نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سکوت مدیران استقلال در قبال موضوع وریا غفوری/ موبایل‌ها باز هستند اما کسی جواب نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت یک هفته از زمان عقد قرارداد استقلال با سرمربی پرتغالی خبری از مدیران این باشگاه در رسانه‌های جمعی نیست!

هفته گذشته و همزمان با ورود ریکاردو ساپینتو به تهران اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و برخی معاونان مانند فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال یا سعید فتاحی معاون ورزشی استقلال با حضور مکرر در برنامه های تلویزیونی و رادیویی یا گفتگو با رسانه ها دائم در حال صحبت کردن درباره تحولات استقلال در کادرفنی بودند. حتی برخی از این افراد از یک شبکه به شبکه دیگر می رفتند و دائماً درباره جذب سرمربی جدید استقلال صحبت می کردند.

اما در روزهای پس از آن و با مطرح شدن موضوع قرارداد به پایان رسیده وریا غفوری، دیگر هیچ یک از این مدیران پاسخگویی رسانه ها نشدند. در روزهای اخیر مسئولان باشگاه استقلال با اتخاذ موضع سکوت در قبال درخواست پیشکسوتان باشگاه استقلال و هوادارانی که امروز هم مقابل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرده بودند هیچ جوابی در رابطه با چرایی عدم تمدید قرارداد وریا غفوری ارائه نکردند.

این در حالی است که گروهی از هواداران استقلال ظهر امروز با حضور مقابل ساختمان باشگاه خواستار دیدار با اعضای هیئت مدیره و معاون باشگاه شدند تا دلیل این موضوع را بدانند.

ناگفته نماند؛ شب گذشته خبر رسید وریا غفوری به طور کامل از استقلال جدا شده و شایعاتی در رابطه با پیوستنش به باشگاه فولاد مطرح شد اما همچنان هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال موضعگیری در رابطه با بحث نداشته اند. نکته جالبتر این است که تلفن همراه اکثر مسئولان باشگاه استقلال باز است اما کسی گوشی را برنمی دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حقگو IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    چون از پهلوان پنبه های جفاکار بر مردم می ترسند .... وریا باید بماند بارها به آقای اجرلو هم گفته ایم نبود وریا یعنی سکوهای ملتهب علیه ات
    • رضایاک IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      پولیا غفوری فقط پول براش مهم بوده و انقدر سنگ ایشون را به سینه نزنید
  • احسان IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    من چندتا خبرگذاری و سایت خبری رو پیگیری می کن و با پیگیری اخبار و شایعات درنهایت به خبرورزشی می رسم! منبع اکثر شایعات که بعد باعث ایجاد جو هواداری و فشار به باشگاه میشه ، همین خبرورزشیه و جالبتر اینکه خودش بازی کی بود کی بود من نبودم درمیاره و انگشت اتهامش به سمت دیگرانه! شما که این خبرهارو می زنید بفرمایید که کی گفته کل مسئولان باشگاه جواب هر کس و ناکس رو بدن و براساس فشار هواداری بازیکن جذب یا تمدید کنن؟ وریا عزیز ماست ولی در فصل گذشته بطور میانگین ۱۵ دقیقه بازی کرده! آیا اگه سرمربی بازی اونو نپسنده و بخواد با بازیکن ۱۰ تا ۱۵ سال جوانتر قرارداد ببنده اشتباه کرده و باید جواب شما و هوادارهایی که بواسطه خبرهای کذب شما تحریک شده اند رو بده؟ خودتون می دونید که تا اسم یک بازیکن مطرح میشه ، قیمتش دو برابر میشه! آیا مسئولان باشگاه باید در خفا و آرامش بازیکن جذب کنند یا در رسانه ها؟ سالهای اخیر نشون داده که اونها هرجور عمل کنن ، امثال شما منتقد هستید! پس دمشون گرم که سرشون به کار خودشون گرمه و ارزشی برای روزنامه های زرد قائل نیستن.
    • مرتضی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      تو چرا برای وقت خودت ارزش قائل نمیشی به قول خودت این رسانه های زرد رو می‌خونی.چندخط جمله گفتی خودت نفهمیدی چی گفتی
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    بنظرم سردار آجرلو‌ بهترین مدیر عامل چند فصل اخیر استقلال است کاملا من و خیلی از هواداران بهش اعتماد داریم اما تو فوتبال مرز بین محبوب شدن و منفور شدن خیلی باریک است امیدوارم این نقل و انتقالات از سردار آجرلو یه مدیر منفور نسازد..
  • محمدطاها IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اگر ساپینتو از لحاظ فنی به و یا غفوری اعتقادی نداشته باشد بنظرم دیگه کسی حق ندارد اعتراض کنه و بگه چرا وریا رفت چون نظر فنی بوده چون همه میدونیم وریا غفوری افت فاحشی داشته و دیگه اون مدافع راست نود دقیقه و تند و تیز نیست ولی اگر جداییش غیر فنی باشد هواداران ساکت نمیشن چون غفوری کاپیتان تیم و قلب تیم است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی