نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
راه دشوار باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد مدافع برزیلی/ پای کشورهای حاشیه خلیج فارس در میان است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع برزیلی آبی‌ها در فصل گذشته نمایش خوبی از خود نشان داد و برای ادامه کار مورد توجه مدیران استقلال است.

رافائل سیلوا که کمی بعد از نیم فصل و بعد از جدایی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به جمع آبی‌ها ملحق شد، نمایشی فوق‌العاده در طول مسابقات از خود نشان داد و یکی از بهترین‌های آبی‌ها در مسیر قهرمانی بود. حالا مدیران استقلال تصمیم دارند این مدافع برزیلی را حفظ کنند.

نکته جالب درباره سیلوا این است که او با توجه به سابقه خوبی که در فوتبال عربستان دارد و با در نظر گرفتن نمایش امسالش می‌تواند روی پیشنهاد تیم‌های عربستانی و اماراتی هم حساب کند و به همین دلیل به سادگی پای میز مذاکره با استقلال نخواهد آمد؛ ضمن اینکه ظاهرا همسر وی نیز ترجیح می‌دهد در کشوری مثل امارات به زندگی خود ادامه بدهد.

در این شرایط استقلال مترصد فرصتی برای عقد قرارداد با این بازیکن برزیلی است که با توجه به هم‌زبانی با سرمربی پرتغالی استقلال، می‌تواند نقشی مهم‌تر در قلب دفاعی آبی‌ها داشته باشد.

حفظ سیلوا به عنوان یکی از ارکان قهرمانی استقلال در شرایط فعلی می‌تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد که با حساسیت و نگرانی فصل نقل و انتقالات را دنبال می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    بازیکن فوق العاده ای هست واقعا حیفه بره، اخه من نمیدونم اماراتی ها و اونا چطور پیداش کردن که ببرننش؟ سیلوا که فقط توی ایران توپ زد، چرا تاقبل اون نرفتن بگیرنش، همینه بازیکن خارجی ای میاد ایران سریع عربها میان سراغشون، واقعا باید فکر چاره کنن تیمای لیگ برتری.
    • حسین IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      اگر استقلال همین بازیکنان را حفط کند چند تا بازیکن هم قرضی در تیمهای دیگر داریم بیایند وبا دانشی که مربی خارجی دارد حتی بازیکن معمولی را به حدعالی می رساند کاری که استراماچونی کرد قایدی ،غلامی، علی کریمی ،زکی پور وچند بازیکن دیگر رابه حدعالی رساند ولی مطمئن باشید که یخیی بازیکن گرانقیمت را تبدیل به معمولی می کند
  • رضایاک IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    نگه داشتن این برای کیسه مثل آب خوردنه چون کیسه همیشه نشون داده گرونترین تیم لیگه منتهی التحاد کلبع و سرمربی التحاد قطعا این ماهی را شکار خواهند کرد، در واقع دربی نقل انتقالات بین کیسه و التحاد کلبع داره انجام میشه. خخخ دوتا تیم پولدار یکی حکومتی(کیسه)یکی شخصی(کلبع)
  • بهزاد ایمن IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    اگر بره هم یه سهم بازیکن خارجی آزاد میشه سایو پینتو براحتی میتونه بازیکن مورد نظرش رو بیاره که امیدوارم اگه اینجور شد بازیکنی ارزنده بیاره☺☺☺
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    کدوم تمدید مگه استقلال مدیرداره که بازیکن بگیره ویاتمدیدکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی