شفاف‌سازی حسین‌زاده درباره یک شایعه/ واکنش هافبک ملی‌پوش به تمدید قرارداد با استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ملی‌پوش استقلال درخصوص قهرمانی استقلال و شرایط نقل و انتقالاتی آبی‌ها گفت‌وگو کرد.

امیرحسین حسین‌زاده در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر درخصوص فصلی که در استقلال داشت اظهار کرد: خداروشکر می‌کنم که یک فصل رویایی را داشتیم کل بازیکنان دوست داشتند که به قهرمانی برسیم به همین خاطر در همه بازی‌ها می‌جنگیدیم و برای هر بازی یک استراتژی داشتیم تا اینکه فصل به بهترین شکل برای ما تمام شد و قهرمان شدیم.

هافبک ملی‌پوش استقلال با اشاره به مصدومیت رباط صلیبی‌اش گفت: این شایعه در خصوص مصدومیتم وجود دارد که من دو بار رباط صلیبی پاره کردم اما من در چند برنامه دراین باره توضیح دادم ولی اینجا هم اعلام می‌کنیم که فقط یکبار مصدومیت رباط داشتم.

حسین‌زاده درخصوص نقل و انتقالات باشگاه استقلال بیان کرد: اولویت با تمدیدی‌های تیم است و بعد از آن خرید بازیکنان جدید برای حضور در استقلال در مرحله بعدی قرار می‌گیرد.

هافبک ملی‌پوش درباره شایعات جدایی و قراردادش با استقلال گفت: من یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارم ولی از باشگاه طلبکارم به همین دلیل به مسئولان باشگاه اطلاع دادم که حساب من را تسویه کنند. قرار شد برای تمدیدقرارداد با باشگاه مذاکره کنم.

حسین‌زاده درخصوص بازی در ترکیب اصلی تیم ملی افزود: بازیکنان خیلی خوبی در پست من در تیم ملی وجود دارد که کار را برای رسیدن به ترکیب اصلی بسیار سخت می‌کند اما برای من در وهله اول دعوت شدن به تیم ملی مهم بود و بعد از آن رفته رفته سعی می‌کنم خودم را به کادر فنی اثبات کنم.

هافبک ملی‌پوش درمورد گروه تیم ملی در جام جهانی گفت: گروه تیم ملی واقعا گروه سختی است ولی ما همه تلاشمان را خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم تا شرمنده مردم نشویم.

حسین‌زاده درباره جنجال خط خوردن ۵ بازیکن استقلال از تیم ملی تصریح کرد: ما ۵ بازیکن عذرخواهی کردیم اما ما مقصر خط خوردن از تیم ملی نبودیم. تابع باشگاه بودیم و باشگاه هم به ما اعلام کرده بود که همه چیز هماهنگ شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاج IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    حسین زاده هم هیچ‌ جا نمیره و همچنین همه بازیکنای دیگه تمدید میکنن و میمونن دانشگر اشتباه کرد و بزودی پشیمون میشه از رفتنش فشار هواداران کار خودشو کرد و آجرلو از خواب بیدار شد الان دیگه به امید خدا میریم واسه حمایت و قهرمانی دوباره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی