یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو عضو جدید در هیئت مدیره پرسپولیس مشخص و از این پس کار را در جمع این تیم دنبال خواهند کرد.

در خبرها آمده بود پس از برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، دو عضو جدید هیئت مدیره باشگاه انتخاب شدند. این مجمع ضمن تشکر از خدمات محمد علیپور، حسین شهریاری و حسین خبیری را به مدت دو سال به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه انتخاب کرد.

حسین خبیری پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس را در سمت‌های اجرایی و مدیریتی در کارنامه داشته و فصل گذشته نیز در سایپا کار را دنبال می‌کرد. حسین شهریاری که در حال حاضر در صنعت خودروسازی و کارخانه سایپا به فعالیت مشغول است سابقه طولانی در ورزش و به خصوص در رشته‌های مربوط به اتومبیل‌رانی و موتورسواری دارد و گفته می‌شود به عنوان رییس هیئت مدیره کار را در این باشگاه دنبال خواهد کرد.

نکته جالب اما در مورد حسین خبیری است. کسی که گفته شد پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم پیشنهاد جنجالی دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون برای حضور در جشن پوکر قهرمانی را به مهدی رسول‌پناه داد. پیشنهادی که خشم و واکنش منفی یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس را به دنبال داشت و بازیکنان پرسپولیس نیز پس از این ماجرا به حمایت سرمربی موفق خود پرداختند. موضوعی که به نوعی استارت اختلاف عمیق و شدید مهدی رسول پناه و یحیی گل محمدی را زد تا درگیری های رسانه و آشکار و پنهان این دو نقل محافل فوتبالی شود.

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس و یحیی گل محمدی اختلاف قدیمی را کنار می گذارند؟

آن زمان یحیی گل‌محمدی به شدت از حسین خبیری که یکی از معاونان باشگاه بود، شاکی شد وحتی حاضر نشد با او رودررو شود. هر چند معاون سابق باشگاه تماس‌های متعددی با سرمربی پرسپولیس داشت که دوباره روابط خود را گرم کند اما یحیی گل‌محمدی تمامی این تماس‌های تلفنی را بی‌پاسخ گذاشت! یحیی گل‌محمدی حتی به‌صورت تلویحی به باشگاه اعلام کرد نمی‌خواهد این فرد را در تمرینات، اردو یا مسابقات پرسپولیس ببیند!

حسین خبیری نیز پس از مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس رفت و عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا شد. حالا او دوباره به باشگاه پرسپولیس برگشته است آن هم به عنوان عضو هیئت مدیره و باید دید برخوردش با سرمربی تیم چگونه خواهد بود؟

آیا یحیی گل محمدی و حسین خبیری اختلاف قدیمی خود را به خاطر پرسپولیس کنار خواهند گذاشت؟ باید منتظر ماند و دید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی