چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
۰ |
۵
ساپینتو درخواست جذب یک بازیکن لیگ برتری را داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جالب است بدانید پیوستن حامدی فر به استقلال پشت پرده جالبی دارد که آگاهی از آن قطعاً برایتان جذاب است.

امید حامدی‌فر یکی از بازیکنان حاضر در فهرست نفرات مورد نظر استقلال برای لیگ بیست‌ودوم بود که در نهایت دوشنبه‌شب زمینه برای حضور در جمع آبی‌پوشان فراهم شد اما جالب است بدانید پیوستن این بازیکن به استقلال پشت پرده جالبی هم دارد که آگاهی از آن قطعاً برایتان جذاب است.

سوغاتی سرمربی پرتغالی

ریکاردو ساپینتو چهارشنبه شب هفته گذشته در حالی از ایران رفت که تمام فیلم‌های مسابقات استقلال در فصل گذشته را داخل کامپیوتر شخصی خود داشت ولی علاوه بر آن، مسئولان باشگاه گلچینی از بازی‌های چند چهره مورد نظر برای فصل آینده را نیز در اختیارش گذاشته بودند تا آنها را هم قبل از بازگشت مجدد به کشورمان مرور کند. طبق توافق قرار بود پیش از تمدید یا جذب هر بازیکن با مرد پرتغالی تماس گرفته شود تا بعداً جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. امید حامدی‌فر هم از جمله بازیکنانی بود که فیلم بازی‌هایش در چمدان ساپینتو به اروپا رفت.

چراغ سبز تلفنی

قرار بود عصر روز شنبه با حامدی‌فر قرارداد بسته شود و توافقات از قبل صورت گرفته بود اما مسئولان این باشگاه به بازیکن صنعت نفت گفتند ۴۸ ساعت صبر کند. این انتظار قطعاً ارزشش را دارد چون می‌خواهند از خود ساپینتو به صورت شخصی و مستقیم برای جذب او تأییدیه بگیرند و قطعاً بازیکنی که سرمربی جدید تیم قبل از بازگشت به ایران رسماً در موردش چراغ سبز نشان بدهد، بعد از موقعیت خوبی در تیم خواهد داشت چون حتماً مرد پرتغالی به او اعتقاد فراوانی دارد. سرانجام عصر روز دوشنبه سرمربی استقلال از طریق تلفن به مسئولان باشگاه اعلام کرد بازی‌های حامدی‌فر را دیده و نظرش روی جذب او مثبت است. بلافاصله پس از اینکه چراغ سبز تلفنی روشن شد، استقلالی‌ها هم قضیه حضور امید در تیم خودشان را قطعی و رسانه‌ای کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی