمیل نظر خود در این‌باره روی افکار یحیی گل محمدی ندارد.

مدافع سرخپوشان پایتخت در حالی با پیشنهاد مربیگری از سوی درویش روبرو شده که یحیی قرار است تصمیم نهایی را در این باره بگیرد اما آنچه به نظر می‌رسد اهمیت لازم در این باره دارد شأن کاپیتان چند فصل اخیر پرسپولیس است که باید رعایت شود.

انفعال مدیران باشگاه و یحیی گل محمدی در حالی ادامه دارد که طبق گفته‌های سرمربی پرسپولیس یک هفته دیگر تمرینات پیش فصل این تیم آغاز می‌شود اما همچنان وضعیت باتجربه‌ترین بازیکن فعلی لیگ برتر ایران مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهیاد IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    امسال خط دفاع تغییرات داشته اگه یحیا باهوش باشه سید رو حفظ می کنه تا نظم و هماهنگی رو بینشون ایجاد کنه ضمن اینکه من می خوام بدونم دقیقن یحیا چی می خواد که سید نداره؟ با این سن راحت به محوطه حریف اضافه میشه و حتا سر می زنه یا موقعیت ایجاد می کنه. رهبر خط دفاعیه و وظایف دفاعیش رو عالی انجام میده اخلاق حرفه ای و تجربه کافی هم داره. واقعن این سن لعنتی چقدر در کار این آدم ایراد ایجاد کرده که بخواد کنارش بذاره؟ بابا اجازه بدین بریم قهرمان آسیا بشیم جام آسیا رو بگیره و بعدش بره به خدا حیفه حسرتشو در طول فصل خواهی خورد آقای گل‌محمدی خیلی فکر کن...سید هر کسی نیست خیلی مراقب باش این ادم آرزوی هر تیمیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی