نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
۱ |
۵
استقلال در نیم فصل اول دو دربی پیش رو دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تغییر و تحولات تیم های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات موجب شد تا دو مربی پرتغالی در دو تیم مدعی مشغول به کار شوند.

انتخاب ریکاردو ساپینتو از سوی کادر مدیریتی باشگاه استقلال و عقد قرارداد رسمی با این سرمربی پرتغالی خیلی از طرفداران فوتبال را به یاد سرمربیان پرتغالی پیشین شاغل در فوتبال کشورمان مانند کارلوس کی روش و یا تونی اولیویرا انداخت.

پیش از این نیز ژوزه مورایس دیگر سرمربی پرتغالی که سابقه کار در باشگاه الهلال عربستان را داشت نمورد نظر باشگاه استقلال بود تا هدایت این تیم را در دست بگیرد اما پس از چرخش استقلالی‌ها به سمت الکساندر نوری و باز کردن باب مذاکره با این مربی دو ملیتی مدیربرنامه‌های مورایس به سراغ باشگاه سپاهان رفته و مقدمات حضور این مربی در شهر اصفهان را فراهم آورد.

روز پنجشنبه و به فاصله یک روز بعد از عقد قرارداد ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال این مربی پرتغالی هم قراردادش را با باشگاه سپاهان امضا کرد تا یکی از رقبای سرسخت و جدی هر ساله تیم استقلال در لیگ برتر نیز هدایت تیمش رابه هموطن سرمربی استقلال بدهد.

قطعاً تقابل این دو مربی در نیم فصل اول لیگ برتر هیجان و شرایط خاص خودش را به دنبال خواهد داشت. با این حساب می‌توان گفت استقلال علاوه بر دربی پیش رو مقابل پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و دوم یک دربی حساس پرتغالی هم بین ساپینتو و مورایس خواهد داشت. دیدار حساسی که تا پیش از این هم جزو مهمترین مسابقات این دو تیم تهرانی و اصفهانی در هر فصل به شمار می‌رفت و حالا با حضور دو مربی با سبک شبیه به هم شرایط را برای هرچه جذاب تر شدن این مسابقه فراهم می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    ما دیگه کیسه را در حدی نمیبینیم که رو بازی باهاش تمرکز خاصی کنیم.... فقط اسم بازیِ دربی (اونم بخاطر پرسپولیس) بزرگه اگرنه کیسه که چند ساله تو قوطیه‌ و فقط وقت کشی میکنه 😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی