نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیرحسین صادقی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال گفت: مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است و به ضرس قاطع گفت استقلال ۳۰ درصد کمتر از پرسپولیس است.

امیرحسین صادقی در خصوص دلیل حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر نگاهی به فضای فوتبال و اتفاقاتی که در باشگاه بزرگ استقلال می‌افتد بیندازیم جواب این سوال را می‌گیریم. عضو کوچکی از این خانواده هستم که هواداران توقع دارند صحبت کنم. ظهر است و در دفتر باشگاه گفتند که مدیرعامل نیم ساعت پیش رفته... حرف‌هایی می‌زنند که اصلا خوب نیست.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد نگرانی هواداران این تیم و تحت فشار بودن مصطفی آجورلو گفت: اینکه می‌گویید آجورلو تحت فشار است، حرفی غیرمنطقی است. او مدیرعامل است و تحت چه فشاری است. او ساپینتو را آورده، این مربی چطور انتخاب شده؟ آیا هیات مدیره در جریان انتخاب بوده یا نه؟ اینها سوال است و همه اعضای هیات مدیره باید جواب بدهند. همه آنها در روز معارفه جلوی خط بودند و خود سرمربی عقب بود! حجت کریمی هم در این جلسه معارفه نبود.

وی افزود: هیات مدیره باید صحبت کند و وضعیت استقلال را شرح بدهد، فرهاد مجیدی به چه شکل و چه زمانی از استقلال جدا شده؟ متاسفانه دوباره برای هواداران استقلال اتفاقات تاریخی می‌افتد، اتفاقی مانند رعدوبرق زدن در آسمان وسط آفتاب! چیزهای عجیب و غریبی در این باشگاه اتفاق می‌افتد. باشگاهی که درست یا غلط دستخوش اتفاقات خیلی بدی بوده است. با وجود این اتفاقات خیلی بد پارسال تیم با فرهاد مجیدی قهرمان شد، اما هواداران بیشتر از سه ساعت خوشحالی نکردند. اشک‌های فرهاد مجیدی و سیاه‌بازی آقایان روی سکوی قهرمانی را دیدیم، یک شب تلخ و حرف از جدایی فرهاد مجیدی در برنامه زنده تلویزیونی بود. این اتفاقات نادر است، اگر من در این باشگاه بودم کسی جرأت نمی‌کرد و این اتفاقات نمی‌افتاد. هم بزرگ‌ترها و هم مدیران تیمم خیلی قوی بودند. هیچ موقع از این اتفاقات رقم نمی‌خورد.

صادقی تصریح کرد: حدود سه هفته پیش گفتم، رفتن مجیدی برنامه‌ریزی شده بود اما هیچ کس گردن نمی‌گیرد. پرویز مظلومی ماشاءالله رادیو و تلویزیون را قبضه کرده و فقط در تلویزیون صحبت می‌کند، گردن گرفت. الان تازه می‌گویند از سه هفته قبل از قهرمانی مجیدی سودای رفتن داشت. نمی‌گویند چرا رفت؟ درست است که فوتبال امارات برای پیشرفت مربی ایرانی خوب است اما جواب هوادار را چه کسی می‌دهد؟

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است/ خدا از شما نگذرد که این بلا را سر استقلال آوردی/ مظلومی رادیو و تلویزیون را قبضه کرده!

پیشکسوت استقلال افزود: مردمی که سختی کشیده‌اند و از این تیم حمایت می‌کنند چیزی نمی‌خواهند جز تکرار قهرمانی پاک و اینکه برایشان اتفاقات خوب رقم بخورد. مسئول مستقیم مدیران و سرمربی تیم هستند، اینقدر راحت و شیک و مجلسی اسم از استقلال برداشته می‌شود و هزار و یک اسمی که اصلا به درد استقلال نمی‌خورد به این باشگاه می‌چسبد.

وی در مورد اینکه آیا بدون مربی در فصل نقل و انتقالات بازیکن گرفت، گفت: فضای آلوده مجازی مقداری هم به ضرر دوستان می‌شود، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است و به ضرس قاطع گفت استقلال ۳۰ درصد کمتر از پرسپولیس است. همه اینها را کنار هم بگذاریم، باعث نگرانی می‌شود. اگر پارسال استقلال قهرمان شد سرمربی و بازیکنان موفقی داشت. تمام حواشی تیم را فرهاد مجیدی به تنهایی به عهده گرفت. او به تنهایی مصاحبه کرد و با صداوسیما درگیر شد. به تنهایی با سازمان لیگ، شتیل‌بگیران فدراسیون و داوری، ناظران داوری، کارشناسان داوری درگیر شد. نمی‌گویم آجورلو سال گذشته نقشی نداشت، از او تشکر می‌کنم، اما الان عیار آدم‌های باشگاه خیلی قشنگ‌تر مشخص‌ می‌شود.

وی افزود: زیر سایه فرهاد مجیدی دوستان متاسفانه خودشان را پنهان کردند،‌ از مدیریت استقلال گله دارم، اگر اتفاقی برای استقلال افتاده فقط به خاطر مدیریت بوده،‌ هر موقع مدیریت خوب بوده اتفاقات خوبی رقم زدیم. باز هم متاسفم، آقای مددی کاری با این تیم کرد، قراردادهایی بست و بندهایی گذاشت، بعد کرونا گرفت و در جای خودش نشست! خدا از شما نگذرد آقای مددی که این بلا را سر استقلال آوردی. قرارداد بستن بازیکنان جوان داخلی و خارجی، به بلای عظیم دچار می‌شوید چون مقصر تمام این اتفاقات و نگرانی هواداران شما هستید. نمونه‌اش هم این است که خیلی روی تخت بیمارستان می‌خوابند یا در خیابان ماشین به آنها می‌زند! خیلی‌ها ایست قلبی کردند و کرونا موضوع خیلی ساده است، از خودتان مراقبت کنید!

کاپیتان اسبق استقلال در مورد اینکه آیا این کنایه به مسعود سلطانی‌فر است، گفت: خیلی‌ها مریض می‌شوند. سلطانی‌فر یکی از آنها است. این مهم است که دل هوادار شاد شود،‌ خیلی‌ها میهمان خاک شدند و با سه شماره زیر خاک رفتند. به آن لا اله الا الله عظیم موقعی که تابوت را می‌آورند تا داخل قبر می‌گذارند برخی را آنقدر با سرعت می‌برند، نزدیک است در یک قدمی و نفس به نفس شما است. سعی کنید در این دنیا کار خوب کنید و هوادار استقلال از شما راضی باشد.

صادقی در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس مدام در این باشگاه حضور دارد اما مصطفی آجورلو از نظرها پنهان است عنوان کرد: چیزی که از هیات مدیره شنیدم؛ قرار است با یک شرکت قطری صحبت کنند و اتفاقاتی قرار است بیفتد. این طور بود که برای هتلینگ، استادیوم اختصاصی استقلال و سرمربی صحبت کردند. نمی‌دانم صحبت‌ها به کجا رسیده، ولی می‌خواهم بدانم هیات مدیره در جریان کار بوده؟ البته هیات مدیره به جز پرویز مظلومی چون سمت مدیریتی سنگین است، مؤمنی، کریمی و دیگر دوستان آنقدر ناآشنا هستند که نمی‌شناسم. اینها اذیت‌کننده است، اینکه هیات مدیره می‌داند و در جریان بوده، چرا روز معارفه یکی دو عضو هیات مدیره نبودند و آقایان صف اول جبهه بودند؟

وی افزود: کسانی را کنار آجورلو می‌بینم که در تراکتورسازی تدارکات بود و توپ جمع می‌کرد و الان یکی از دست‌های کاری آجورلو است. اینها تعجب‌آور است در این باشگاه بزرگ،‌ اینجا استقلال است، پاس و تراکتور نیست. درباره استقلال صحبت و فکر کنید. دو ستاره آسیایی دارد، بالاترین و بهترین افتخارات را دارد، اسطوره‌های بزرگی مثل حجازی و پورحیدری دارد. دوستان دقت کنید هوادار را اذیت نکنید، این صندلی‌ها به هیچ کس وفا نکرده، دلم برای فتح‌الله‌زاده، قریب، نظری و منزوی در این باشگاه تنگ شده است. الان هم در این شرایط می‌توانم کارهای زیادی انجام بدهند. این کتاب و دفتربازی‌ها و این نوشتن‌ها و درآمدها و... را همه می‌توانستند انجام بدهند، شما که آمدی تلویزیون را از سازمان لیگ برای خودت گرفتی و اجاره استادیوم آزادی را از ۱۵۰ میلیون به یک میلیارد و ۳۰۰ رساندی. تورم ایجاد کردی و خیلی از اتفاقات دیگر.

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است/ خدا از شما نگذرد که این بلا را سر استقلال آوردی/ مظلومی رادیو و تلویزیون را قبضه کرده!

صادقی گفت: دیگران هم می‌توانستند این کارها را انجام بدهند اما شما همه را زیر نام فرهاد مجیدی بردید. اینقدر اسمش بزرگ بود که هواداران تیم را تشویق کردند. این قضایا دیگر برنمی‌گردد، باید جوابگوی هواداران پیشکسوتان باشید. آنها دلشان با تیم است، تیم‌ها برای بازی‌ها آماده می‌شوند، از ۶ هفته آماده‌سازی تیم عقب افتادیم، فکر می‌کنم استقلال با این شرایط خیلی زود شروع کند، شانزدهم یا هفدهم تیر است. یعنی به فاصله یک ماه تا شروع مسابقات لیگ برتر باید به امید این باشیم که بازی‌های تیم ملی شروع شود و استقلال بتواند در آن مقطع اتفاق خوبی را ببیند. فکر کنم آقایان هم این طور نقشه می‌کشند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تیمی که قهرمان شده می‌خواهد تحت اختیار ساپینتو قرار بگیرد، چه کسانی کنار او هستند و بازیکن معرفی می‌کنند؟ به قول پرویز مظلومی به او سی‌دی می‌دهند! ما چقدر بدبختیم و هیات مدیره ما چه صحبت‌هایی می‌کند! به مربی سی‌دی می‌دهند تا ببیند که فاجعه خنده‌داری است. مگر می‌شود قرارداد ببندید و بعد تیم را رونمایی کنید؟ باید تیم را به او داده باشید و در قطر دیده باشد و بازیکن را به او معرفی کنید. آیا می‌پذیری یا نه؟ آیا قضایای دیگری است؟ مربی باید بداند که این تیم را می‌خواهد یا نه. الان هوادار کمی از نگرانی خارج شده اما آقایان ۱۰ بر صفر عقب هستید! کاری به باشگاه رقیب هم ندارم. همیشه گفته‌ام تیمی که هیات مدیره‌ و بازیکنان و کادر فنی‌اش موفق باشند، می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. سال گذشته استقلال در دو زمینه قوی بود و یکی هم به کمک آنها می‌آمد. پرسپولیس و استقلال دو زمینه را دارند و راس مثلث‌شان فرق دارد. شاید استقلال در مدیریت دچار مشکل شود و پرسپولیس هم صد درصد از نظر سرمربی به مشکل می‌خورد.

مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود آجورلو سودای حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال را در سر دارد، عنوان کرد: این را نمی‌دانم، اینجا استقلال است، دو ستاره دارد، بالاترین افتخار و مقام‌ها را دارد، بازیکنان بزرگی در این باشگاه معرفی شدند، در این باشگاه اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد. مربی‌ای داشتیم که به امارات رفته و بازیکن ایرانی هم به زور می‌گرفت. امیدوارم قدر این بزرگی را بدانند، هر کسی می‌آید باید بداند اینجا استقلال کبیر آسیا است. از مدیران گذشته کارش شروع شده و الان به دست آقایان رسیده، وظیفه سنگینی است، باید کار کند، حقیقت تلخ است و مشکلی ندارم، آماده شکایت دوستان هم هستم. امیدوارم جواب آقایان را در مورد این صحبت‌هایم بشنوم و امیدوارم کارگروه موفقی برای سرمربی تشکیل بدهند و تندتند سی‌دی‌ها را به او نشان بدهند و زودتر بازیکن جذب کنند، چون لیگ در حال شروع شدن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • استقلالی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بگذارید هر چی میخان بریزن وبپاشن و بازیکن بگیرن ... فقط یه چیزی میگم ... فقط فصل بعد رو تصور کنید که تیمشون با این همه تدارک نتیجه نگیره ... دیگه تا آخرش رو بخونید فقط همین قدر بگم همین هوادارای خوش حالشون باشگاه رو رو سر یحیی خراب میکنن اینا از پاریسن ژرمن که بیشتر نمیتونن خرج کنن بازیکنی مونده بود که پی اس جی نگیره پولی مونده بود که خرج نکنه ولی چیشد اونوقت یه تیمی مثل رئال با کمترین هزینه هم تو لیگ و هم تو اروپا قهرمان میشه میدونید فرقشون کجاست ؟مدیر پی اس جی ناصر خلیفست ولی مدیر رئال پرز... مدیر این تیم آجرلو هست ... حرفام رو یادتون باشه ... زنده باد تاج کبیر
    • ... IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      ولی داداش مدیر ارتش سرخ هم درویش پرز هست یادت نره
    • لنگی سوز IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      مطمئن باشین لنگ مثل استیل آذین میشه فقط حمایت پیشکسوت ها بایدباشه لنگ کلی هزینه کرده پول فروش سهامش رو داره آتش میزنه کافیه دوتا مساوی وباخت بیاره کامل میره توحاشیه بعدش هم پول هایی که به این بازیکنابده فقط بایدمحکم بریم جلو لنگ بعدچندهفته کامل میره حاشیه
    • کیسه هوچی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      اول اینکه مطمعن نباش که قهرمانیتون پاک بودچون ازامتیازمعیشتی تاکمیته انظباطی وفدراسیون وبابا حمید خیلی زحمت کشیدن بعدهم اون مربی پولکی تون دنبال مایه هست و بارها ثابت شده سوم هم اگه اهل جنگ بود که .......
    • پادشاه فوتبال ایران IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      برین خدا رو شکر کنین ولی خدایی خوب گفته استقلال۳۰ درصد کمتره اختلاف خیلی بیشتر از اینهاست .کیسه ۶۰ درصد کمتره
    • یه ایرانی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      کیا از این بابا خواستن! حرف بزنه؟!!!! شما جامت پاک نیست بلکه روانت پاکه! آدم متعادلی نیست اونکه روز روشن تهدید یا دعوت به رقم زدن یه اتفاق میکنه! فکر میکنه بقیه هم ببو هستن! حتی آرزوش هم آرزوی خوبی نیست، این حجم از خودشیرینی فکر کنم حال هوادارای خودتونم به هم زد! در ضمن مربی شما برا ۴۰ میلیارد رفته ما الان باید جواب بدیم؟!! چرا برا نمایش خودت اسم ما رو میاری؟
    • احمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      خدمت شماعارضم که اولا اینجا ایرانه فرانسه نیست مقایسه شما یه چیز خیلی سطحی و غیرمنطقی هست مثل مقایسه بنز و بی ام و با پراید و سایپا ۱۴۱ دوما مقایسه پرسپولیس یا به قول شما پیروزی با استیل آذین اصلا درست نیست بخاطر اینکه این تیم تلفیقی از بازیکنای قدیم و جدیده بعدش این تیم کلی طرفدار داره کلی زیرسازی داره کلی ریشه داره و سوما گل محمدی یه مربی واقعا کاربلدی هستش اینو کارنامه ش نشون میده هر مربی و هر تیمی مطمینن یه مقطعی دچار افت میشه مثل گواردیلا در بارسا زیدان در رئال و تیمهایی که بعد چند فصل موفق دچار افت میشن چهارما همین حاشیه و نتیجه نگرفتنی که شماها میگید قرار باشه اتفاق بی افته خب برا همین تیم شمام ممکنه پیش،بیاد اگه برا تیم خودتون پیش،بیاد بیا جمعش کن ولی مطمین باش نظر شما خیلی سطحی هستش چون بازیکنای جدید واقعا باتجربه وکاربلد هستن جوون نیستن دچار حاشیه بشن اما استقلال دقیقا برعکسه و مربی جدیدش بشدت احساسی و عصبیه پس شما باید بیشتر هواستون به حاشیه و نتیجه نگرفتن باشه و در اخر قهرمان شدید مبارکتون باشه اما فوتبال بازی نکردید واقعا تیمهای امسال بشدت ضعیف بودن سپاهان تراکتورپیروزی
    • ف دال IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      آره بابا.. راست می‌گه، بریز و بپاش برای چی؟ استقلالی‌ها خودشون یه قاسمی‌نژاد دارن که قرضی رفته و برمی‌گرده؛ خیلی هم از این بهتره؛ اگه این 14، 15 تا پاس گل داده؛ امینِ اینا سالی 70، 80 تا «پاس گل» داده و می‌ده و خواهد داد! اون‌م تازه نه از این پاس گل‌ معمولی‌ها، چه پاس گل‌های متبختر‌العقول و اعجاب‌آوری که تا نبینید باورتون نمی‌شه؛ تازه پارسال از دهان شیر هم بیرون کشیدیمش؛ دیگه بدتر، اووووووووووووفــــــــ! / به‌قول قدیمی‌ها؛ قمارباز اگه نگه به جهنم (یا یه‌چی تو این مایه‌ها) که دیگه می‌تِرِکه! حکایت شمام شده نقل قماربازهای همیشه بازنده و همواره به‌جهنم‌گوینده!
    • حنیف IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      به عنوان یک استقلالی خجالت میکشم بگم تو پیشکسوت این تیم بودی اولا شما هیچ وقت در این تیم جایگاهی نداشتی جز این که کیف برداری امیر قلعنه نویی رو میکردی دوما سعی کن به بزرگتر تیم احترام بزاری اصلا تو در حدی نیستی دیگران رو محکوم کنی تو امثال تو فقط دنبال فالوور هستید تا دیروز از آجرلو قدیس درست کرده بودی شرکت قطری میخواد اسپانسر بشه آجورلو مرد عمل جمع کن خودت اینقدر این تیم دلسوز داره به امثال تو نرسه شما برو همون لایو ات رو بزار چهار تا کلمه اشتباه هم تایپ کن تیم رقیب واسمون دست بگیرن
    • امیرحسین صادقی اسطوره بزرگ اخلاق IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      اسطوره بزرگ فنی و اخلاقی را مدیرعامل کنند به مدیران مدیریت یاد میده امیرحسین صادقی اسطوره تکرار نشدنی مورد حمایت ۴۷ میلیونی تاجی ایست
    • مصطفی غلامی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      خدا بهت عقل بده، متوهم
    • ستارگان درخشان IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      وقتی ای همه فالور از لنگیها می بینیم بزرگی واقتدار آبی پوشان را می رساند که اینها اینجور عقده گشایی کنند چون در زمین که عرضه ندارند
    • لنگی متوهم IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      امیر حسین صادقی در مورد تیم خودش صحبت کرده ولی لنگیها متوهم می آیند ونطر می دهند واقعا عجیب موجوداتی هستند این جماعت لنگی
    • حسین IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      سردار دلها پیشکسوتان عزیز اتحاد اتحاد ما اهل کوفه نیستیم سردار تنها بماند ضمن اینکه امیرحسین صادقی را هم دوست داریم ای کاش اتحادی بین باشگاه وکل پیشکسوتان برقرار شود واقعا امثال بهتاش خان فریبا آرامش دهنده‌ دل هواداران است لطفأ اجازه بدهیم سردار با حمایت از کادر فنی موفق به اخذ جام شد آنهم چه جامی با ثبت تمام رکوردهای تاریخی پس لطفا لطفا لطفأ اجازه بدهیم ایشان ساختار تیمی را درست کرده استقلال حتی با بازیکنان امیدش هم مدعی اول قهرمانی است اگر سردار عزیز دنبال جذب اسپانسر بين المللی است اجازه بدهیم دوستان لطفأ دندان روی جگر بگذارند واجازه بدهند مدیر عامل استقلال کارش را انجام دهد مطمئنم خیر است انشالله
    • عادل IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      امیرحسین صادقی عزیز این که مدیر عامل لنگ حرفی زده برای خودش زده مگر همین هواداران لنگ نگفتند درویش استقلالی است پس چرا خریدهای ۳۰میلیاردی براشون انجام می‌دهد
    • هوادار ۵۰ساله IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      امیرحسین صادقی واقعا دوستت دارم از صمیم قلب وقتیکه که سر را جلوی توپ می گذاشتی یادمان است ولی ای کاش همه چیز را درون دایره نمی ریختی چون سیاست سردار دلها کمتر حرف بزن وبیشتر کار کن کمی صبور باش برادرم وقتی که شما پیشکسوت اینجوری به باشگاه حمله میکنی دیگه چه احتیاج دشمن داریم میدانم ازروی دلسوزی حرفی زدی اما بدان رسانه ها سریع منعکس می‌کنند وباید کمتر حرف بزنیم مگر ۱۰مدیر عامل قبل چه کاری برای هواداران کردند پس نباید منکر همه چیز بشویم مگر یادت نیست در فینال جام حذفی چه بلایی سر فرهاد آوردند تا جام حذفی را نگیرد مگر دوران سیاه مددی یادت نیست هر روز شکایت بازیکنان را می کرد پیشکسوتان عزیز لطفأ حداقل ۲هفته مصاحبه نکنید کوچک همه شما هستم هوادار ۵۰ساله استقلال کبیر
    • عادل IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      تکرار خطا مارا نسزد ما عاقبت تفرقه را می دانیم پیشکسوتان استقلال بزرگ تفرقه سم است
    • امیر IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      بسوز عزیزم
    • حمید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      شما ک اصلا هزینه نمیکنی !! بیشترین خرید و فروش هر نیم فصل کل ادوار لیگ برتر با قاطعیت دست شماست.... ده سال هر نیم فصل بازیکن خریدین و دادین رفت تا کل بازیکن های لیگ شدن ی زمانی آبی پوش و همه میگفتن ما جلو این تیم بازی نمی‌کنیم و .... تا اینکه بعد ده سال اینجوری جام گرفتین .... واقعا موندم بر چ اساسی همچین نطر هایی میدین حداقل کمی به سابقه تیمتون نگاه کنین بعد نظر بدین بد نیست !!!!
    • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      دومین قهرمانی پاک😂😂😂👈 به تنهایی با سازمان لیگ، شتیل‌بگیران فدراسیون و داوری، ناظران داوری، کارشناسان داوری درگیر شد. 🧐 یعنی درگیری با کسی که شتیل میده😂👈آجرلو (مثل اینکه این شتیل بگیران از عوامل و آدم های خودتون بوده)باز هم هست😂👈 نمی‌گویم آجورلو سال گذشته نقشی نداشت، از او تشکر می‌کنم، اما الان عیار آدم‌های باشگاه خیلی قشنگ‌تر مشخص‌ می‌شود.🧐 اتفاقا عیارش مشخص شد و 80 درصد نقش قهرمانی استقلال همین آجرلو بوده.آجرلو کسی بود که با رشوه های خودش همه را به سمت خودش و استقلال کشید.امتیاز معیشتی،سهمیه پنالتی،بازیکنان کروانایی😂،دخالت در کار اسکوچیچ و دعوت کردن پنج بازیکن بی نظم استقلال.گرفتن بازیکن های غیر قانونی خارجی،قضاوت کارمند آجرلو برای دربی،همکاری مربیان استقلالی لیگ برتر و امتیازهای اهدایی.مخصوصا عنایتی که با قول پاداش و یا گرفتن پست با استقلال همکاری کرد.و غیره
  • ali IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این صادقی یکی از اون پیشکسوتای نون به نرخ روز خور است. اگه چیزی بهش نماسه شروع میکنه به ایجاد حاشیه تا دیده بشه
  • شیشتایی توهمی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بابامسعود هم رفت همچنان هوچی‌گری هاشون ادامه داره ...حالا آجرلو تا پارسال که با هزارتا زد و بند و مافیابازی قهرمانشون کرد خوب بود ولی امسال بد شد ...
    • لنگی سوز IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      اره بابامسعودتون رفت قهرمان شدیم مطمئن باش لنگ این فصل باید براسوم چهارمی بجنگه چطور پارسال برادوم سومی میجنگید نبودبابامسعوداینجامعلوم میشه
  • مرحوم IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بابامسعود را برگردانیم یا زوده ؟؟؟ 🔥😂
    • کیسه سوز فرناز دغل IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      بابا حمید چطوره با دلال فرناز و دیگران بسته معیشتی امسال نمیدن دیگه
  • مهدی خطر IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    فکرکنم امسال به قول آقای صادقی بایدباتیم های پایین جدول بجگند بااین سرمربی که شوی بازی می کند
  • پرسپولیس همیشه قهرمان ❤ IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    خودتونو آماده کنین که باید دوباره برگردین به تنظیمات کارخونه . یعنی همون ۱۰ سال یه بار قهرمانی
  • حسینی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    جناب صادقی عزیز مگه پارسال تیم پرسپولیس تا نیم فصل دوم مدیرعامل داشت ، اصلا کسی درباشگاه پاسخگو بود. الان خداراشکرهم مدیرعامل هست واختیارات خوبی داره هم شالکه تیم وجودداره به نظرم ناشکرمی باشد.
    • احمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      دقیقا یه سری بچه مچه دارن نظر بی اهمیتی میدن مقایسه هایی که میکنن نشون دهنده سطح فهم فوتبالیشون هست پارسال واقعا تیمها خیلی ضعیف بودن مثل سپاهان و تراکتور و فولاد تا نیم فصل و پیروزی خودمون و گل گهر رو هم که تارومار کردن این تیم قهرمان پاک هم فوتبالی بازی نکرد واقعا چشم نواز نبود در حد تیمهای هند و بنگلادش بود خدایش گیر تیمهایی عربی و کره و ژاپن می افتاد ۶ تا ۶ تا میخورد اقای مجیدی عزیزم خودش اینو قشنگ درک کردن بخاطر همین امسال فرار و بر قرار ترجیح دادن کلا بنای لیگ امسال این بود استقلال قهرمان بشه بخاطر همینم شاکله تیمهای دیگه رو از بین بردن وگرنه با پنالتی مفتی و لیگ ضعیف تیم استقلال ممسنی هم میتونست قهرمان بشه این حاشیه هام بعد شروع لیگ مشخص میشه دامن کدوم تیمها رو میگیره آجرلو و سرمربی شما همینطوری هم استاد حاشیه هستن و بشدت عصبی بشینید و تماشا کنید
  • بابا مسعود IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    لنگ حکومتی حقیر بدون بابامسعود هیچی نیست
  • م IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    ماهیت کیسه کش جماعت همینه الکی هوچی گری میکنه...پ شما ک فصل قبل گفتید ما برهیچ جا وصل نبودیم و قهرمان شدیم حالا مرد باشید وایسید رو پا خودتون...این همه هوچی گری واسه چیه؟؟...شما خودتون هم میدونید فصل قبل مفتی مفتی قهرمان شدید ...
  • تاجی اصیل IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بهترین بازیکنان دنیا اگه مربی خوب رو سرشون نباشه بازم هیچی نمی شن نمونه ش بارسا با مربیای در پیت ولی از وقتی ژاوی اومده بهتر شده یحیی مربی نیست لنگ داغون میشه و میره تو حاشیه چون یحیی توانایی مدیریت این همه بازیکن رو نداره
  • قرمز IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    همین آجرلو پارسال با خرید داور کمک داور.خرید سجادی.عزیزی خادم همه رابخط کرد برا استقلال که فقط ۶تایی نشین توجام وگرنه تااخر عمر تلوزیون روشن نمیکردین چه بخوان نظر بدین
  • سلمان IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    واقعا درست گفتی آدمها به خاطر کارهاشون تاوان میدن و مثلا بیماری میاد سراغشون دقیقا مثل خودت که تصادف کردی پوکیدی...
  • حامد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    پارسال یه چیزی میگفتن درموردآجرلو چی بود وای اگرسردارحکم جهادم دهد؟چی شدپس؟
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    حرف دل هوادارو زدی💫💫
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    سال گذشته که برای این مدیرعامل غش و ضعف میرفتید چه شد؟ وقتی میکوفن قرمز خبرنگار را کند و انداخت زمین استقلالی بود حالا امسال که به تنظیمات کارخانه دارید بر مبگردید شد پرسپولیسی؟ خخخخخ
    • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      شمالطفا ساکت مشکل خانوادگی هست وتازه تاده سالدیگه خواب قهرمانی رولنگ نخواهددید چکهای بی حساب کتاب درویش یک روزی باید پاس بشه واونروز همین ستاره هادرویسو خفه میکنن
  • Shzy IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آقا یه سمت به این مرحوم بدید تا دست از سر ما و شما برداره، پارسال که تیم ما مدیرعامل نداشت کلی بازیکن خوب از دست داد پنجره اش بسته بود نتونست بازیکن خوب بخره که شما کبکتون، خروس میخوند، شما از صدقه سره همین سردار آجرلو بعد از یک دهه تیمت قهرمان شد و گرنه همه ی عالم و آدم میدونن شاخ فرهادتون مربی نبود و نیست ، چی شده ک حالا سردار اخ شده؟؟ درضمن کیسه کشایی که از زور دلشون میگن پرسپولیس استیل آذین میشه باید بهتون بگم دوهزار بده آش به همین خیال باش، به قول بابا مموتی آب و بریز همونجا که میسوزه
  • علی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    الکی اون «آقا پسر خوشتیپ» رو بادش نکن که هوادار از ریختش بدش میاد، برای رفیقت توهم محبوبیت ایجاد نکن آقای صادقی!
  • آرش IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    سپاهان پارسال در همین حد هزینه کرد و در نهایت سوم شد..تیم بستن باید همراه با آینده نگری باشه..سروش رفیعی ۳۲ ساله، وحیدی امیری ۳۴ ساله، گولسیانی ۳۱ ساله،پورعلی گنجی ۳۰ ساله،بیرانوند ۳۰ ساله، کامیابی نیا ۳۳ ساله، عالیشاه ۳۱ ساله، اسماعیلی فر ۲۹ ساله، ..۹۰ درصد تیم بالای ۳۰ سال سن دارن..به این میگن بازی با اسم ها ..ترابی و صادقی هم دارن‌ میرن تو ۲۹ سال...فوتبال دیگه به ستاره ها و اسم ها وابسته نیست..به جوانگرایی و کار گروهیه...همه ی تیم های ایرانی باید برن به این سمت..یکی دو سال دیگه همین تیم خالی میشه از بازیکن..احساسی نظر ندیم..دقیقاً حرکت پارسال سپاهان رو زدن ، منتها سپاهان متوجه اشتباهش شد و داره یک مسیر دیگه رو انتخاب میکنه
    • غلام محمدی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      پروفسور اینجا پرسپولیسه جای بچه بزرگ کردن نیست
  • امیر IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این کیسه کشاچه قدربی جنبه وبی ظرفیتن هروقت کم میارن پحسادت ارتش سرخ کورشان میکنه آخه بچه سوسول توروچه به پیشکسوت توبرو شلوارلی توبپوش وریش مامانیتوبزاروسرتوروغن کاری کن پیشکسوت زرینچه قلعه نویی وریا وامثال منصوریان هستن که براماقابل احتراماچراداری میسوزی پارسال که هرجوربراتون بارید مااصلا حسابتون نیاوردیم وسرمون توکارخودمون بودالان که بازم داریم سوارتون میشیم دارین میتپین خاک برسرتیمی که توعضوش باشی
  • ح م IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    من نه کاری به استقلال دارم ونه پرسپولیس من طرفدارتیم قشقایی شیراازم.ولی تواین مملکت هرچه فکرش رابکنیداتفاق می افتد.ضمن اینکه آقای صادقی هم آدم رک وبی شیله پیله ای است.خداازهرچه خائن ومنافق هس نگذره.بویژه دزدهم باشه توهرتیمی که هس
  • مراد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    کسی که من من می‌کنه نیم منم نیست ،اون زمان که بازیکن بودی و الان که بیرون از زمینی هیچ پوخی نبودی کم با اسم پرسپولیس خودت رو مطرح کن.ششتقلالی .
  • حمید IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    اگر قرار باشه آجرلو رئیس فدراسیون بشه باید فاتحه فوتبال رد خوند این آقا باید درب در شرکت نگهبانی بده متاسفانه در ایران کوتوله ها به مدیریت رسیدند
  • بوکی پرسپولیسی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این یارو صادقی کلا روانش متعادل نیست خخخخخخخ داغانه ذااااغان خخخ
  • هوادار IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آنقدر بدبخت و ناتوان شده‌اند که مجبورند چرت و پرت های صادقی را بخوانند اصلا شما فهمیدید این بی خاصیت این همه زرزد چه گفت واصلا طرفش که بود
  • ف دال IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    «مصاحبه در حالت پرواز»؛ فقط این مرحوم.
  • مسعود IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آدم وقتی بی متطق باشه سکوت بهترین فریاد است
  • Ali FR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آقای صادقی ابنقدر منم منم نکن .مگر جنابعالی چکاره ای وچه قدرتی داری ؟؟؟اگر چنین که میگویی اینقدر قدرت وبرش داری چرا درپستو قایم شدی ؟؟؟ بیا بیرون و اگر بلوف نمی زنی واقعیت را به هواداران بگو وبا یاری هواداران کارهایی که می خواهی انجا م بده .ولی ولی ،در این چهل سال که سن ماها است دیده ایم هرکه ازقبل وعده داده هیچ کاره شده و خودش هم باشرمندگی حتی در خانواده اش سر می کند .و مثلی هست که میگه خیز گربه تا پای کلید دان است وبه درب بسته ودیوار می خورد و ولو و وارفته روی زمین .
  • رضا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    چی بلغور می‌کنه این یارو مگه سالی که گذشت ۷امتیاز گل گهر رو ندادن به کیسه وسپاهان؟؟؟؟؟مگه خودش تصادف نکرده مریض نشده؟؟؟؟؟؟؟این چرندیات چیه غمارباز
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این امیر حسین صادقی اگه افتخارات یکی مثل سید جلال رو داشت با شاه فالوده نمیخورد.مشتی کل تاریخچه قهرمانیتون ۹ تا قهرمانی لیگه،حذفی که ملوان و نساجی و فجر و ….قهرمان شده اند
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    دومین قهرمانی پاک😂😂😂👈 به تنهایی با سازمان لیگ، شتیل‌بگیران فدراسیون و داوری، ناظران داوری، کارشناسان داوری درگیر شد. 🧐 یعنی درگیری با کسی که شتیل میده😂👈آجرلو (مثل اینکه این شتیل بگیران از عوامل و آدم های خودتون بوده)باز هم هست😂👈 نمی‌گویم آجورلو سال گذشته نقشی نداشت، از او تشکر می‌کنم، اما الان عیار آدم‌های باشگاه خیلی قشنگ‌تر مشخص‌ می‌شود.🧐 اتفاقا عیارش مشخص شد و 80 درصد نقش قهرمانی استقلال همین آجرلو بوده.آجرلو کسی بود که با رشوه های خودش همه را به سمت خودش و استقلال کشید.امتیاز معیشتی،سهمیه پنالتی،بازیکنان کروانایی😂،دخالت در کار اسکوچیچ و دعوت کردن پنج بازیکن بی نظم استقلال.گرفتن بازیکن های غیر قانونی خارجی،قضاوت کارمند آجرلو برای دربی،همکاری مربیان استقلالی لیگ برتر و امتیازهای اهدایی.مخصوصا عنایتی که با قول پاداش و یا گرفتن پست با استقلال همکاری کرد.و غیره
  • متین IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آقای صادقی سال قبل که شمامیگفتی اگرآجرلو نبود فرهاد نمیتونست موفق بشه حالا که توی باشگاه راد نمیدن چی شد آجرلو بد شد
  • مهدی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    صادقی: سال گذشته استقلال در دو زمینه قوی بود و یکی هم به کمک آنها میامد. منظورش از یکی احتمالا یا سجادی یا ماجدی هستش که خیلی کمک استقلال اومدن تا قهرمان بشه بعد ده سال.
  • شمسعلی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    از دید کیسه جماعت هر چی خودشون میگن درسته و دیگران همه اشتباه میکنن... خدا ی عقل کاملا نو و درست حسابی به همه شما کیسه ها ببخشه
  • عبدالکریم IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    دیروز یکی دیگه‌تون از غارش دراومد گفت شیشتقلال از اول انقلاب تا حالا آرامشی که آجرلو براش آورده رو تجربه نکرد! پس خییییییلی گربه کوره و بی‌چشم و رو نمک به حروم تشریف دارید که الان نادیده‌ش میگیرین که البته از یه کیسه کش نون به نرخ روز خور بعید نیست. درثانی اگر اینی که میگی حقیقت داشته باشه پس خییییییلی حقیر و بی‌مقدار هستین که بالاخره دست به دومن یه پرسپولیسی شدین بلکه بتونین یه قعرمانی زپرتی بعداز ۱۰ سال بیارین بی نون و نمکها !
  • Ali FR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آقای صادقی :کدام دوستاره را میگویی ؟؟؟دوستاره که فیفا به یک ریال قبول ندارد .چرا؟؟؟آخر تیم منتخب خودت را اگر با سه تیم دیگر، یکدوره مسابقه بگذارند ویک تیم به غیر تیم شما با سه مسابقه بگوید ما قهرمان شده ایم خودت به آنها نمی خندی ؟؟؟و قبول میکنی که آنها قهرمان شده اند؟؟؟؟داستان قهرمانی استقلال هم همین است .تازه استقلال در باشگاههای تهران بهد از پرسپولیس دوم شده بود و چون مسابقات دوستی مهمتر بود پرسپولیس به جام دوستی رفت واستقلال به مسابقات چارجانبه که هیچ کدام ازتیم هارا فیفا به عنوان قهرمان کشورشان نمی شناسد مثل استقلال که قهرمان نبوده ودوم شده است .ویک سوال از همان مدیر عامل های قبل از آقای فتح اله زاده بپرس که چرا ستاره ای حتی یکی ،روی پیراهن تیمتان چاپ نشده بود.تابه شما بگویند که غیر قانونی است.ولی حاجی فتح اله زاده غیرقانونی عمل کرده ویک دفعه دو ستاره را روی پیراهن چاپ کرده ،چون دیده زمان، زمانه کی به کیه و سوء استفاده کرده است .واگر زحمتت نیست سری به صفحه اینترنتی فیفا بزن تا ببینی چه تیم هایی از ایران عزیزبه فینال آسیا رفته اند.که عبارتند از 1-ذوب آهن 2-سپاهان 3-پرسپولیس
    • مهدی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      حرف حساب جواب نداره. امیر حسین صادقی امسال دنبال سهم خواهیه. بشینه رو نیمکت استقلال اونوقت میگه به به آجرلو. اینو میگن مدیرعامل
  • Farid US ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    Aslan maeloum nist ke in agha chee migoyad? Charand va harfhaye na marbouth mizanad, dobare in aghayan ta didand Persepolis chand bazykone kharid shouroe be hesadat kardand, aghar in team parsale aval nemishoed che mishoed
  • قرنز IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بازم خدا پدر یه پرسپولیسی بیامرزه که بعد ده سال حسرت براتون جام گرفت اگر آجر لو نبود حالا حالاها تو حسرت بودیید خخخخ
  • دوچرخه‌سواری از مریخ IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    #بابا_میرشاد #بابا_سردار #بابا_حمید
  • مجتبی US ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    چون اجرلو اینو نیاورد تو کادر و ادم حسابش نکرد اجرلورو تخریب میکنه اخه یکی نیست بگه اخه سیست به کادر میخوره تو برا مجازی و دلقک بازی خوبی
  • الله شکر شهبازی وند CA ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    یحیی عشق است و دوسش داریم شش تایی ها عقب موندند دارند سکته میزنند
  • داریوش IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آقای آجرلو ی پستی چیزی بده مرحوم دهنش کامل بسته میشه ! قهرمانی تون رو مدیون مذیرعاملتون هستین حالا چی شده ؟
  • م IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    یادتون‌رفته‌همین‌استیل‌اذین‌پنج‌تا‌درتون‌گذاشت‌که‌نزدیک‌بود‌شش‌تا تکرار‌بشه‌‌مرحوم‌صادقی‌میگه‌قهرمانی‌پاک‌‌کدوم‌پاک‌شش‌امتیاز‌معیشتی یا‌پانزده‌پنالتی‌کمیته‌امدادی وبعد‌این‌اجری‌جون‌که‌پارسال‌رابین‌هود‌بود‌الان‌که‌بدبخت‌با‌هزار‌زد‌بند‌و حکومتی‌بودن‌مربی‌چندین‌میلیون‌دلاری‌براتون‌گرفته‌شده‌بد‌میدونین که‌امسال‌پرسپولیس‌قهرمانه‌باز‌بهانه‌میگیرین‌واجر‌جون‌رو‌میگین‌ پرسپولیسه‌‌
    • اخلاقي IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      از ادمین تقاصا دارم این کاربر بد دهن را وارد لیست سیاه کنند خطاب به کاربر م
    • ف دال IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بنده هم از ادمین درخواست دارم این کار را نکنند! (نه اینکه با بددهنی موافق باشم ها، فقط برای اینکه حال این بابا «اخلاقی»نمائـه گرفته شه می‌گم :| )
  • به سوی موفقیت IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    باعرض ادب واحترام خدمت تمام اونایی که استقلالی یاپرسپولیسی هستند،فقط بایدبگم این حرفهاخوب نیست به هم توهین کنید:اولاپرسپولیس اگه حکومتی بودپارسال سربازیکن استقلال داستان بازیکن استقلال بایدکسرامتیازمیشدوپرسپولیس هم شکایت کردوبه جایی نرسیدثانیاشماهاجای پسرودختربنده ایدویادتون نیست قبلاتاسیس شدن تیم دوچرخه سواران که بعدبه راحتی تغییرنام به تاج دادچه اتفاقاتی افتادوچطوریهوتمام کشورپرازنماینده تاج توی تمام رشته هابوجوداومدثالثادرسال۵۲اتفاقی افتادکه فکرنکنم هرگزهمچین اتفاقی توی لیگ های دنیارخ پیداکنه وکل دوربین های ورزشگاه آریامهرکه الان ورزشگاه آزادی نام داره کاملاجمع آوری شددرضمن درهمون سال که اولین دوره لیگ تخت جمشیدبودپرسپولیس قهرمان شداونم بدون باخت ولی بازاین سواله مسابقات جهانی کشتی که هم زمان بودچه ربطی داشت که این مسابقه دوربین نبوده وفیلم برداری کنه حالاواقعانمیدونم این خودش میشه گفت حکومتی یانه،تازه اون موقع سران کشوری ولشگری هم رفت وآمددرتیم تاج داشتند،بازهم نمیدونم پولی میدادندتابازیکنی راهی تاج بشه یاخیر...اینطوراتفاقات هم بود....
  • ۶ IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    امسال پوست همه تیمها رو می کنیم و آویزون میکنیم تا خشک بشه بگرد تا بگردیم
  • گرگانی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    از الان دنباد بهانه جدید بعد قهدمانی پرسپولیس باشین مثلا محیدی رو فراری دادن یا وزیر پرسپولیسی
  • abbas IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این آقا همون نیست میگفت آجر لو پیغمبره؟؟؟!! چقدر تو نون به نرخ روزی ؟بعدش نظرسنجی ثابت کرده استقلال 30درصد پاینتر پرسپولیسه...بعدشم امسال هرتیمی قهرمان بشه شما نمیشید اینو قول میدم
  • لنگ حقیر IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    اینجا خوندم بابا ی لنگیا راهی ببمارستان شده
  • بینام IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بابااینقده سربه سرایت لنگیانزاریدخوب نیس اونجاییشون میسوزه که سال گذشته میخواست قهرمان بشن تا دوباره شیشتایی بگن که نشد
  • کیسه کش ES ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    ثبات شخصیت تو این مرحوم موج میزنه 🤣🤣🤣🤣 یعنی بی کلاس تر بی سوادتر بی شخصیت تر از این مرحوم صادقی ندیدم 😅😅😂😂
  • Dashali IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    خجالت خوب چیزی هست آقای صادقی. کرونا خیلی از اسطوره های ورزشی و غیر ورزشی را گرفت و خیلی ها هم استقلالی نبودن. این‌مقایسه‌شما باعث خجالت هستش. دوما خرده میگیری، وجود داشته باش از مجیدی بگیر که تیم را رها کرد؟ والله برای دو تا فالور جمع کردن خیلی داری ذلیل میشی اخه بد بخت. ابروی مکتب حجازی ‌پورحیدری ها رو تو یک تنه بردی
  • اصالت IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    تا استقلال پیشکسوتانی مثل تو داره حال و روزش همینه هرکدام تو باشگاه پست و مقامی ندارید سریع بقیه را متهم میکنید تا دیروز همه چیز خوب بود حالا چون صادقی را نگرفتیم اجرلو و مظلومی و همه بدشدن بابا یک کم شعور و معرفت را از پیشکسوتان تیم رقیب یاد بگیر با اون کارنامه عظیم افتخارات تیم ملی یک بار راجب تیم استقلال حرف نمی‌زنند مثل کریم باقری علی کریمی علی دایی مهدوی کیا و ...ما هم پارسال بازیکن اونا را گرفتیم اینهمه بد و بیراه گفتن برو حیف از استقلال که تو شدی پیشکسوتش البته پیشکسوتان واقعی استقلال مرحوم حجازی و پورحیدری بودن نه تو
  • کیسه کش حقیر IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    مرحوم صادقی همین فصل قبلی که جفتک وارو مینداختی و یه سردار آجرلو میگفتی و صدتا سردار از دهنت میریخت آجرلو از همه کیسه کش تر بود. حالا چی شد؟؟؟ یهویی پرسپولیسی شد؟؟؟ شما کیسه کشا چند چندین با خودتون؟۴
  • حسین قربانی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    جناب آقای صادقی یا خبرنگاران محترم یک کلاغ و چهل کلاغ به واضح میدانید جریان فرهاد مجیدی و پوریا غفوری از کجا شروع شد و به کجا ختم ! پس از آب گل آلود ماهی گرفتن تشویش اذهان طرفداران فهیم و مدیریت درست باشگاه فعلآ باعث نگرانی‌های موجود تیم حکومتی گردید قضیه خداحافظی بنده خدا مهدوی کیا و اشک‌هایش را خودتان لغایت دزد سکه بازیکنان و فرش منزل مربی و احکام افشین یادتان رفت ،، بازی دو روی سکه دارد آجورلو با سکوت و آرامش الحمدلله دنبال منافع باشگاه و هواداران استقلال است و شما بفکر مربی ۴۰میلیارد تاراجی خودتان باشید،چنانچه صادقی هم چنین حرفی زده شاید از گلایه عملکرد اشتباهات گذشته خودش است ، صبور باشید آسیایی انشالله امسال با مدیریت کاربلد افتخار دیگر بر افتخارات ،جمع کنید ستاره کنار لگوی قلابی خود را ،تاج تاج است و حجازی الگوی تاج
  • مهرداد IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    ازبین پنج تیم قهرمان شدن اونم تازه انصراف میدادم ببین چ هوچی بازی درمیارن هر موقع تونستی با این همه تیم تا فینال بری حرف از کیسه کبیر بزن
  • هوادار IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    ها چی شد باز، تا دیروز کری میخوندید و منم منم میکردید. چطور ریخت و پاش و ولخرجی واسه شما که بود قدرت بود حالا که به پرسپولیس رسیده دارید میترکید؟! ما چه ریخت و پاشی کردیم 4 تا بازیکن داخلی خریدیم که همشون بازیکنای فصل قبل لیگ همین کشور بودن.یه شبه که بازیکن برزیلی نخریدیم؟؟! مشکل استقلال داخل خودشه نه بیرون چرا اینقدر به خودتون هم دروغ میگید. امثال مومنی و ...آخه باید اعضای هیئت مدیره باشن؟؟!! امثال نوری و فنونی زاده شدن پیشکسوتهای استقلال دیگه چه انتظاری دارید.این فصل هم قهرمان شدید برید خدارو شکر کنید که آجرلو و بابا حمید کنار تیمتون بودن مگر نه استقلال نه بازی کردن بلد بود و نه مربی درست حسابی داشت همش هنر لابی و بریز و بپاش ها بود.حالا هم اگه شبانه سرمربی تون فرار میکنه مشکل کسی نیست ترس از فرداست....
  • 6 IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    منم موافقم كه مربي با پودر جادويي و ارز 4200 با همه داوران مهربانانه جنگيد و امتيازات معيشتي رو از دل كميته داوران بيرون كشيد. پارس جم رو به دسته 2 فرستاد و با تيمهاي شهرستاني رفت و برگشت تو تهران بازي كرد و هزار پهلوني ديگه. ولي وقتي فهميد بايد فوتبال بازي كنه ول كرد رفت تو رئال كلبا
  • ناصر IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    مجید ک فرار کرد چون عقل داشت چون میدونست شانس یک بار میاد اونم شانسی که امتیاز معیشتی و پنالتی های زیاد و سرپرست ماجدی همراهش بودن پس خواهشا پاک پاک نکنید میگن دزد به ریش خود پری دارد
  • سیاوش IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    هر چه فحش به این لنگیها بدیم حقشونه آخه شما چکار به تیم پر افتخار استقلال کبیر دارین برید بابا لنگیهای عقب افتاده
  • حاج علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    چه بلایی ؟؟ دوباره شروع شد چه بلایی ؟؟ صادقی کیسه نتیجه بگیره دیده نمیشه دکان این در نتیجه نگرفتن هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی