نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بهانه جدید درباره جدایی مجیدی؛ چرا مدیران استقلال حقیقت را درباره فرهاد نمی‌گویند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گمانه زنی‌ها درباره دلیل جدایی فرهاد مجیدی از استقلال همچنان ادامه دارد و پاسخ روشنی به طرفداران این تیم داده نمی‌شود.

در روزهای اول بعد از انتشار متن خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال و بیان این موضوع که می خواهد ادامه مربیگری اش را در امارات انجام بدهد مدیران باشگاه استقلال سکوت عجیبی را اتخاذ کرده و هیچ حرفی در این باره نزدند.

بیانیه باشگاه استقلال درباره موافقت با جدایی فرهاد مجیدی اولین واکنش باشگاه نسبت به موضوع قطع همکاری با کسی بود که سه سال با این باشگاه قرارداد داشت. پس از آن مدیران باشگاه استقلال در مواجهه با پرسش‌های بی شماره اذهان عمومی عنوان کردند که فرهاد مجیدی در پی کسب درآمد و پول بیشتر خواستار جدایی از استقلال شده است.

چند روز بعد یکی دیگر از مدیران دلیل این موضوع را پیشرفت در کار مربیگری و حضور در یک کشور خارجی عنوان کرد. در این حد فاصل برخی از پیشکسوتان نزدیک به باشگاه استقلال دلیل جدایی مجیدی را ترس از عدم تکرار نتایج خوب فصل گذشته و قهرمان نشدن دوباره با استقلال دانسته و معتقد بودند فرهاد مجیدی از استقلال رفت تا رکوردش جاودانه بماند!

بهانه جدید درباره جدایی مجیدی؛ چرا مدیران استقلال حقیقت را درباره فرهاد نمی گویند؟

اما صحبت‌های اخیر محمد مومنی در تلویزیون که جدایی فرهاد مجیدی را به علت مشکلات خانوادگی مطرح کرد بار دیگر پاسخ‌های ارائه شده در سه هفته اخیر به طرفداران استقلال را زیر سوال برد. پاسخ‌هایی که حتی برخی از آنها از زبان همین مدیر استقلالی عنوان شد و در نهایت همه چیز بار دیگر مثل گذشته درهاله ای از ابهام فرو رفت.

ناگفته نماند؛ در این میان شایعه دیگری هم درباره جدایی مجیدی مطرح شد که به مدیران استقلال تاکید شده دیگر نمی‌توانند با این مربی کار کنند!

لازم به ذکر است؛ فرهاد مجیدی بعد از پایان دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی به بهانه سرمربیگری در باشگاه اماراتی از هواداران استقلال خداحافظی کرده و تیم قهرمان فصل گذشته را به مدت ۲۴ روز در بلاتکلیفی محض تنها گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق فوتبال IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    مجیدی به اسم تیم کارنداره، فقط خودشو درنظرمیگیره
    • دانیال IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      مجیدی رفت چون منافع شخصیش براش مهمتر بود .میتونست از یکماه قبل به باشگاه و هوادارن بگه . چون قطعا از یکی دو ماه قبل از پایان لیگ با تیم جدیدش صحبت کرده بوده و بقول معروف بسنه بوده . لطفا از منزه سازی و بیگناه نشون دادن مجیدی دست بردارید. فقط یک مربی رو دستور دادن که دیگه نبتید باشه اومم ب انکو بود بعد از ۳ بار قهرمان کردن پرسپولیس و یک نایب قهرمانی اسیا . و مجیدی هنوز بت هوادتران استقلال نشده بود و اگه میموند قطعا قهرمتن نمیشد واگه میخ استن تابوی مجیدی رو بشکنن هرجور شده حفظش میکردن در اینکه اسنقلال بدون باخت قهرمان شد و رکورد زد شکی نیست اما به لحاظ فونبالی و فنی اسنقلال ناکتیک قوی یا خوبی نداشت .
    • تیشه فرهاد بر کمر مافیا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      علت رفتن فرهاد علت مشکلات وریا غفوری علت مشکلات ساختگی سالهای اخیر استقلال به همان تیشه خونین ضد مافیا برمیگردد ما به اینا نمیبازیم ! ما فقط یک تیم را شکست ندادیم ! یادتان هست ؟ گاهی حق خواهی راست گویی و درستکاری هزینه دارد به مذاق برخی خوش نمی آید چون منافعشان به خطر می افتد همین فصل فوتبال را دیدید ؟ پرسپولیس حتی یک هفته هم نتوانست صدرنشین باشد !! چرا؟ مطمئن هستم اگر شرایط خوب و مهیا بود حتما فرهاد میماند شما در ماجرای سربازی دو مدافع استقلال دیدید که حتی کاری از سردار آجرلو هم بر نیامد !!!!!
  • رضایاک IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    به نظر من اصلی ترین انگیزه قهرناز پیشرفت در تجارت پودر بود
  • متفاوت IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    بهشون گفتن فرهاد نباید بمونه همه هم میدونن.اصلا قضیه پول و نمیدونم کسب تجربه اینها همش الکیه.گذشت زمان مشخص میکنه.
    • کیسه کش حقیر IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      آره ، سری قبل هم که تیم کیسه را پیچوند و رفت گفته بودن نباشه ، ولی دوباره برگشت. الان هم رفت با همون دلیل ، و یه روز دوباره با کمک ارتش فحاش مجازی بر می گرده .
  • بارسا IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    استقلال با یه فوتبال دفاعی اتوبوسی حوصله سربر ،پنالتی ،کمک های همه جانبه و بردهای ناپلئونی و بخاطر ضعف پرسپولیس و سپاهان قهرمان شد شاه قهرناز مربی نیس خودشم می‌دونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی