نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
استقلال در ترکیه به میدان می‌رود/ اردوی آماده سازی در انتظار تأیید ساپینتو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از باشگاه استقلال خبر می رسد شاید اعضای این تیم فوتبال به منظور برگزاری یک اردوی دو هفته‌ای بعزم کشور ترکیه شوند.

در حالی که هنوز زمان آغاز تمرینات تیم استقلال مشخص نشده و سرمربی این تیم فعلاً در کشور حضور ندارد برخی از نزدیکان باشگاه استقلال از برپایی اردوی خارج از کشور این تیم خبر می دهند.

حضور یکی دو تن از مدیران اسبق باشگاه تراکتورسازی باعث شده تا ارتباطات این باشگاه با کشور ترکیه مطلوب تر از قبل شود. در شرایطی که قیمت ارز در کشورمان از مرز ۳۰ هزار تومان گذشته و سفرهای برون مرزی هزینه گزافی را بر دوش باشگاههای ورزشی می گذارد شنیده می‌شود شاید باشگاه استقلال یک اردوی دو منظوره برای انجام تمرینات بدنسازی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی را در کشور ترکیه برپا کند. اردویی که شاید از نظر مالی هم فشاری بر دوش باشگاه استقلال نگذارد.

گفته می شود با توجه به ارتباطات خوب مصطفی آجرلو و یکی از معاونانش با دوستانی که در ترکیه دارد شاید این امکان مهیا شود که استقلال با هزینه های نسبتاً کمتر از شرایط عادی بتواند به مدت ۱۰ تا ۱۴ روز در یکی از مناطق کوهستانی کشور ترکیه اردوی خودش را برپا کند. تیم قهرمان فصل قبل ایران در این مدت دو بزی دوستانه هم برگزار خواهد کرد. قرار است در بازگشت ریکاردو ساپینتو به تهران در این باره تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال سال گذشته همراه با فرهاد مجیدی و در چنین ایامی اردوی خارج از کشور نداشت و با برپایی تمریناتش در داخل کشور وارد مسابقات لیگ برتر شد. همچنین، یکی از معاونان فعلی باشگاه از افرادی است که در دوران مدیرعاملی آجورلو در تراکتور با او همکاری می کرد و امروز به کادر مسئولان استقلال اضافه شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سلطان IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    ایجنت پین و یامگا پولشون رو خواسته با هیچ کس تمدید نکردید هیچ خریدی نداشتید بعدش اردوی ترکیه ترکیه بخره تو سرتون رفتید یک درپیت پیدا کردید گذاشتید مربی خب بیشعور ها همون عنایتی رو می اوردید عرضه اوردن خارجی نداشتید بعدشم میگید ورزشگاه اختصاصی و فلان و امان شرط میبندم ساپینتو تا نیم فصل میمونه ول میکنه میره ببینید کی گفتم خب دوست داری بری فدراسیون گم شو همین الان برو تکلیف چیه الان
  • خبرنگار IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    دروغ دروغ دروغ. همه به فکر جیب های خودشان هستند
  • استقلالی کم حاشیه IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این نیمکت های لرزون تیم های لیگ برتری مگه فرصت تشریفات و ...برگزاری اردو میزاره؟
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    دروغ ووعده دروغین سرداردروغگو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی