۰
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال و فعلی شباب‌الاهلی، برنامهای برای بازگشت به ایران ندارد.

مهدی قایدی ستاره دو فصل قبل استقلال با یک انتقالی خوب به لحاظ مالی در تابستان گذشته راهی لیگ امارات و باشگاه الاهلی شد.

مهدی شروع خوبی در این تیم داشت ولی هرچه گذشت، این ستاره با استعداد را بیشتر روی نیمکت و سکو دیدیم تا درون زمین! اخباری که طی روزهای گذشته به گوش رسید، حاکی از آن بود که مدیران الاهلی دیگر علاقه‌ای به همکاری با قایدی ندارند و سرمربی این تیم هم معتقد است مهدی تمام وقت و انرژی اش را برای تفریح می‌گذارد و نیازی به مهاجم ایرانی اش ندارد.

قایدی ۴ فصل دیگر با الاهلی قرارداد دارد و با توجه به اینکه این باشگاه هزینه زیادی برای جذب قایدی کرده، قطعا حاضر نیست به راحتی این بازیکن را از دست بدهد. یکی از گزینه‌های پیش رو برای مهدی بازگشت به استقلال است و گزینه دیگری که پیرامون او مطرح شده این است که استراماچونی در الغرافه می‌خواهد قایدی را به خدمت بگیرد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که همسر قایدی که نقش پررنگی هم در تصمیمات این بازیکن دارد، علاقه مند است تا مهدی فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند.

لژیونر استقلالی حرف آخر را زد؛ دوست دارم فوتبالم را خارج از کشور ادمه بدهم

قایدی که در اردوی آخر تیم ملی غایب بود، در صورتی که در فصل آینده نتواند بازی کند و به فرم خوبش برگردد، به طور حتم حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد. در مورد آخرین وضعیت هم شنیدیم مدیران باشگاه شباب الاهلی که علاقه‌ای برای نگه داشتن این بازیکن ندارند، احتمالا او را به یک تیم دیگری از امارات قرض بدهند. چند تیم اماراتی خواهان به خدمت گرفتن قرضی ستاره سابق استقلال شدند و به احتمال فراوان قایدی به یکی از این تیم‌ها خواهد رفت.

قایدی که این روزها در تهران حضور دارد و به صورت انفرادی تمرین می‌کند، در جمع دوستانش و در خصوص آینده فوتبالی خود مدعی شد قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی