نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
قرارداد صادقی با پرسپولیس یک ساله است یا دو ساله؟/ رقم دریافتی خرید جدید سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی سرانجام پرسپولیسی شد تا شاهد مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی سال باشیم.

خرید جدید پرسپولیس گفته قرارداد من با باشگاه پرسپولیس دو ساله است ولی شاهدان عینی در محل باشگاه پرسپولیس می‌گویند قرارداد مالی یک ساله است و برای سال دوم دوباره طرفین باید بنشینند و صحبت کنند. معمولا قراردادهای اینچنینی از نظر مالی یک ساله بسته می‌شود ولی از نظر مدت زمان قرارداد صادقی حرف غلطی نزده و احتمالا خودش هم دوست دارد حداقل دو سال در پرسپولیس بماند.

در مورد این قرارداد شنیدیم مبلغ اهدایی یکی از هواداران پرسپولیس که مقیم دبی است هم به آن اضافه می‌شود.همان فردی که قبلا هم کمک‌هایی به بازیکنان پرسپولیس کرده بود و گفته می‌شود همین امسال هم به سروش رفیعی پول داده و یا قرار است بدهد. سعید صادقی البته همین طوری هم یکی از گران ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود و طبق شنیده‌های موثق ما سقف قرارداد به او تعلق گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شایان IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    دقت کردید کیسه کشا فکر میکنن هرکی میره کاج از رو عشق و علاقه بچگی رفته قراردادشم سفیده ولی هرکی میاد پرسپولیس از بچگی طرفدار کیسه بوده ولی با پول اومده خیلی جالبه واقعا
  • Omid DE ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    با این همه دادار و دودور اومد، امیدوارم به یه دردی بخوره
  • یه ایرانی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    اگه سقف تعلق گرفته که ۱۲ تا هست، بعدم کیه که دست و دلباز هر دفه از مالش ببخشه؟ حالا یه بار دوبار بود هیچی ولی برا هرکدوم داری میگی یه هوادار!!!! حداقل بگو‌ هوادارانی پولدار، خلاصه یه چیز باورپذیر بگو!
  • سلام IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    هیچی نیست جز ی بازیکن معمولی و دلال شیاد تو پایه های پرسپولیس از این بهتر زیاد داریم فقط کافیه چند ماه با تیم تمرین کنن تا صد برابر این صادقی بشن اصلا وجود این صادقی و امثالش پرسپولیس را خوار کرده ی زمانی بهترین بازیکنای ایران التماس میکردن بیان پرسپولیس ولی الان ی بازیکن معمولی مثل این صادقی که بیشتر دلاله تا بازیکن برای پرسپولیس ناز میکنه و شرط میزاره اینا همش تقصیر یحیی و درویشه که به امثال این بها میدن و شئن پرسپولیس را در نظر نمیگیرن اینا باید التماس کنن و سال اول مجانی بیان نه که شرط بزارن یحیی گند زده به عظمت پرسپولیس با خرید این صادقی و امثالش و تن دادن به خواسته شان آقا یحیی تیمهای پایه چرا فعالیت میکنن یعنی اونجا بازیکن در حد این یارو صادقی نداشتیم والا داریم بهترشم داریم فقط جرات ندارین از بازیکن گمنام استفاده کنین پرسپولیس باید از بازیکن های محصول خودش استفاده کنه از تیمهای دیگه بازیکن گرفتن در شئن پرسپولیس نیست یحیی رفته به عقب مثل زمان استیل آذین که اون همه بازیکن اسم دار آخرش سقوط جناب یحیی استقلال قهرمان شد مگه از تیمهای دیگه بازیکن گرفت با چارتا گمنام مثل حسین زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی