نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
می‌خواهم از استقلال به جام‌ جهانی برسم/ ساپینتو مربی بزرگی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین زواری بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال از هدف‌هایش در این تیم گفت.

محمدحسین زواری در خصوص حضور در جمع آبی پوشان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه دار استقلال پیوستم. آرزوی هر بازیکنی بازی در تیم محبوبش است. خوشحالم به یکی از آرزوهایمان رسیدم.

وی با اشاره به اهدافش تصریح کرد: اولین هدفم این است که بتوانم جایگاهم را در این تیم تثبیت کنم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم به استقلال کمک کنم و امیدوارم استقلال هم به من کمک کند تا به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنم و در جام جهانی حضور داشته باشم.

بازیکن جوان استقلال در مورد کار با ساپینتو گفت: او مربی بزرگی است. بعد از حضورش در استقلال او را دنبال کردم. می‌تواند هم به استقلال هم به من خیلی کمک کند تا بهتر رشد کنم، بهتر استعدادهایم را نشان بدهم و به اهدافی که دارم برسم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آخه چه فکری میکنیدمگه ازاستقلال میشه به جام جهانی رسیدتیم ملی برای بازی‌های مقدماتی چندتابازیکن ازاستقلال فیکس داشت نه اینکه پاتی بازی باشدنه چون کیفیت استقلال به دردنمیخورد چون فقط بلته بازیکن خراب کنه اگه کسی نیت جام جهانی وتیم ملی داردراهش فقط پرسپولیس است چون بازیکن بی کیفیت اومده وبه اروپا درحد کیفیت اروپایی‌ها تحویل تیم ملی داده بدونه استقلالی‌ها تیم زودتراز یشه رفت جام جهانی بازی باکره اگه شجاع مسدوم نمیشود اون یک بازی هم نمی باختیم حالابازیکنا ساده نباشن ازاستقلال تیم ملی درنمیادخودتونونابودنکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی