نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
داستان جالب خانم مدیر جدید آبی‌ها/ از ارتباط با ستاره‌های موسیقی تا کار با ستاره‌های فوتبال
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیر جدید چلسی باربارا شارون است که سال‌ها مدیر روابط عمومی افسانه‌ای موسیقی بوده و از مشتریان فوق‌ستاره او می‌توان از مدونا و راد استورات نام برد.

باربارا شارون، مدیر جدید چلسی، بیش از ۴۰ سال است که با هر چیز و هر کسی در موسیقی سروکار داشته، بنابراین هیچ چیز او را در رژیم جدید تاد بولی نگران نخواهد کرد.

این زن ۷۰ ساله آمریکایی به عنوان مدیر روابط عمومی برای مدونا، راد استوارت و کیت ریچاردز کار کرده است و رازدار ریچاردز پس از دستگیری به دلیل حمل مواد مخدر در کانادا در دهه ۱۹۷۰ بوده است. او در حال حاضر آژانس خود MBC (تاسیس در سال ۲۰۰۰) را دارد که از افراد و گروه‌هایی مانند فو فایترز، دپش مد، لوئیس کاوالدی و غیره مراقبت می‌کند. اما بیش از سه دهه است که تعطیلات آخر هفته او برای آبی‌ها در نظر گرفته شده و مرتباً برای تشویق غول‌های لیگ برتر به استمفوردبریج می‌رود. و حتی در سرود «روز آبی» جام حذفی چلسی (آهنگی از ساگز، خواننده گروه مدنس در دهه ۱۹۹۰) نقش داشت. او اخیراً در مصاحبه‌ای گفت: «آن‌ها می‌خواستند دو طرفدار در هیئت مدیره داشته باشند. شانس با من یار بود، آن‌ها یک زن می‌خواستند و نزد من آمدند، و واضح است که پاسخم چه بود. این کار واقعاً هیجان‌انگیز است.»

داستان جالب خانم مدیر جدید آبی‌ها/ از ارتباط با ستاره‌های موسیقی تا کار با ستاره‌های فوتبال

استخدام جدید

هفته گذشته تأیید شد که شارون به همراه جاناتان گلدشتاین، مدیر عامل شرکت بین‌المللی کاین، و همچنین دانیل فینکلشتاین، ستون‌نویس و همتای محافظه‌کار تایمز، یکی دیگر از حامیان چلسی، در هیئت مدیره بولی حضور خواهند داشت.

شارون هواداری متعصب است. او که چندین سال دارنده بلیت فصل بود، در سکوهای مونیخ حضور داشت تا اولین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا را در سال ۲۰۱۲ در برابر بایرن مونیخ میزبان ببیند. شارون در کنار عشقش به بازی زیبا، شهرت خود را به عنوان «قوی‌ترین روابط عمومی موسیقی بریتانیا» تثبیت کرد. اما قبل از آن، این بانوی شیکاگوئی قبل از مهاجرت به انگلستان در سال ۱۹۷۴، کار خود را به عنوان یک روزنامه‌نگار موسیقی در سرزمین خود آغاز کرد، برای مجله منقرض شده «ساوندز» نوشت، نویسنده غیر وابسته «رولینگ استونز»، و یکی از اولین نویسندگان زن برای NME بود.

شارون که از طرفداران پر و پا قرص گروه رولینگ استونز است، بارها با این گروه مصاحبه کرد و با گیتاریستش ریچاردز پیوند محکمی ایجاد کرد. این اعتماد در سال ۱۹۷۷ مفید واقع شد، زمانی که ریچاردز در تورنتو، کانادا به دلیل داشتن هروئین دستگیر شد. شارون این داستان را در خاطرات درخشان خود زنده کرد، و همچنین کتابی درباره او نوشت. در تمام مدت دستگیری و آزادی به حکم وثیقه ریچاردز، در کنارش ماند و به او کمک کرد و در کتابش چهره واقعی او را به مردم شناساند.

داستان جالب خانم مدیر جدید آبی‌ها/ از ارتباط با ستاره‌های موسیقی تا کار با ستاره‌های فوتبال

شوخی فوتبالی با راد استوارت

در سال ۱۹۸۱، شارون روزنامه‌نگاری را پشت سر گذاشت و برای وارنر موزیک در بخش روابط عمومی شروع به کار کرد. او که قبلاً مصاحبه‌ای با راد استوارت برای رولینگ استون نوشته بود، طبیعی بود که با اسطوره موسیقی اسکاتلندی به عنوان مدیر روابط عمومی کار کند و عشق به فوتبال چیزی مشترک بین آن‌ها بود. او در خاطرات خود نوشت: «راد استوارت هوادار سلتیک است و واقعاً عاشق فوتبال است. من هم عاشق باشگاه محبوبم چلسی هستم. یک بار، زمانی که برای عکس روی جلد مجله رولینگ استون در سوئد بودیم، راد از من خواست تا نتایج بازی‌های آن روز شنبه را برای او بخوانم. من امتیازات را خواندم و از شکست ۷-۰ چلسی توسط ناتینگهام فارست عبور کردم. روز بعد، قبل از اینکه استکهلم را ترک کنم، تلفنم زنگ خورد و صدایی فقط گفت: «هفت - صفر!!!!» و خندید، راد قبل از اینکه بتوانم حرفی بزنم تلفن را قطع کرد.»

داستان جالب خانم مدیر جدید آبی‌ها/ از ارتباط با ستاره‌های موسیقی تا کار با ستاره‌های فوتبال

همکاری با ساگز

در سال ۱۹۹۷، وارنر با خواننده شیفته چلسی، ساگز، قرارداد امضا کرد که باعث شادی فراوان شارون شد. او قبلاً این خواننده را که او نیز یکی از اعضای ثابت استمفوردبریج بود، می‌شناخت و از کار کردن با او بسیار هیجان‌زده بود. سپس، با حضور آبی‌ها در فینال جام حذفی آن فصل، فرصتی پیش آمد تا این دو برای آهنگ جام حذفی چلسی با هم کار کنند. او به خاطر می‌آورد: «مایک کناریسِ ترانه‌سرا برای من «روز آبی» را به ارمغان آورد، که فکر می‌کرد برای ساگز عالی است و یک آهنگ زیبا برای فینال جام حذفی خواهد شد. ساگز مانند باشگاه عاشق این آهنگ شد. من به نوعی توانستم WEA را متقاعد کنم که هزینه ضبط را بپردازد و آن را به صورت تک‌آهنگ منتشر کند.

قبل از اینکه بتوانید بگویید رؤیاها واقعاً به حقیقت می‌پیوندند، من در یک بعدازظهر یکشنبه در یک استودیوی لندن بودم و با کاپیتان چلسی، دنیس وایز، جانلوکا ویالی، مارک هیوز، استیو کلارک، جانفرانکو زولا و کل تیم چلسی آهنگ ضبط می‌کردم. وقتی تیم رفت، من و ساگز کنار هم نشستیم و عملاً کلمه‌ای برای حرف زدن نداشتیم، به معنای واقعی کلمه در رویا بودیم. این یک لحظه باورنکردنی واقعی بود. چلسی با شکست ۲-۰ میدلزبرو، قهرمان جام حذفی شد. با شنیدن آهنگ «روز آبی» در ومبلی اشک از چشمانم جاری شد.»

این آهنگ اکنون بخشی از فولکلور چلسی است و در هر بازی خانگی پخش می‌شود.

داستان جالب خانم مدیر جدید آبی‌ها/ از ارتباط با ستاره‌های موسیقی تا کار با ستاره‌های فوتبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی