نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عجیب‌ترین اتفاق نقل و انتقالاتی/ بازیکن ۷ میلیاردی با ۱۸ میلیارد تمدید کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که فصل گذشته قرارداد ۷ میلیاردی داشت،امسال با ۱۸ میلیارد حاضر شد در تیمش بماند و به هواداران عشق بورزد!

در حالی که سقف قرارداد بسیاری از باشگاههای دولتی ۱۲ میلیارد تومان است و سازمان لیگ گفته قراردادهای بالای ۸ میلیارد تومان ثبت نمی‌شود،یک بازیکن مطرح بر سر ۱۸ میلیارد تومان با باشگاه فعلی خود توافق کرد تا حداقل یک فصل دیگر برای این تیم بازی کند. این جدیدترین خبر نقل و انتقالاتی است و پیش بینی می‌شود در همین تیم حداقل دو بازیکن دیگر هم با همین رقم ۱۸ میلیارد ماندنی شوند.

امسال در فصل نقل و انتقالات قیمتها بیش از دو برابر شد و طبیعی است که فوتبالیستها کاملا از این وضعیت راضی باشند اما نکته اینجاست که مدیران باشگاه‌ها مدام از بی پولی می‌نالند و بسیاری از کارشناسان ورزشی و اقتصادی هم باشگاههای دولتی ایران را باشگاههایی کاملا ورشکسته می‌دانند.

پیش بینی می‌شود بودجه باشگاهها برای جذب و حفظ بازیکنان تا ۳۵۰ میلیارد هم افزایش پیدا کند که البته پیش‌بینی عجیبی هم نیست چرا که قیمت بازیکنان با افزایش عجیبی مواجه شده که در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • pouya IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    تیم مظلوم کیسه رو میگه
  • احمدرضا IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    منظورش مهدی مهدی پور هست که به هواداران عشق ورزید!!!! البته حق هم دارند با بند ۱۰۰ هزار دلاری نزدیک بود به تیم قطری برود
  • وجدان سرخ IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    مهدی پور
  • محسن IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    این که تو اکثر تیم ها اصراف به تمام معنا صورت میگیره و ارزش مارکت بازیکنان ما بسیار کمتره که بدیهیه. اما کسی که این تیتر رو زده دغدغه اش اصراف نبوده و سعی در ماله کشی قراردادهای سنگین تیم خاص داره.
  • !!! IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    چرا حرف زور میزنید؟ یک باگت میخریدم دو پونصد الان میخرم ده هزار تومن، امروز یک مینی طالبی کوچک یک کیلو سیب پا درختی خریدم پنجاه هزار تومن، خب معلومه قیمت بازیکن همین میشه. یک آپارتمان معمولی تو محل نسبتا خوب نمیتونن رهن کنن.
  • Ali IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    کاربر بانام !!! حرف زور را شما میزنی نه کسی که از اکثریت جامعه دفاع میکند ،یک چیزی بگو که بگنجد،جریانش راکه میدانی ؟؟؟یکی به گنجشک گفت چنار به فلان جایت گفت یک چیزی بگو که بگنجد .آقا و یا خانم محترم با نام سه علامت تعجب بقیه مردم چی ؟؟؟ معلمان چی ؟؟؟ پزشکان چی ؟؟؟کارمندان وکارکنان چی ؟؟؟کارگران چی؟؟؟وسرانجام بازنشسته ها چی ؟؟؟آیا حساب کردن بلدی ؟؟؟؟یک معلم درماه هشت میلیون می گیرد ،اگر یک فوتبالیست کمترینش سه میلیارد بگیرد سالی نود شش میلیون چه نسبتی با سالی سه میلیاد دارد ؟؟؟؟ یعنی یک سال درآمد یک فوتبالیست متوسط به پایین برابر با سی سال و چند ماه حقوق کار یک معلم است این است فاجعه که از خسارات جنگ به کشور لطمه بیشتری میزند چون انگیزه کارکردن با شوق و تولید باکیفیت را از جوانان میهن می گیرد .که دو صد لعنت بر آن کسانی که باعثش بودند و هستند و خواهند بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی