نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیم ستاره پرسپولیس برای جدایی/ وسوسه ۵۰۰ هزار دلاری سرخ‌ها را وسوسه کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی از طریق مدیربرنامه‌هایش به مدیران باشگاه پرسپولیس اطلاع داد که خواستار جدایی در فصل جدید است.

باشگاه «شاوِش» پرتغال خواستار عقد قرارداد یک ساله به صورت قرضی با عبدی شده است. البته اگر عملکرد این بازیکن خوب باشد، باشگاه پرتغالی قرارداد دائمی با او می‌بندد. با توجه به اینکه عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد به همین علت گل محمدی باید درباره ماندن یا جدایی اش تصمیم می‌گیرد.

مهدی عبدی فصل گذشته برای پرسپولیس ۷ گل زده است. او با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما بند فسخی در قراردادش وجود دارد که او با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از سرخپوشان جدا شود.

اما قرار نیست مهدی عبدی برای همیشه و با پرداخت این مبلغ جدا شود. او تصمیم گرفته است راه مهدی طارمی را برود اما به صورت قرضی! شنیدیم مهدی عبدی و باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری هستند که فصل آینده این مهاجم به عنوان بازیکن قرضی و با بند ۵۰۰ هزار دلاری به شرط خرید قطعی در سال دوم به تیم «شاوِش» برود.

این در حالی است که دست یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس خالی است و این مربی با جدایی مهدی عبدی بهترین گلزن فصل گذشته خود مخالف است.

ظاهرا بحث خرید کاسیانو مهاجم برزیلی و این اواخر گادوین منشا باعث شده است که مهدی عبدی تصمیم خودش برای جدایی را بگیرد هرچند سرمربی پرسپولیس با این جدایی مخالف است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • A.M.M.28 IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    به نظرم باید پرسپولیس یه وینگر و دو مهاجم جذب کنه و علی نعمتی بیاد دفاع چپ
  • سلام IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    به هیچ وجه نباید عبدی بره اونم به ی شرط که فصل بعد فیکس بازی کنه نه که از دقیقه 80به بعد بیاد تو زمین مهدی عبدی ثابت کرده که باید فیکس بازی کنه تا موثر باشه و گل بزنه اگه فیکس بازی کنه بهترین مهاجم ایران میشه
    • یه ایرانی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      الان بهترین موقع هست چون اگه بخواد پیشرفت کنه باید از سن کم بره، خوب طارمی الان تو اوج هست ولی متاسفانه واسه سنش پیشنهاد خیلی عالی ممکنه بهش ندن! فقط باید تیم آیندشو خوب انتخاب کنه و مطمئن باشه که پیشرفت میکنه ... بقیش مهم نیست باشگاه باید بتونه جاشو پرکنه، آکادمی رو واسه هم همچین روزی گذاشتن ...که اونم البته دوستان استقلالی زحمتشو کشیدن و گلزنمون رو خریدن!
  • شایان IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آقا مهدی عبدی پسر با استعداد تو نبودی گفتی تا آقای گل نشم از پرسپولیس نمیرم من به استعدادت ایمان دارم گل هایی که به النصر زدی به السد و استقلال کار هرکسی نبود بمون به وعده ای که دادی عمل کن تو بهترین مهاجم لیگ ایرانی الان کاسیانو منشا جفتشون باید برن مار پله بازی کنن
  • فرهنگ IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    برای کاسیانو نیست یا حداقل این عامل اصلی نیست. دلسردی مهدی عبدی از نیمکت نشینی ناحق و بی احترامی بخصوص اون کلمات زشت گلمحمدیه که با از دست رفتن موقعیت گل به زبون آورد. خداییش حالا، درسته آخه که عبدی رو نیمکت باشه و تمیروف توو زمین پیاده روی کنه!؟
  • فواد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    مهدی میتونه ومیمونه.مهدی آغای گلی امسال داره بهت چشمک میزنه خلااااصصصصص
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    به نظر من باید اجازه بدن عبدی به صورت قرضی بره.گل محمدی فقط این استعداد را کور میکنه.اگه بره به نفع پرسپولیس و تیم ملی هست.اینجوری پرسپولیس به یه در آمد میرسه و بعد از طارمی و مهدوی کیا و کریمی و دایی تو اروپا اسم پرسپولیس و ایران بیشتر میوفته سر زبون ها.
  • محسن IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    به نظرم عبدی رو بفروشیم بهتر هست. بمونه تو پرسپولیس نیمکت نشین میشه، یه قرون هم دست باشگاه رو نمی گیره. مثل علیپور نذارید بشه که پیشنهاد نهصد هزار دلاری رو رد کنید، بعد قراردادش رو تمدید نکنه و بره. یحیی هم هیچ بهانه ای برای مخالفت نداره. نمیشه که هم خدا رو بخوای هم خرما! حامد پاکدل هست، با پول عبدی یه بازیکن خوب خارجی هم بخرن. اگر خیلی بهش اعتقاد داره، عبدی رو فیکس کنه یه بازیکن امید هم بخره برای نیمکت پرسپولیس.
  • لنگی لاشخور IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    😂😂قشنگ بود ستاره کاغذی وااای شما چه ورقهایی هستین به خدا
    • بی نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      ,از شما که بهتریم 👅👅👅👅
  • مجید IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اگر عبدی امسال تو هر تیمی بود آقای گل لیگ میشد مطعصفم برا گل محمدی بهترین گل زن تیمش را همیشه رو نیمکت گذاشت شورش درآوردی فقط دنبال ستاره تیم های دیگر است همش هزینه اضافی باید جوانان بازی بده ستاره بشوند از فروشش سودی عاید تیم بشود
  • بهزاد دهنائی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    سلام و عرض ادب باتوجه به لزوم هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان تیم ملی و عدم توانایی فدراسیون در جهت برگزاری بازی دوستانه با تیم های ملی بهتر اینه که در صورت توانایی با باشگاه‌های اروپایی و آمریکایی و یا حداقل آسیایی و دیگه درنهایت با همین باشگاه‌های قدر داخلی بازی دوستانه برگزار کنند . به قول ننه بزرگ م کاچی بعض هیچی
  • کیسه کشای حقیر IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    دوتا ایراد اساسی یحیی داره یکی خیلی ترسو هست دومی از جونا استفاده نمیکنه ک همون از ترسو بودنش هست وگر نه من خودم معتقد هستم بهتر از یحیی تو ایران نداریم متأسفانه اگه مهدی عبدی بمونه هم باشگاه ضرر میکنه هم خود مهدی چون یحیی ازش استفاده نمیکنه میمونه الکی سوخت میشه بشرطی بمونه ک فیکس باشه تا خودشو ثابت کنه
  • بهزاد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    بزارین بره این بازیکن دو زار هم نمی ارزه!
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    آقای گل محمدی لیگ گذشته بیشترین ضربه رو پرسپولیس از دروازبان وخط دفاعی که بازیکنان بنجل در حد پیراهن پرسپولیس نبودند گرفتی مثل علی نعمتی وفرشاد فرجی و خانم حنانوف قبول کن ظلم بزرگی در حق ابراهیمی واسدی کردی چون بلد نبودی بازیکنان رو چه مبنایی خرید کنی امسال هم سعید صادقی هم مثل فرجی و نعمتی وغیره میشه همیشه یک تیم خوب یک هافبک بازیساز خوب دروازبان خوب خط دفاعی خوب می خواهد عزت الله پورغاز بهترین چپ خوبیه برای پرسپولیس بهتر از فرجی ونعمتی گل محمدی دنبال شاگرد بازی پسر خاله بازی واقعا گل محمدی اعتماد وبازی که به نعمتی فرجی وسرلک کرد به اسدی و ابراهیمی میکرد بخدا ستاره های تیم میشدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی