کاپیتان پرحاشیه در ایالت طلایی کالیفرنیا/ فوتبال یا گلف؟ مسئله این است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد گرت بیل عاقلانه‌ترین حرکت دوران حرفه‌ای خود را انجام داده است؛ البته نه فقط به خاطر وجود ۱۹ زمین گلف عالی در لس‌آنجلس.

وقتی که بیل قبل از پیروزی مقابل اوکراین در پلی‌آف با انبوهی از گزینه‌های روی میز مواجه شده بود، پوزخند زد. اما زمانی که گزینه آمریکا هم به لیست اضافه شد انتخاب برایش آسان شد.

در نهایت، هدایت ولز در اولین جام جهانی بعد از ۶۴ سال، نیروی محرکه بیل است. و چه جایی بهتر از آفتاب باشکوه و سبک زندگی لس‌آنجلسی برای آماده شدن برای رقبای سرسختی همچون انگلیس، ایران و آمریکا در گروه B جام‌جهانی؟

بیل زندگی آرام در لندن و مادرید را دوست داشت و باید بتواند با زرق و برق دنیای نمایشی هالیوود کنار بیاید. ستاره‌های بریتانیایی دیوید بکام، استیون جرارد، فرانک لمپارد و وین رونی همگی رویای آمریکایی را زندگی کردند و باوجود موفقیت‌های متفاوت در فوتبال، از تجربه کلی خود به خوبی صحبت می‌کنند. به نظر می‌رسد همین جذابیت‌ها بیل را برای امضای قرارداد اولیه یک ساله با این تیم ترغیب کرده است.

این مهاجم در پادکست هت‌تریک در سال ۲۰۲۰ گفت: «من واقعاً لیگ MLS را دوست دارم. در طول سال‌ها بسیار رشد کرده است. وقتی می‌آییم و با آن‌ها در پیش‌فصل بازی می‌کنیم بازی‌ها سخت می‌شوند، استانداردها خیلی بهتر شده است. باشگاه‌ها، امکانات و استادیوم‌ها در حال بهبود هستند. این لیگ همچنان در حال صعود است و فکر می‌کنم بازیکنان زیادی در حال حاضر می‌خواهند به آمریکا بیایند و اینجا بازی کنند. من قطعاً از اینجا آمدن خوشحالم. عاشق رفتن به لس‌آنجلس در تعطیلات هستم.»

کاپیتان پرحاشیه در ایالت طلایی کالیفرنیا/ فوتبال یا گلف؟ مسئله این است!

جایزه ویژه برای این مهاجم که دیوانه گلف است این است که برخی از معروف‌ترین و بهترین زمینهای گلف در اینجا واقع شده‌اند. به دور از فوتبال، بیل در دوران قرنطینه لیستی از کارهایی که می‌خواهد قبل از مرگ انجام دهد با دوستانش تهیه کرد و فاش کرد که تا الان در زمین‌های گلف Pebble Beach ،Riviera ،Torrey Pines و Cypress Point بازی کرده است.

در زمین، استاندارد MLS ممکن است به اندازه لیگ برتر یا لالیگا نباشد. اما بیل در اوایل این ماه اشاره کرد که سطح تفاوت برای او در تصمیم‌گیری اهمیتی ندارد، زیرا او در هر کجا که بازی کند کیفیت بازی خود را از دست نخواهد داد. او تاکید کرد که برای حضور در جام جهانی قطر در اوج کیفیت تلاش خواهد کرد.

اما مفاد قرارداد حتی می‌تواند نشانه‌ای برای تمدید احتمالی دوران حرفه‌ای او باشد که بیشتر انتظار میرفت که در جام‌جهانی به پایان برسد. گفته می‌شود که قرارداد او گزینه ۱۸ ماه اضافه را نیز دارد. آیا این انتقال می‌تواند باعث شود که بیل دوران حرفه‌ای خود را طولانی‌تر کند و برای سومین بار در یورو بازی کند، و آیا اژدها واجد شرایط حضور در سال ۲۰۲۴ و جام ملت‌های اروپا در آلمان است؟

از بیل در مورد انجام وظیفه در تیم ملی ولز پرسیده شد و او پاسخ داد: «در این لحظه نمی‌دانم. باید ببینم از نظر روحی و جسمی چه احساسی دارم، چه بخواهم چه نخواهم. زمان همه چیز را نشان خواهد داد. خبر خوب این است که الان در وضعیتی عالی و در جایگاهی عالی در زندگی‌ام هستم. بدیهی است که من فوتبال را به خاطر پول دنبال نمی‌کنم. بنابراین هر زمان که حس کنم زمان درستی برای خداحافظی است، بر اساس شرایطم تصمیم خواهم گرفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی