نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با مرسدس بنز مشکی و یک عدد بادیگارد کت و شلواری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی پس از سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی و گئورگی گولسیانی، پنجمین خرید تابستانی پرسپولیس از سهمیه لیگ برتر است.

سعید صادقی در حوالی ساعت ۱۴:۳۰ وارد باشگاه پرسپولیس شد. صادقی همان بازیکنی است که نامش به طرز عجیب و غریبی در فصل نقل و انتقالات، پیچید و سایت‌های خبری هم روی این اخبار مربوط به او مانور ویژه‌ای دادند.

سعید صادقی در گل گهر سیرجان، آنقدر بازیکن شاخص و درجه یکی نبود که در طول فصل، به صورت مداوم شاهد درخشش او باشیم اما در نقل و انتقالات، کار به جایی رسید که چند تیم به طور جدی این بازیکن را می‌خواستند.

در هر حال او امروز با یک مرسدس بنز مشکی وارد باشگاه پرسپولیس شد؛ در حالی که یک بادیگارد هم صادقی را همراهی می کرد تا از لابه‌لای تونلی که عکاسان برای شکار عکس‌های او ایجاد کرده بودند به راحتی بگذرد!

عکس| بمب نقل و انتقالات با مرسدس بنز مشکی و یک عدد بادیگارد آمد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس US ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    از تجمع کیسه کش ها بیشتره
  • رضا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    فوری؛ انفجار در تهران! دقایقی قبل بمبی در باشگاه پرسپولیس ترکید، گفته می شود این بمب تعداد زیادی آبی پوش و استقلالی را سوزانده است.
    • ناشناس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      چرا این لنگیا اینقدر چرت پرت میگن
  • سعیدی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    سلام و عرض ادب من حرف مو با این شعر زیبا شروع میکن تن ادمی شریف است به جان ادمیت نه همین لباس زیباست نشان ادمیت فوتبال اماتور فوتبال بی برنامه مدیران بی سواد مربیان بی دانش هواداران هیجانی و فوتبالیستهایی که روی همین موج هیجان و هرج و مرج سوار میشوند و پولهایی میگیرند که حقشون نیست الان پرسپولیس میگن برنده نقل وانتقالات در حالی که بازنده ی اصلی ست چون پولهای بی حساب و کتاب داره به یه سری بازیکن درجه 2 میده اینها یعنی هرج ومرج به قول دکتر دادکان عزیز میفرمودند بازیکن در ایران بیشتر از 70 میلیون نمیارزه مربی تیم سالی 13 ملیارد میگیره ولی تصمیماتش در حد اماتوره و مربیان C لایسنس اسیاست تا دیروز این سعید صادقی نمیدونم کجا بود که یهو شده تاپ فوتبال ایران .. چرا چون سوار موج هیجان و هرج و مرج شده و میگه حالا که هر کی هر کیه ما هم بگیریم و یکی نمیاد بپرسه مربی که این همه پول میده به این ازش چی میخواد این رشته سر دراز دارد.......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی