خبر فوق‌العاده سخنگوی فدراسیون برای علاقه‌مندان فوتبال/ اسکوچیچ نه تنها در جام جهانی که سرمربی تیم ملی در جام ملت‌هاست!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی، فدراسیون فوتبال بارها موضع‌اش را اعلام کرده اما خیلی‌ها دوست ندارند آن را بشنوند.

احسان اصولی در مورد موضع فدراسیون فوتبال در خصوص شائبه تغییرات در کادر فنی تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی اظهار داشت: فدراسیون بارها موضع‌اش را در این باره اعلام کرده اما خیلی‌ها دوست ندارند آن را بشنوند. بارها اعلام کردیم که تصمیم فدراسیون ادامه همکاری با اسکوچیچ است. این تصمیم همه ارکان فدراسیون است.

وی افزود: تا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ چین با دراگان اسکوچیچ قرارداد داریم‌. در این مدت کوتاه هم اصلا صلاح نیست که چنین بحث‌هایی در مورد تغییرات مطرح شود. طرح این موضوع به غیر از اینکه به وحدت تیم ملی ضربه بزند آورده دیگری نخواهد داشت.

خبر فوق العاده سخنگوی فدراسیون فوتبال برای علاقه مندان فوتبال/ اسکوچیچ نه تنها در جام جهانی که سرمربی تیم ملی در جام ملت هاست!

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته‌ می‌شود نفاق در تیم ملی وجود دارد، گفت: چنین چیزی به هیچ وجه وجود ندارد. البته اختلاف نظر و اختلاف دیدگاه در هر مجموعه ممکن است وجود داشته باشد اما اینکه بخواهد به کلیات تیم آسیب بزند اینگونه نیست. ممکن است تعدادی از بازیکنان تیم ملی و کادر در بحث تدارکات نگاه انتقادی داشته باشد که ما هم آن را می‌پذیریم اما اینکه از درون تیم اختلافی وجود ندارد.ابن اتفاق در هیچ رکنی از تیم ملی وجود ندارد.

اصولی تاکید کرد: مردم دلبسته نتایج تیم ملی هستند و با موفقیت تیم ملی خوشحال می‌شوند. تمام بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به نتایج درخشان و اعتلای پرچم ایران فکر می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • 4444 IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آخ جان، این تیم ملی با این سرمربی و اون مربیان و حمید استیلی جلو انگلیس و آمریکا و ولز دیدن داره
    • اسکوتنها نیست ! IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      احتمالا همه شون با هم میرن فقط اسکوچیچ نیست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • محمد حسین IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    من نمیدونم این اصولی و امثالهم یهو از کجا پیدا شدن، شدن همه کاره فوتبال مملکت؟؟ این آقا اصلا کجا بود تا حالا؟ این همه متخصص فوتبال و مدیر فوتبالی، باید این آقا میشد هیئت رئیسه فوتبال؟ حقیقتا نابود بشه اون فوتبالی که همه چیزش با پارتی بازی و باندبازیه.
  • علی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    عزیز شما خودت تا شهریور بیشتر نیستی، برای ما پز ریاست نده، بزودی برکنار خواهی شد داداش
  • اشکان IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    تصمیم عالی هس اسکوچیچ نشون داده اگه همه نفرات تیم رو در اختیار داشته باشه امکان نداره به امثال لبنان، عراق یا ازبکستان باج بده و یا از ژاپن سه هیچ ببازه!! با اسکوچیچ میشه در جام ملتها به قهرمانی امیدوار بود
    • ع م IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      تیم کی روش کره رو نقره داغ کرد ولی همین اسکوچیچ شما رفت و برگشت تنها یک امتیاز تونست بدست بیاره. باخت به ژاپن بدترین اتفاق ممکن بود به خاطر این که هرگز تفاوت ما با ژاپن این نتیجه نبود. شما به اسکوچیچ امیدوار باشید امیدوارم که سرخورده نشید. اما جالبه که باخت به ژاپن رو میبینید ولی نتایج جام جهانی رو نه.
  • امیر IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    با این حساب فوتبال مان با اسکوگیج به............. رفت.
    • حسین IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      نه اینکه با دلال موزامبیکی به ..... نرفت؟
  • امیرعلی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    https://www.karzar.net/46084 تو این لینک به اخراج اسکوچیچ رای بدید برای حفظ غرور ملی هم که شده🙏
    • حسین IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      برو خدا روزیتو جای دیگر حواله کند . حالا مثلا تومیخواهی رهبر خیزش برکناری اسکوچیچ باشی ؟ چه با اسکوچیچ چه با مربی خیلی بزرگتر از او بدون بروبرگرد در دور مقدماتی حذف میشویم پس جو بیخودی نده
    • عادل IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      يعني با اين همه احساس نااميدي در رابطه باتيم ملي چطور اخبارش را دنبال مي كنيد و متعصبانه راجع به سبك بازي و مربي آن مي توانيد نظر بدهيد !! شما كه از اول همه چيز را پيش بيني كرديد و آب پاكي رو هر گونه تصميم گيري و برنامه ريزي ريختيد !!!!!!!!
  • مسی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    بازیهای این دوره جام جهانی با این شرایط اصلا ارزش نگاه کردن نداره ، مگر اینکه کی روش باشه تا تیم با بازیکنان دیگه متحول بشه
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    با اسکوچیچ بخت اول قهرمانی آسیاییم
    • ... US ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      نه دوست عزیز. بعد از یکی‌ دو بازی تو جام جهانی‌ اسکو و کادر فنی‌ دنبال شغل در دسته دوم امارات خواهند گشت. اما استیلی جوکر است، به نحوی یک ریاستی بهش میدان، همانطور که بعد از افتضاح در تیم امید از تیم ملی‌ سر در آورد.
  • shakib GB ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    این جا که ماییم از پایه ویرونه، مشخصه از قیافه چیکاره بوده طرف، شما چی حالیتونه؟ حداقل وقتی سینه سپر می کنین 8 ماه دیگه مثل موش نرین قایم شین، البته حالا که بهش فکر می کنم پررو تر از این حرفایین. به شدت ناامیدم، بهترین نسلمون پرپر شد
  • امیر IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    فدوراسیون بی سواد
  • داریوش IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    با اسکوچیچ ۷گل از انگلیس ۵گل از آمریکا و۳گل از ولز تمام
    • حسین IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      لابد با دلال موزامبیکی 7 گل به انگلیس 5 گل به آمریکا 3 گل به ولز هنوز تمام شده در یک شانزدهم باید ببینیم با کی میافتیم ولی سه تا کمتر نمیزنیم
  • عجب IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    مافیای دلالیسم در فدراسیون بی کفایت فوتبال چه سینه ای می درند ،برای اسکوچ دلالوویچ
  • پدرام CA ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    این کیروش فن ها که نه با دلیل و مدرک وتنیجه کار ندارند. اگه اسکو تیم رو تا یک چهارم نهایی ج ج هم ببره و حذف شه باز میگن "اخخخخ وقتی با مربی خونه به خونه تا یک چهارم نهایی رفتیم پس ببین اگه کیروش بود چکار میکردیم! تا فینال میرفتیم!" بعد هم میگن عیار اسکوچیچ در بازی یک چهارم نهایی معلوم شد! چون بقیه تیمها آماده نبودند (مثل الان که در مورد عراق و امارات و سوریه میگن)
    • ع م IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      شما مختارید به پیروزی های اسکوچیچ در برابر تیم های درجه دوم آسیا دلخوش باشید و با همین دیدگاه انتظار موفقیت در جام جهانی با اسکوچیچ رو داشته باشید. اگر ملاک شما نتیجه گیریه نباید نتایج بازی برابر تیم های عربی درجه دو رو توی بوق و کرنا بکنید و باخت برابر کره جنوبی حتی در نبودن چند بازیکن مهم و این آخری در برابر الجزایر با نفرات غیراصلی رو بی اهمیت جلوه بدید. این ها همه هشدارهایی برای جهنم شدن جام جهانی برای ماست. ما دلمون میخواد تیم ملی موفق باشه. اسکوچیچ هم اگر تواناییشو داشت و میتونست ما رو به آینده امیدوار کنه مطمئن باشید خود به خود طرفداران کی روش هم بی خیال این مقایسه ها میشدن و اجازه میدادن این شخص بدون حاشیه کارشو ادامه بده. اما از بد روزگار اسکوچیچ بسیار کوچک تر از این حرفاست که بتونه سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی باشه. تعجب میکنم که شما چطور احساس خطر نمیکنید؟ کی روش هرگز در روزهای مشابه این روزها آرام و قرار نداشت ضمن اینکه کارشو بلد بود و خیالمون از بابت نیمکت راحت بود. اما الان چی؟
    • عادل IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      شما طرفدار ، دلسوز و عاشق تيم ملي و اسكوچيچ نيستيد بلكه فقط و فقط تعصب كوركورانه و دشمني خودتان را نسبت به كيروش بروز مي دهيد .واقعأ مجذوب چه چيزي در اسكوچيچ شديد ؟؟ يعني صرف اينكه اسكوچيچ عملكرد بهتري نسبت به ويلموتس در آسيا و در مقابل عراق و ..داشت دليل بر اين است كه در جام جهاني هم موفق خواهد بود ؟؟ بي نظمي ، بي برنامگي و بي انگيزگي بازيكنان و همچنين بازي هاي سردرگم درمقابل كره و الجزاير هيچ جرقه ايي توي ذهن شما ايجاد نكرد ؟؟؟
  • ع م IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اولاً اعضای فعلی فدراسیون تا شهریور ماه بیشتر مهمان نیستن و طبیعتاً نمیتونن حتی تا بعد از این تاریخ هم نسخه بپیچن چه برسه به جام جهانی. دوماً چقدر مطمئن هستن که اسکوچیچ میتونه در جام جهانی موفق باشه که برای جام ملتها هم روی این شخص دارن سرمایه گذاری میکنن. بنابراین این تصمیم شکننده تر از اونیه که فکرشو بکنیم. خودم فکر میکنم حداکثر تا پایان جام جهانی با اسکوچیچ همراه باشیم.
  • ... US ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    نتایج درخشان؟ مثلا چه نتایجی از نظر شما درخشان است؟ ممکنه بگین؟ با این کادر فنی‌ و تدارکات؟ مثل اینه که موتور پراید رو بزارین رو شاسی رولز رویس و انتظار رقابت در ایندیانا یا دیتونا را داشته باشید. ولی‌ خوب، هنوز شانسی‌ هست اگه بقیه ماشین‌ها همه با هم تصادف کنن! جناب، شما خیلی‌ خوش خیالی. به این سادگی‌ نیست که یازده بازیکن رو بفرستی‌ تو زمین و با تیک تیک و جیک جیک کادر فنی‌ انتظار "نتیجه درخشان" در مقابل بهترین تیم انگلیس تو ده بیست سال اخیر داشته باشی‌. متاسفانه، بنده حقیر حتی انتظار نتیجه درخشان در برابر لبنان یا اردن را هم ندارم. سه بازی با تیمهای رده ۳۰ و پایین تر داشتیم، نتیجه دو باخت بود و یک تساوی اونم تو آزادی. چیزی هم به اسم تاکتیک یا بازی روان وجود نداشت. جناب اصولی، از لحاظ رنکینگ، گروهی که توش هستیم سخت‌ترین گروه جام جهانی‌ ۲۰۲۲ است. هر سه بازی هم به شدت حیثیتی هستند، نتیجه خیلی‌ مهم تر از یه بازی تدارکاتی فوتباله. شما خودت دلیل بازی نکردن با اروگوئه، برزیل، اکوادر، و سنگال را میدونی‌، چون میخواین اسکو رو نگاه دارین تا سوت مسابقه با انگلیس.
  • حسین IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    تا اون موقع رئیس فدراسیون مشخص شده و تصمیم گیرنده اصلی خواهد بود
  • دربی تاج و تخت IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    ما هم مشینیم آی قش قش می خندیم. خداوکیلی بیشتر شبیه طنز سرمربی سپاهان و استقلال از تیم ملی شناخته شده تر هستند.😂😂😂😂
  • حسین سوادکوهی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    توی این شرایط آمدن هر مربی اسم و رسم دار بی فایده خواهد بود همین تیم با همین سرمربی فقط بازی تدارکاتی باید گذاشت حتی چند تا بازی با تیم‌های لیگ برتری خودمون .. همین .. تنها راه درست در نگهداری تیم هست به اضافه روحیه و تمرکز دادن به همگی تیم بیخود خودمونو سرکار نزاریم سه ماه مونده فقط به فکر بازی تمرینی باشید ..
  • ناشنای IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    خخخخخ ، چه شود ... بعد از بازی‌ با انگلیس چهره طرفداران این مربی درجه ۴ خارجی دیدن داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی