نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
۰ |
۰
با مزیت‌های اجاره خودرو آشنا شوید
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اجاره خودرو صنعتی فوق‌العاده است که در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار جا افتاده است؛ اما در ایران طرفداران بسیاری ندارد.

اجاره خودرو صنعتی فوق‌العاده است که در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار جا افتاده است؛ اما در ایران طرفداران بسیاری ندارد. این مسأله به این خاطر است که مردم ایران با مزیت‌های اجاره ماشین آشنایی ندارند و همچنان تصور می‌کنند که اجاره یک خودرو به معنی اجاره کردن یک خودرو لوکس و گران قیمت است که قرار است هزینه بسیاری روی دست آن‌ها بگذارد.

در صورتی که اجاره خودرو امروزه، شامل اجاره همه انواع خودرو برای اهداف گوناگون است و جالب است بدانید که در موارد بسیاری، اجاره خودرو در مقایسه با در اختیار داشتن یک خودرو شخصی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است. عدم آشنایی با مزیت‌های رنت خودرو (Car rent) باعث می‌شود افراد نتوانند که از آن‌ها بهره ببرند. بنابراین ما در ادامه این متن شما را با مزیت‌های اجاره خودرو برای موقعیت‌های خاص، مسافرت و یا جایگزین کردن با ماشین شخصی آشنا خواهیم کرد.

همچنین خوب است بدانید کسب درآمد از طریق صنعت رنت خودرو، یکی از روش‌های بسیار سودمند کسب درآمد است که در ادامه درباره آن نیز صحبت خواهیم کرد.

اجاره خودرو

مزیت‌های اجاره خودرو

هزینه کم‌تر

همه ما با هزینه‌های جانبی داشتن خودرو شخصی تا حدودی آشنا هستیم. واقعیت این است که حتی اگر خودرو شما در پارکینگ خاک بخورد نیز همچنان هزینه‌هایی وجود خواهند داشت که دیر یا زود گریبان‌گیر شما خواهند شد. هزینه‌های بیمه، سرویس، تعمیرات، کارواش و... همه مخارجی غیرقابل اجتناب هستند که صاحبین خودروهای شخصی باید به صورت دوره‌ای متقبل شوند. داشتن خودرو شخصی با چنین هزینه‌هایی برای شخصی مناسب است که بتواند تا حد ممکن از آن استفاده کند. اما برای شخصی که در یک شهر شلوغ و پرترافیک نظیر تهران زندگی می‌کند؛ صرف هزینه برای خرید خودرو اصلاً تصمیم درستی نیست. چرا که ترافیک اجازه نمی‌دهد که افراد حتی برای رفتن به محل کار خود از خودرو استفاده کنند. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس و مترو انتخاب‌های ارزان‌تر و سریع‌تری هستند. بنابراین خرید یک خودرو شخصی در چنین شرایطی منطقی نیست. شما می‌توانید با صرف کردن سرمایه‌ای که قصد داشتید در زمینه خرید خودرو خرج کنید برای اهدافی دیگر، یک تصمیم اقتصادی بگیرید. در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و در مواقع لازم اجاره یک خودرو، نیازهای رفت و آمدی خود را به صورتی سریع‌تر و ارزان‌تر برطرف کنید. در ادامه با مزیت‌هایی که اجاره خودرو دارد آشنا خواهید شد.

آزادی عمل

مسافرت با هواپیما، قطار و یا اتوبوس، مسافرتی از پیش تعیین شده است که شما در آن چندان حق انتخابی ندارید. به عنوان مثال شما باید طبق زمان بلیط خود مسافرت خود را شروع کنید. دیگر این‌که حق انتخابی در خصوص زمان آغاز سفر خود ندارید و باید برنامه‌های خود را مطابق با جدول زمانی فرودگاه، راه آهن و یا ترمینال بچینید. شما در طول سفر، با تعدادی غریبه همسفر خواهید شد که هر کدام ممکن است چالش آفرین باشند. در طول مدت زمان سفر، هیچ توقفی به خواسته شما صورت نخواهد پذیرفت و عملاً استراحتی وجود ندارد. به دلایل گفته شده، افراد مسافرت جاده‌ای با خودرو را ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید با اجاره خودرو تهران یا شهر محل سکونت خود و مسافرت با آن، یک تعطیلات به یاد ماندنی را رقم بزنید.

اجاره ماشین

سهولت در رفت و آمد

فرض کنید که بدون در اختیار داشتن یک خودرو و با استفاده از هواپیما، قطار و یا اتوبوس به شهر دیگری سفر کرده‌اید. حال برای گشت وگذار در شهر مقصد، شما با مشکل حمل و نقل رو به رو هستید. استفاده از لوازم حمل و نقل عمومی نظیر مترو و خط واحد در چنین شرایطی معمولاً گزینه قابل دسترسی نیست. همان‌طور که می‌دانید هزینه تاکسی بسیار بالاست؛ همچنین که برای رفت و آمد با آن محدودیت‌هایی وجود دارد. به عنوان مثال بازدید از جاذبه‌های طبیعی یک شهر و یا استان که معمولاً در مکان‌های دور افتاده قرار دارند با تاکسی بسیار مشکل است. رفتن به مکان‌های بکری که کم‌تر کسی می‌شناسد، با تاکسی ممکن نیست. شما برای انجام این امور به یک خودرو نیاز دارید که به راحتی به هر جا که می‌خواهید رفت و آمد داشته باشید. برای چنین هدفی اجاره خودرو در شهر مقصد، بهترین راهکار است. شما می‌توانید برای تعداد روزهای اقامت خود به یک مرکز اجاره ماشین تهران یا شهر مقصد مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ مقرون به صرفه‌ای، مسافرت خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزنید.

کسب درآمد از طریق اجاره خودرو

احتمال این‌که تمامی خودروهای یک مرکز و یا سایت اجاره ماشین متعلق به خود آن باشند بسیار کم است. بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو به عنوان واسطه عمل می‌کنند. یعنی با بستن قرارداری با افراد صاحب ماشین، خودروهای آن‌ها در ازای پورسانتی مشخص به دیگران اجاره می‌دهند. هزینه‌های جانبی خودرو در چنین شرایطی، به عهده شرکت طرف قرارداد است و سودی که فرد اجاره دهنده دریافت می‌کند در واقع سودی خالص به حساب می‌آید. این یعنی افراد مختلفی که از خودرو شخصی خود استفاده چندانی ندارند می‌توانند از طریق تحویل آن‌ها به یک شرکت اجاره خودرو در تهران و یا شهر محل سکونت خود، از آن کسب درآمد کنند.

اجاره خودرو در تهران

همچنین خوب است بدانید که خود فرد نیز می‌تواند از این طریق به کار مشغول شود؛ چرا که این امکان وجود دارد که خودرو خود را به صورت "با راننده" در اختیار شرکت قرار دهد. در این صورت، خود فرد می‌تواند با داشتن گواهینامه رانندگی به عنوان راننده نیز مشغول به کار شود. در چنین شرایطی درآمد او از امر اجاره خودرو مبلغ قابل توجهی خواهد بود که در شرایط اقتصادی امروزه، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

آشنایی با سایت سپریس

سپریس را می‌توان یک پل ارتباطی میان افراد اجاره دهنده و اجاره‌کننده خودرو دانست. خودروهایی که در این شرکت ثبت می‌شوند همه خودروهایی نو و سالم هستند که دارای ضمانت بیمه نیز می‌باشند. این سیستم آنلاین اجاره خودرو، به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی چندین کلیک، خودرو مورد نیاز خود از میان انواع خودروهای اقتصادی، مناسب سفر، با راننده، ون و شاسی بلند بیابید و به راحتی آن را برای مدت تاریخ و مدت زمانی مشخص اجاره کنید. نظرات مثبت و پر رضایت مشتریان سپریس همیشه عامل راحتی خیال مشتریان جدید آن بوده است. همچنین خوب است بدانید که در سپریس شما می‌توانید با ثبت خودرو خود، از طریق آن به کسب درآمد بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سپریس به نشانی اینترنتی https://sepris.com/ مراجعه نمایید.

سپریس مخفف اسپریس نامی فارسی به معنای میدان اسب‌دوانی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی