اتفاق عجیب برای تیم ملی ایران در جام جهانی/ اسکوچیچ به دنبال طلسم‌شکنی
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران در چند دوره اخیر جام جهانی دچار طلسم عجیبی شده است.

طلسم تیم ملی در جام جهانی، مربوط به صعود از مرحله گروهی نیست و علیرغم امیدواری اسکوچیچ، روی کاغذ، تیم ملی شانسی برای صعود از گروهش ندارد.

طلسمی که در موردش صحبت می‌کنیم، مربوط به گلزنی در نیمه اول بازیهای تیم ملی در جام جهانی است. آخرین باری که تیم ملی موفق شد در نیمه اول یکی از مسابقاتش در جام جهانی گل بزند، به جام جهانی ۲۰۰۶ برمی‌گردد که در بازی اول تیم ملی مقابل مکزیک، یحیی گل‌محمدی در دقیقه ۳۶ موفق شد دروازه حریف را باز کند.

از آن بازی به بعد، هیچکدام از گل های تیم ملی در جام جهانی، در نیمه دوم زده نشده است.

در جام جهانی ۲۰۰۶ و جلوی آنگولا، سهراب بختیاری‌زاده در دقیقه ۷۵ به این تیم گل بزند. در جام جهانی ۲۰۱۴، تنها گل تیم ملی مربوط به بازی با بوسنی بود که رضا قوچان‌نژاد در دقیقه ۸۲ دروازه حریف را باز کرد.

در جام جهانی ۲۰۱۴ هم هر دو گل تیم ملی در نیمه دوم زده شد. همچنین در جام جهانی 2018 جلوی مراکش، بازیکن حریف در دقیقه ۹۵ گل به خودی زد و جلوی پرتغال هم کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۹۳ دروازه حریف را از روی نقطه پنالتی باز کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تيم ملي IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    اگه تو نيمه اول گل بزنيم احتمال باختمون ميره بالا چون با ته قدرت حمله مي كنن بهتره كه دقيقه نود تير خلاصو بزنيم
  • دریا دار DE ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    اگر کیروش رو برگردونن احتمال طلسم شکستن وجود داره ، اما با آقای اسکوچیچ حتما جشنواره گلهای زیبای جام خواهیم شد اونم با این دروازه بان سفارش شده که بیشتر به کفتربازا میخوره تا دروازه بان تیم ملی. من‌ نمیدونم چه اصراریه که چون پدرش جلوی آمریکا بازی کرده الانم پسرش که حتی بلد هم نیست ادای پدرش رو دربیاره فیکس بازی و و و ... تیم ملی نیاز به مدیریت حرفه ای داره نه مدیریت سفارشی . ایران 🇮🇷✌🏼

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی