نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بحران بین کریستیانو رونالدو و اریک تن‌هاخ/ کدام‌یک پیروز خواهند شد؟/ آقای رونالدو به تمرین بیا!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو اصرار به رفتن دارد و منچستریونایتد صراحتاً اعلام کرده که ستاره پرتغالی باید در تمرینات حاضر باشد. رونالدو مجبور است که سریعاً در مورد این شرایط بحرانی با تن‌هاخ مذاکره کند.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، که در کنار شریک زندگی‌اش «جورجینا» تعطیلات خود را در مایورکا گذرانده، به صراحت گفته که می‌خواهد یونایتد را ترک کند تا به بازی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. این بازیکن ۳۷ ساله تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد از شیاطین سرخ جدا شود و نمایندگانش فعالانه به دنبال پیشنهادی مناسب برای او می‌گردند. آن‌ها با چلسی و بایرن مونیخ در مورد انتقال احتمالی صحبت کردند در حالی که ناپولی نیز مشتاق برگرداندن این بازیکن به ایتالیا است. اسپورتینگ لیسبون و پورتو هم هر دو در حال بررسی این موضوع هستند که آیا می‌توانند او را به وطن بازگردانند یا خیر.

اما یونایتد آماده است تا کمی به اسطوره باشگاه خود سخت بگیرد. موضع آن‌ها همچنان مبنی بر این است که بازیکن پرتغالی فروشی نیست و با باشگاه قرارداد دارد و موظف است تا پایان قراردادش بماند. رونالدو در فصل گذشته ۲۴ بار گلزنی کرد و شیاطین سرخ در تابستان امسال در تلاشند تا هرطور که هست او را در باشگاه نگه دارند. آن‌ها با انتقال داروین نونیس به لیورپول دست از این بازیکن اروگوئه‌ای برداشتند و از پس خرید آنتونی، ستاره برزیلی ۷۰ میلیون پوندی آژاکس، هم برنیامدند.

رونالدو باید چند روزی را در کارینگتون بگذراند و در روز جمعه با هم‌تیمی‌هایش به تور ۱۶ روزه تایلند و استرالیا برود. تن‌هاخ در همان اولین هفته پیش‌فصل، بازیکنانش را به خوبی تحت‌تأثیر قرار داد و مارکوس رشفورد در گفت‌وگوهایش او را تحسین کرد. اما او برای برگرداندن نظر رونالدو کار سختی در پیش دارد. رونالدو می‌خواهد از فرصت نه چندان زیادی که برایش باقی مانده نهایت استفاده را ببرد و در باشگاهی بازی کند که قادر به حضور در لیگ قهرمانان باشد. او همچنان می‌خواهد در آخرین سال‌هایش بازیکنی چالش‌برانگیز باشد و برای کسب جام با باشگاه‌های بزرگ رقابت کند، اما باور ندارد که یونایتد بتواند این فرصت را در اختیار او قرار بدهد.

اینکه یونایتد هنوز بازیکن جدیدی به تیم اضافه نکرده رونالدو را بیشتر نگران کرد. یوناتد روز دوشنبه اولین خرید خود که «تایرل مالاسیا» است را تکمیل کرد و قرار است فعالیت بیشتری در پنجره انتقالات داشته باشد. با این حال رونالدو تصمیم خود را گرفته و معتقد است که در یونایتد به جایی نخواهد رسید.

در حالیکه هنوز خیلی از بازیکنان از تعطیلات برنگشته‌اند، رشفورد یک هفته‌ای می‌شود که در تمرینات منچستریونایتد حضور دارد و معتقد است که بازیکنان به محض ورود تحت‌تأثیر تن‌هاخ قرار خواهند گرفت. مهاجم انگلیسی گفت: «او نسبت به چمن زمین و قوانین هر بازی بسیار دقیق است. همه چیز تازه است و این تازگی برای ذهن و بدن خوب است. همه ما مشتاقانه منتظر کار با او هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    پورتو؟ برای ما ایرانیها رویایی میشه! مهدی همبازی کریستیانو رنالدو بشه! ولی‌ رنالدو هنوز خیلی‌ رو فرم هست و هنوزم بلند پروازه، به تیم‌های لیگ کشورش فکر نمیکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی