مهدی پاشازاده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن سابق استقلال گفت: با پرداخت برخی ارقام مثل ۲۰،۳۰ میلیارد تومان به بازیکنان در نقل‌وانتقالات هم موافق هستم و هم مخالف.

مهدی پاشازاده درباره ارقامی که در بستن قرارداد باشگاه‌ها با بازیکنان در نقل‌وانتقالات مطرح می‌شود، همچنین سایر مسائل مربوط به باشگاه استقلال، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*این مسائل به خاطر ضعف فوتبال ما است. با وجود باندبازی و جنایتی که در لیگ‌های دسته اول و دوم می‌شود، به یکسری‌ها تیم می‌دهند. این اتفاق در لیگ برتر هم می‌افتد و به کسی که در اندازه سرمربیگری و حتی کمک اول نیست، تیم می‌دهند. اینها باعث شده که بازیکن‌سازی نداشته باشیم. در ۱۰،۱۵ سال اخیر دیده‌ایم در فوتبال پایه چه اتفاقاتی افتاده و اتفاقات آن به لیگ یک و دو نیز کشیده شده است. تعادل در فوتبال ایران به هم خورده و تأثیرش را در لیگ برتر گذاشته است.

*با دادن رقم‌هایی مثل ۲۰،۳۰ میلیارد به بازیکنان هم موافق هستم، هم مخالف. به این دلیل موافقم که ۲۰ میلیارد تومان از لحاظ ارزش پول، همان دو میلیارد تومان ۴ سال پیش است. با این تورم ۲ میلیارد تومان ۴ سال پیش به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است. با این مبلغ می‌توانستید ۴ سال پیش یک آپارتمان بخرید اما الان برای خرید همان آپارتمان نیاز به ۲۰ میلیارد تومان پول دارید. مخالفتم به این دلیل است که ارزش یکسری از بازیکنان این ارقام نیست. منظورم فرد خاصی نیست و کلی می‌گویم.

*در خصوص کنایه مهدی مهدی‌پور به جدایی محمد دانشگر در شبکه‌های مجازی باید بگویم، استوری یا پُست گذاشتن بازیکنان به خودشان ارتباط دارد و هر کسی برای خودش تصمیم می‌گیرد. من زمان بازیگری در ایران برای استقلال بازی کردم، در صورتی که سپاهان و ذوب‌آهن پول‌های هنگفت می‌دادند اما اصلا نمی‌توانستم قبول کنم که به غیر از استقلال برای تیم دیگری بازی کنم. وقتی از اروپا به ایران بازگشتم، باز هم ۴،۵ تیم پیشنهادهایی دادند که خوب بود اما هر کاری کردم با خودم کنار نیامدم که پیراهنی غیر از استقلال بر تن من باشد. این طرز فکر من بود اما دلیلی نمی‌شود از امثال محمد دانشگر ایراد بگیریم، چون فوتبال حرفه‌ای است.

*مردم به من لطف دارند و می‌گویند یکی از بهترین مدافعان تاریخ ایران و استقلال بودم اما واقعا نمی‌دانم چقدر قیمت داشتم. هیچ موقع برای استقلال قیمت تعیین نکرده و سفید امضا می‌کردم. این موضوع را می‌توانید از کاظم اولیایی و علی فتح‌الله‌زاده بپرسید که قرارداد سفید امضا می‌کردم و بیرون می‌آمدم.

*ما در فصل جدید قرار داریم و بهتر است هواداران منطقی باشند و باشگاه نیز مثل سال گذشته بهترین عملکرد را داشته باشد. همه دل‌شان برای باشگاه می‌سوزد و می‌خواهند بهترین کارها را انجام دهند.

*در خصوص بحث حضورم در کادرفنی استقلال هم وقتی پیشنهادی داده نشده است، درباره این موضوع صحبت نمی کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهنام IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    مگه قراره هر سال یه آپارتمان بخره؟ این چه مقایسه مسخره ای هست فوتبالیست ها انجچام میدن
  • آبی دل IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    کاش پاشازاده رو بیارن تو باشگاه یا کنار ساپینتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی