عکس| آجورلو بدل خارجی مجیدی را به استقلال آورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نگاهی به شرایط روحی و رفتارهای فرهاد مجیدی می توان نقاط مشترکی را بین او و سرمربی جدید تیم استقلال پیدا کرد.

با یک جستجوی ساده در اینترنت درباره اسم سرمربی جدید تیم استقلال تصاویر مختلفی از ریکاردو ساپینتو را مشاهده می‌کنید که کنار زمین مسابقه در حال درگیر شدن با داور و یا عوامل دور و بر زمین فوتبال است. اتفاقاتی که بارها مشابه آن را توسط فرهاد مجیدی شاهد بودیم. خوشحالی های شدید مجیدی بعد از گلزنی تیمش، درگیری با عوامل برگزاری بازی در اهواز، اتفاقات حاشیه دربی، بازی صنعت نفت آبادان در پایان لیگ برتر نوزدهم و عکس العمل های فرهاد بعد از مردود اعلام شدن گل روح اله باقری، نشان دادن علامت سکوت یا همان هیس به دوربین عکاسان و اتفاقاتی از این دست که در رابطه با فرهاد مجیدی کم نبوده است.

بررسی ویدیوهای منتشر شده در اینترنت از ریکاردو مشخص می‌کند که او می‌تواند بدل خوبی برای فرهاد مجیدی در ارتباط با رفتارهای غیر منتظره کنار زمین مسابقه و یا حتی در سالن کنفرانس خبری باشد!

عکس| آجرلو بدل خارجی مجیدی را به استقلال آورد

اما شاید جالب‌ترین تصویر در فضای مجازی تکل ریکارد ساپینتو کنار خط طولی زمین مسابقه روی چمن باشد که او را از هر نظر شبیه به فرهاد مجیدی می‌کند. حرکتی مشابه با تکل سرمربی فصل پیش استقلال بعد از گل آرمان رمضانی مقابل شهرخودرو (در دیدار برگشت). لحظه‌ای که وریا غفوری او را دنبال می‌کرد و فرهاد مجیدی از خوشحالی روی زمین تکل بست. جالب است که عکس مشابهی از ساپینتو در همین حالت در اینترنت وجود دارد. البته بازیکنی را تعقیب نمی‌کند اما ساپینتو روی زمین افتاده و در اقدامی‌شبیه به تکل زدن با خوشحالی به نیمکت ذخیره‌های تیمش نگاه می‌کند.

به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه استقلال خواسته یا ناخواسته برای تیمش فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده که می‌توان او را بدل فرهاد مجیدی از نوع پرتغالی‌اش عنوان کرد.

عکس| آجرلو بدل خارجی مجیدی را به استقلال آورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مامور IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    در صورت نبود وریا غفوری استقلال را به کلکسیون می سپاریم.والسلام
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    جفتشون جلف وبی بخارن،زندهذباد عشق پولیس
  • علی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    باید مدیریت توجیهش کنن که رفتارای علی منصوریانی رو پیاده نکنه حالا رفتارهای مانند مجیدی مشکلی نیست
  • سیروس US ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    کاملا موافقم! شخصیت همه بازنده ها مشابه است! از یکطرف، فرهاد مجیدی باید تا صد سال آینده به جان آجرلو و درجه های روی شانه اش دعا کند! از طرف دیگر، این مربی جدید هم باید همین دعا را نسبت به آجرلو داشته باشد، چون احتمالا هیچکس دیگر او را نمیخواست! :)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی