نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پاتک دوم سرخ‌ها به استقلال/ نامه رسمی پرسپولیس برای جذب لژیونر معروف
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس روز قبل نامه رسمی خود را به باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی ارسال کرد.

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب محمد محبی است. خبرهای موثق ما حکایت از آن دارد روز قبل پرسپولیس با ارسال ایمیلی به شکل رسمی خواهان جذب محمد محبی از باشگاه سانتاکلارای پرتغال شده است.

گفتنی است با توجه به تعطیلی روز گذشته کشورهای اروپایی، قرار است باشگاه پرتغالی طی دو روز آینده به شکل رسمی پاسخ پیشنهاد پرسپولیسی ها را بدهد.

این درحالی است که دو باشگاه سپاهان و استقلال نیز به دنبال جذب محبی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • عشقپولیس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خخخخخ فکر کن اینم از دستشون بگیریم هم اجر پاره رو میندازند بیرون هم بیانیه میدند🤣🤣🤣🤣😂😂😂
    • سعید IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      واقعا از هر طرف به قضیه نگاه کنی، خنده نداره، اگر واقعا بازیکن رو‌ میخوان جمع کردن این همه بازیکن در خط میانی تیم خودشون رو میپوکونه، خودش نقطه اختلافی هست که مانع وحدت تیمیشون میشه، و زنگ خطر هست برای بازیکنانی که هستند که نسبت به اعتماد باشگاه به اونها دچار شک‌میشن! الان سعید صادقی باید خوشحال باشه، که با اومدن محبی یک فصل نیمکت نشین بشه؟! ما باید به امثال سعید صادقی که اومدن پرسپولیس بخندیم نه شما به استقلال! خوب فکر کن. اگرم بازیکن رو نمی خوان و صرفا میخوان موش بدوونن واقعا به چه قیمتی؟ شما اگر کهکشانی چرا این همه از استقلال می‌ترسی تا جایی که مجبوری سرتق بازی در بیاری. دربی هم با همین دست فرمون وا دادید، دقیقا بخاطر وقت کشی و تمارز ده نفره شدید گل خوردید. فصل رو هم بامبول و هشتک و مصاحبه و بیانیه و دعوا سوار کردید تا به استقلال برسید همش عقب بودید، باختید و باختید و باختید.
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      هرچند میدونم این پیشنهاد الکیه ولی برای بالا بردن قیمت محبی کافیه. تا استقلال و سپاهان باشن دیگه بازارگرمی نکنن برای بازیکنای مورد نظر ما و الکی قیمتاشونو بالا نبرن. ما یه درصد هم احتیاج به محبی نداریم ولی همین که سانتاکلارا حداقل ۱۰۰ هزار تا میذاره رو قیمت محبی ما خوشحالیم. متاسفانه مسئولین کاری کردن که ما ایرانیها دشمن درجه یک هم بشیم. هرچند اعتقاد دارم سطح فوتبال ما پایینتر از ضعیفترین لیگای دنیاست اما تنها دلخوشیمون همینه وگرنه فرهاد مجیدی و رضا عنایتی و محمود فکری و علیرضا منصوریان و فیروز کریمی و جواد نکونام اصلا مربی نیستن و چیزی حالیشون نیست. اینا باعث شدن فوتبال زیبا نبینیم و واسه یه امتیاز به اتوبوس و مینی‌بوس فکر کنیم در حالی که میتونستیم به فراری و لامبورگینی فکر کنیم. فوتبال دفاعی که نشد فوتبال!! یحیی گل‌محمدی هم از اینا بهتر نیست چون اصلا قدر داشته‌هاشو نمیدونه و بلد نیست از بازیکناش بازی بگیره.
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      فوتبال انگلیس یا اسپانیا رو که میبینی لذت میبری از بس گل میزنن و گل میخورن. اون وقت یکی مثل تمیروف از دو قدمی دروازه میزنه بیرون یا آقای گلای لیگمون با هفت هشت تا پنالتی شدن آقای گل لیگ. این فوتبال خدایی ارزش دیدن نداره اما چه کنیم که ما ایرانیها مازوخیسم داریم و بالاخره یه جوری باید خودمونو آزار بدیم با انتخابای غلطمون. مربی‌ای که به خاطر تعصبات رنگیش جلوی تیم سابقش (استقلال) گل و گشاد بازی میکنه و جلوی تیم رقیب سابقش (پرسپولیس) اتوبوس میچینه واقعا شایسته نشستن رو نیمکت هیچ تیمی نیست. آقای مربی نامرد تو یه روزی تو تیم مورد علاقه‌ات بازی کردی و حالا باید جلوی اون بازی کنی و با چنگ و دندون بجنگی و ازش امتیاز بگیری نه اینکه دوست داشته باشی شیش امتیاز بازی رفت و برگشت رو تقدیمش کنی. فوتبال ما اگه صاحاب داشت اینگونه مربیا مادام‌العمر محروم میشدن.
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      این فوتبال دوزارم نمی‌ارزه و ارزش دیدن نداره اما چون ما ایرانیها چون مرض خودآزاری داریم باز میشینیم و فوتبال میبینیم و اعصاب خودمونو خرد میکنیم.
    • خطاب به سعید: IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      اولا که این پیشنهاد صرفا جهت موش دووندن تو کار شما و بالا بردن قیمت محبیه نه نیاز تیم ما به او. ثانیا فرضا هم اگه اونو بگیریم شما نمیخواد نگران بروز اختلاف تو تیم ما بشی. ثالثا مگه نشنیدی که میگن: وحدت در عین کثرت. اگه گل‌محمدی واقعا حالیش باشه و از اشتباهات گذشته‌اش درس گرفته باشه میتونه دو تیم خوب توی زمین و رو نیمکت داشته باشه. رابعا پرسپولیس هیچوقت از استقلال نرسیده. این یحیای ترسو بود با تاکتیک غلطش باعث شد شما دم دربیارین. وگرنه شما نه تنها ترسناک نیستین بلکه خیلی هم خنده‌دارین. دربی قبل هم که توپ و میدون اکثرا دست ما بود و مثل کل بازیای لیگ دنبال ضدفوتبال بودین. ما ازتون عقب افتادیم فقط به خاطر امدادهای غیبی کمیته‌های مختلف فدراسیون و کمک شایان توجه شخص بابا حمید که ما رو شیش ماه بدون مدیرعامل گذاشت و واسه همین نتونستیم اسپانسر بگیریم. اون دو تا ابله تاجیکی هم تا نیم‌فصل نتونستن برامون بازی کنن هرچند هیچی حالیشون نیست. بیانیه و مصاحبه هم واسه این بود که به قول معروف حرف حرف میاره. شما کثیفترین قهرمانی ممکن تو کل دنیا رو کسب کردین در صورتی که اصلا شایسته‌اش نبودین.
    • امیر IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      حکومتیها نمیخوان استقلالی وجودداشته باشه وهمه هویت تاج رونابودکنن اینکه مثل روزروشنه ازاول انقلاب همه چیزباشگاه رومصادره کردن وویران
  • رییس بیمارستان سوانح سوختگی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    آقایان لنگی سوزش قهرمانی استقلال را هنوز هم حس می کنند. این موجودات در حالی که در پست محبی چند بازیکن دارند، نامه می زنند که قیمت محبی را بالا ببرند تا استقلال نتواند محبی را به خدمت بگیرد. البته این آقایان حرفشان را در زمین می زنند.
  • 911 IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    عمدا اینکارو کردن که مبلغ رضایتنامش بره بالا
    • رضا GB ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      فوتبال رسماً شده یه تجارت اینم یه روشیه که برایه تیم رقیب مشکل درست کنی هر تیمی با مدیریت درست باشه همین کار میکنه
  • سعید IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    فکر کن محبی بیاد پرسپولیس، سعید صادقی یه فصل باید از روی نیمکت تشویقش کنه🤣
  • سامی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    وقتی سازمان لیگ و فدراسیون به این تیم اجازه میدن قرارداد های 20 میلیاردی ثبت کنه ، نتیجه میشه این بی اخلاقی ها که با وجود عدم نیاز به محبی و برای بالا بردن رقم رضایت نامه این بازیکن ، همچین حرکتی میزنن ... ظاهرا فرمول جبران ناکامی فصل گذشته ی یحیی ، با تضعیف تیم های رقیب و خارج از مستطیل سبز در جریانه ... کمیته اخلاق و فدراسیون و سازمان لیگ هم که ظاهرا یار غار تشریف دارن و نسبت به این ریخت و پاش ها و حرکات ناجوانمردانه سکوت کردن
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      اینکه شما پیشنهاد ۲۲ میلیاردی میدین به سعید صادقی ایرادی نداره اما اینکه ما یه ایمیل الکی و صرفا جهت موش دووندن تو کار شما میزنیم به پرتغال ایراد داره؟ در ضمن از سازمان لیگ توقع داری بیاد قانون بذاره واسه قراردادها که چی بشه؟ همین که اینا دنبال تصویب قوانین من درآوردی مثل قانون سربازی و قانون منع جذب بازیکن خارجی و محرمانه اعلام کردن اسامی کرونایهای یه تیم خاص هستن و همینطور بالا بردن هزینه اجاره استادیوم و حق تبلیغات محیطی به نفع خودشون یعنی اینکه اینا به فکر خودشونن نه فوتبال. در ضمن هر چی قراردادها تپلتر باشه برای فدراسیون و سازمان لیگ بهتره چون ظاهرا بازیکنا باید ۵ درصد مبلغ قراردادشونو بدن به این مفتخورا ابله. ماها هر چی میخوریم از فتح‌الله‌زاده است که بازیکنای آماتور ما رو اینطوری پررو کرد.
    • سامی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      این شایعه 22 میلیارد رو اینقدر تکرار کردین که خودتون هم باورتون شده ...استقلال پیشنهادش پایین بود و به صادقی گفت هرجا پول بیشتر میدن برو ...مشکل ما نخریدن صادقی نیست ، بلکه این پول های نجومی هست که واسه 30 تا بازی میدن به این بازیکنا ...ارزش واقعیشون یک پنجم این پولاست ... کاش پرسپولیس صادقی رو با 10 میلیارد میگرفت و بازار رو اینقدر خراب نمیکرد ... با این رویه سال دیگه بازیکن زیر 30 میلیارد پیدا نمیشه ، 30 میلیارد یعنی 1 میلیون دلار ، تازه اگر برجام اتفاق بیوفته دلار تا 20 تومن بریزه میشه 1.5 میلیون دلار ... با این پولا میشه از بوندسلیگا هم بازیکن خرید
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      ۲۲ میلیارد چیزیه که ایجنت سعید صادقی اعلام کرده. استقلال وقتی دید سعید صادقی از دستش رفته گفت پیف پیف بو میده!! قبول کن همه تیمای پولدار لیگ که دنبال قهرمانی‌اند به هر قیمتی شده میخوان فلان بازیکن تاپ لیگو بخرن. حالا اینکه بعضی بازیکنا تابع دلشونن و مثل علی نعمتی و فرشاد فرجی خونه‌شونو میفروشن و رضایت‌نامه‌شونو میگیرن امری علیحده است. وقتی همه میدونن سعید صادقی و کل خونواده‌اش پرسپولیسی‌اند واسه چی تیمای دیگه میان به موس موس درست مثل کاری که الان پرسپولیس کرده و به باشگاه سانتاکلارا ایمیل زده واسه محمد محبی!! آقا وقتی شما استقلالی هستی منه پرسپولیسی حق ندارم بیام سراغ تو که تعصبت واسه تیم من نصف استقلاله. توی این آشفته بازار آدم حسابیا نمیتونن دووم بیارن و نمیتونن بازیکن ۴ میلیاردی رو ۴ میلیارد بخرن چون یه عده دون میپاشن و با یه آپشن فلان رقمی اون بازیکنو در اختیار میگیرن. به قول روزبه بمانی:
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      =========================================================== پای روضه خودت گریه نکن وقتی گریه ننگ مردونگیه =========================================================== دوره‌ای که عاقلا زنجیری‌اند سوته‌دل شدن یه دیوونگیه =========================================================== این روزا دوره غیرت‌کشیه کی میدونه قیصر این روزا کجاست =========================================================== بکشی یا نکشی میکشنت اینجا بازارچه آب‌منگولیاست
    • مرتضی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      واقعا حماقت همچنان باقیست خوب پروفسور نکنه باور کردی استقلال پول بیشتر به صادقی می‌داده اونم به خاطر عشق و تعصب به پرسپولیس قید میلیاردها رو زده اومده پرسپولیس! واقعا که تا شماها نباشین این بازیکن ها نمیتونن اینجوری مفت پول دربیارن!
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    میدونید چرا پرسپولیس بازیکن خوب جمع میکنه چون میخواد انتقام ۲ فینال آسیا را بگیره و مثل تیمهای دبگه برای سلامتی فوتبال بازی نمیکنه. بهونه هاتون هم که همش جور شده برای فصل بعدکه چرا قهرمان نشدید؟ مدیرعاملشون را حالا میگن پرسپولیسیه . بابا کاری ندارم این آجرلو خداییش براتون همه کار کرد قدرشناس باشید
  • علیرضا IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    فصل قبل هم اگر بخاطر داشته باشید ، فرهاد مجیدی خودش در جریان جذب بازیکنها دخالت می کرد و برخی بازیکنها هم خودش به نتیجه رسید که به میزان مبلغ اعلامی نمی ارزد و همچنین فراموش نکنید که فرهاد مجیدی ،دانشگر را در نیم فصل بعنوان مازاد قرار داده بود و اگر بحث رفتن دانشگر و مرادمند و مصدوم شدن عارف غلامی نبود ایشان در تیم بازی نمی کرد
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اینکه باشگاه پرسپولیس ایمیل زده حتی اگه بازیکن را نخواد زشت نیس پرسپولیس کار بایرن را انجام میده. زشت اونه که تیم اول یه کشور با ۱۳ تا بازیکن میره فینال آسیا با زدن ایمیل بازیکن اصلی اونو محروم میکنید) جریان عیسی و شادی گل( و بعدش،تا مدتها پرچم ژاپن را تو کل کشور نمایش،میدید . این زشته زشت تتتتتتت
  • مجتبی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    توهم زدین استقلالیهای عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی