نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دستیار سابق یحیی شاگردش را از سپاهان هایجک می‌کند؟/ آخرین پیشنهاد پرسپولیس ۳ میلیارد بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد شریفی یکی از جداشده‌های پرسپولیس محسوب می‌شود که احتمال دارد به نساجی برود و زیر نظر حمید مطهری کار کند.

یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیست و یکم قراردادش با پرسپولیس به پایان رسید، محمد شریفی هافبک دفاعی جوان این تیم بود. محمد که در اواسط فصل به ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده بود و نمایش های خوبی هم داشت، بعد از مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست خودش را به کادرفنی پرسپولیس تحمیل کند و اکثرا نیمکت نشین بود.

با این حال در بازی آخر فصل و در دیدار مقابل فجر، شریفی بار دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و عملکردش مورد تحسین کادرفنی این تیم قرار گرفت. شریفی که چند سال قبل جزو استعدادهای برتر دنیا قرار گرفته بود، با وجود کمتر بازی کردن در پرسپولیس، نشان داد آینده خوبی دارد.

همین موضوع باعث شد تا یحیی گل محمدی برای ماندن این بازیکن در تیمش چراغ سبز نشان دهد و از محمد بخواهد تا برای تمدید قرارداد به باشگاه برود. شریفی هم طی دو نوبت با مدیران پرسپولیس مذاکراتی را انجام داد ولی دو طرف برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند و محمد پنجشنبه شب با انتشار یک پست اینستاگرامی از پرسپولیس خداحافظی کرد تا جدا شده جدید این تیم لقب بگیرد.

نکته جالب ماجرا اینجاست که آخرین پیشنهاد پرسپولیس به شریفی فقط ۳ میلیارد بود که همین موضوع هم موجب تعجب شریفی شده بود. شریفی چند روز قبل و بعد از رد پیشنهاد تراکتور، با سپاهانی ها وارد مذاکره کرد و به توافق نهایی هم رسید.

مبلغ پیشنهادی سپاهان برای فصل اول ۸ و برای فصل دوم ۹ میلیارد است که اختلاف زیادی با مبلغ پیشنهادی پرسپولیس دارد. با این حال یک تماس از مربی سابق پرسپولیس، فعلا معادلات را پیچیده کرده است. حمید مطهری مربی فصل قبل پرسپولیس که علاقه زیادی به سبک بازی شریفی دارد و همواره جزو حامیان این بازیکن در پرسپولیس بود، برای تیم جدیدش خواهان جذب شریفی شده است.

پیشنهاد مالی نساجی به این بازیکن از سپاهان کمتر است ولی با توجه به نفرات حاضر در ترکیب نساجی و همچنین علاقه مطهری به شریفی، امکان فیکس بازی کردن این بازیکن در نساجی به مراتب از سپاهان بیشتر است. شریفی در حال حاضر در دوراهی سپاهان و نساجی قرار دارد و قرار است بعد از مذاکره با مطهری و مدیران نساجی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند.

گفتنی است درحالی پرسپولیس قرارداد این بازیکن را تمدید نکرده و به اسدی هم پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است که برای پست هافبک دفاعی تنها دو بازیکن به نام های کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در ترکیب خود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    بعد ساکت میاد میگه ما ریخت و پاش نمیکنیم/ خوب یارو نیمکت نشین محض تیم دیگه ای بوده چرا باید اینقدر پول براش بدید بعد میان میگن سرخابیا باعث شدن بازار نقل و انتقالات خراب بشه
    • امید IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      شعر نگو ببینم دستون توجیب ملته پرویم میکنید30میلیاردبرااسماعیلی فر30میلیارصادقی20میلیاردولسیانی پولا دربه درمردم
    • محسن IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      امید شما مسئول ثبت قراردادها هستید که ارقام قراردادها رو منتشر میکنی؟ ضمنا فرض می گیریم که دست پرسپولیس و استقلال تو جیب ملته. دقیقا دست سپاهان الان تو جیب کیه؟ نکنه کارخانه فولاد مبارکه ارث پدری باشگاه سپاهانه؟
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    نساجی با وجود مطهری پیشرفت میکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی