رونالدو فروشی نیست!/ منچستریونایتد فوق‌ستاره‌اش را از دست نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد اصلاً تصمیم ندارد کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی را به فروش برساند.

کریستیانو رونالدو یک سال دیگر با باشگاه منچستریونایتد قرارداد دارد، اما وضعیت شیاطین‌سرخ در بازار نقل‌وانتقالات باعث شده تا شایعه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش منتشر شود.

پس از این که شایعه شد رونالدو به بایرن یا چلسی می‌رود یا این که راهی اسپورتینگ‌لیسبون خواهد شد، «اسکای‌اسپورتس» خبر داد، این بازیکن پرتغالی برای فروش نیست و باشگاه منچستریونایتد هیچ تصمیمی ندارد با باشگاه‌های خواهانش مذاکره کند.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر ملاقات ژرژ مندس مدیربرنامه‌های رونالدو با تاد بولی مالک جدید چلسی منتشر شده بود که واکنش باشگاه منچستریونایتد را در پی داشت. شیاطین‌سرخ اصلاً دوست ندارند بازیکن قدیمی‌شان را به یکی از رقبا واگذار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    دندان پوسیده را باید دور انداخت.اگه به رقبا واگزار بشه، باعث تخریب رقبا میشه و این به نفع منچستر هست.منچستر تا زمانی که رونالدو داخل مجموعه اش نفس میکشه روی خوش نخواهد دید.
  • امیر US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    یه پیغام دارم برای اون عزیزی که میگه دندان پوسیده رو باید انداخت دور می‌دونی اگه رونالدو نبود الان منچستر این فصل جایگاهش 12 جدول بود نه 6 جدول امسال هرچی بود از مسی توی پاریس بهتر بود امسال شما غیر رونالدو و برونو فرناندز که عملکرد قابل قبولی داشتن یک نفر دیگه رو نام ببر
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    رونالدو بایدتا۲۰۲۳ بمانه بعدبره بایرن مونیخ یا برگرده رئال مادریداین دوتابهترین گزینه برای رونالدوهست ومن نظرم رئال مادریدچون‌خانه اول رونالدوهست ومن دوست دارم رونالدو باپیراهن رئال مادریدخداحافظی کنه وبازنشسته بشه اونم درسن ۴۲ سالگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی