شوک به آبی‌ها با جدایی یک ستاره/ فسخ راحت با استقلال برای پیوستن به تیم اروپایی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان جوان استقلال پیشنهادی از یک تیم اروپایی دریافت کرده و احتمال دارد تیم آبی پوش پایتخت را ترک کند.

علیرضا رضایی دروازه‌بان ۲۲ ساله استقلال که فصل گذشته با قراردادی دوساله راهی این تیم شد، یکسال دیگر از قراردادش باقی مانده اما احتمال دارد از جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو جدا شود.

رضایی فصل گذشته در ۳ مسابقه جام حذفی و ۴ مسابقه لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت که عملکرد خوبی داشت و توانست انتظارات هواداران را برآورده کند. نمایش خوب حسینی در اندک بازی‌هایی که برای این تیم به میدان رفت، باعث شد تا فوتبالی‌ها به ظهور یک دروازه‌بان آماده در فوتبال ایران امیدوار شوند.

حالا اما دروازه‌بان شماره ۹۸ استقلال با وجود اینکه یکسال دیگر قرارداد دارد، ممکن است از جمع آبی پوشان جدا شود. در قرارداد رضایی با استقلال که فصل گذشته امضا شد، آمده که او در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواندبا پرداخت یک سوم از مبلغ قرارداد سال اول خود به طور رسمی قراردادش را فسخ کند و به اروپا برود. در چنین شرایطی خبر می‌رسد که گلر جوان آبی پوشان از دو تیم خارجی و اروپایی پیشنهادهایی را دریافت کرده است.

برای این دروازه‌بان ۲۲ ساله که سابقه بازی در پیکان تهران را نیز دارد، مساله مهم حضور در ترکیب ثابت است که با توجه به احتمال زیاد ادامه همکاری سیدحسین حسینی با آبی پوشان ممکن است او در لیگ بیست و دوم نیز نتواند برای تیمش بازی‌های زیادی را انجام بدهد.

رضایی در شرایطی برای ماندن در استقلال دچار تردید شده که با توجه به شرایط حال حاضر گلرهای لیگ برتر او تصور می‌کند می‌تواند با بازی کردن در تیمی دیگر حتی در تیم ملی فوتبال نیز برای خودش جایگاهی متصور شود. از سوی دیگر باشگاه استقلال سفت و سخت مخالف جدایی او است. مسئولان استقلال از رضایی خواسته‌اند که برای رفتن به اروپا عجله نکند و سال بعد نیز در استقلال به کارش ادامه بدهد ولی او هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است.

درباره رضایی ذکر این مساله نیز خالی از لطف نیست که برخی تیم‌های لیگ برتر ایران نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند اما بسیار بعید است که باشگاه استقلال دروازه‌بان خودش را به تیم‌های داخلی بفروشد.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد اگر پیشنهادهای خارجی رضایی به مرحله نامه نگاری رسمی برسد، این دروازه‌بان جوان می‌تواند به راحتی قراردادش را فسخ کند و راهی خارج از کشور شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    ایناشوک نیست ایناخوش رقصی های یک مدیرضدتاجی هست برای گرفتن پست توفدراسیون فوتبال آجرلو منفورترین مدیر تاریخ تاج خواهدشد وتاج سال قبل هرچی داشت ازمجیدی بود
  • فواد IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    چیز خوب رابایدگفت خوبه حتی آن استقلالی باشه‌این جوون حیفه نیمکت نشین حسینی باشه چون توانایی بالایی داره وبافیکس بازی کردن حتی میتونه نیم نگاهی ب تیم ملی داشته باشه.حیفه سال های پیشرفتشورونیمکت بشینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی