نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خبر بد برای بارسلونا و هواداران این تیم/ ستاره مورد نظر کاتالان‌ها در دسترس نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا همچنان بر سر خرید بازیکنان مد نظر خود در نقل و انتقالات با مشکل مواجه است و یکی پس از دیگری این بازیکنان را از دست رفته می‌بیند.

باشگاه منچسترسیتی قصد حفظ ستاره پرتغالی خود را دارد و به هیچ درخواستی برای خرید این بازیکن پاسخ مثبت نخواهد داد.

برناردو سیلوا هافبک هجومی تیم منچسترسیتی به شدت مورد توجه بارسلونا و ژاوی ارناندس سرمربی این تیم قرار گرفته است.

در همین رابطه نشریه «اتلتیک» در گزارشی نوشت که منچسترسیتی خواهان حفظ ستاره پرتغالی و تکنیکی خود در پنجره نقل و انتقالاتی جاری است. عملکرد خوب برناردو سیلوا به گونه‌ای بوده که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی حساب ویژه‌ای در برنامه های تاکتیکی خود روی این بازیکن باز کرده است و به همین دلیل اصلاً قصد ندارد یکی از بازیکنان مهم و چندپسته خود را به راحتی از دست بدهد.

در واقع منچسترسیتی پس از فصل درخشان برناردو سیلوا بعید است که پیشنهاداتی کمتر از ۸۰ میلیون پوند را برای بازیکنش بپذیرد. این در حالی است که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی فعلاً توانایی خرید بازیکنان با مبالغ هنگفت را ندارد.

البته گفته می‌شود در صورت فروش فرنکی دی‌یونگ با مبلغی مناسب به منچستریونایتد و فعال شدن اهرم‌های اقتصادی، بارسلونا توانایی خرید بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، برناردو سیلوا و ژول کنده را خواهد داشت، اما فعلاً هیچکدام از این انتقال‌ها قطعی نشده است و بارسا حضوری کمرنگ در نقل و انتقالات تابستانی داشته است. بایرن مونیخ هم شرایط سختی را برای فروش روبرت لواندوفسکی به بارسا در نظر گرفته است و این کار را برای مسئولان این باشگاه کاتالان سخت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی