نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
ستاره استقلالی تمایلی برای بازگشت ندارد/ آبی‌ها به دنبال مهاجم خارجی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی مهاجم سابق استقلال تمایلی برای حضور دوباره در این تیم ندارد.

استقلال تهران در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعالیت بزرگی نداشته و هواداران این تیم خواستار جذب بازیکنان باارزش هستند.

پیش از اینکه ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید معرفی شود، استقلال موفق شد توافق با سجاد شهباززاده را اعلام کند. او در واقع به جای رودی ژستد که تیم را با فرا رسیدن پایان فصل ترک کرده بود، جذب شد.

خرید تنها یک بازیکن در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتری که خواستار کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو هستند، درخواست هواداران برای جذب بازیکنان بزرگ و لژیونر را افزایش داده است.

یکی از بازیکنانی که طی روزهای اخیر نامش حوالی لیست خرید آبی ها مطرح شده مهدی قایدی است. مهاجم جوان که سابقه برتن کردن پیراهن تیم ملی را هم دارد مهاجمی است که هواداران برای بازگشت او اشتیاق بالایی دارند.

برخلاف انتظارات اما او تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد. قایدی تابستان گذشته با قراردادی پنج ساله راهی تیم شباب الاهلی امارات شده بود و به غیر از اینکه باشگاه اجازه جدایی او را صادر نمی‌کند، این بازیکن هم تمایلی برای آبی پوش شدن در این مقطع ندارد.

گفته می‌شود تلاش باشگاه استقلال برای تقویت فاز هجومی مذاکره با مهاجمان خارجی است و قرار است در این پست آنها یک مهاجم باکیفیت جذب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    ستاره های تیم خودشون میخوان بیان پرسپولیس( عرفان باقری) بعد ستاره های تیم های دیگه بیان کیسه؟؟؟ خخخخخ 😂😂
  • کامران از تهران IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    فقط مهاجمه خارجیه با کیفیت بدرده استقلال میخوره یا برزیلی یا افریقایی چون اینارو بهشون پوله خوب بدی مثله اسب میدوون
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    تعجب آورنیست استقلال همیشه یک بارمصرف بوده بازیکن اگه به استقلال بره یانابودمیشه یاآخرفصل تیمشوعوض میکونه هرکی مونده نابودشده هرکی رفته آلاخون بالاخون شده برعکس پرسپولیس همیشه بازیکنای که به پرسپولیس اومدن اگه موندن موفق شدن اگه رفتن عاقبت به خیرشدن ازهوادارهاهم استقلال تواوج همیشه هوادارخراب کن بوده ولی پرسپولیس توبدترین شرایط که داشته هوادارهاش همیشه سربلندبوده به خاطره همین استقلال خط اعتباری ولی پرسپولیس خط ثابت وداعمیه بارهاودر دورهای مختلف ثابت شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی