نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شکست ۳ - صفر دردسرساز شد/ عراقی‌ها به مهدوی‌کیا رای ندادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید بحث حضور مهدی مهدوی کیا در نشست کمیته تیم‌های ملی عراق مطرح شده باشد اما واقعیت این است که همه اعضاء برای انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید این کشور به توافق نرسیدند. 

در روزهای اخیر شایعه شده که مهدی مهدوی کیا گزینه سرمربیگری تیم ملی امید عراق است. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال عراق هم این خبر را تایید کرد و گفت در نشست کمیته تیم‌های ملی بحث‌هایی را در مورد مهدی مهدوی کیا شنیده است.

در صورتی که فدراسیون فوتبال عراق برنامه‌ای برای جذب مهدی مهدوی کیا ندارد و حضور شهناز یاری در تیم ملی فوتسال بانوان عراق و ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال آقایان عراق به خاطر عملکرد فوق العاده این دو مربی در فوتسال بوده است و از سویی باید گفت فوتسال ایران در آسیا و حتی جهان یکی از بهترین‌ها است. اما فدراسیون فوتبال عراق برنامه برای جذب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید عراق ندارد و این طبیعی است. به این خاطر که مهدی مهدوی کیا در ابتدای مسیر مربیگری است و در اولین آزمون به همراه تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا موفق عمل نکرد و در همان بازی‌های گروهی حذف شد.

مهدوی کیا به زودی تیم ملی امید ایران را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی در قونیه آماده می‌کند؛ جالب است بدانید تیم ملی امید پیش از حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در بغداد دو بازی دوستانه با تیم ملی امید عراق انجام داد که در یکی از بازی‌ها یک بر صفر برنده شد و در بازی دیگر با ۳ گل شکست خورد و طبیعی است در چنین شرایطی گزینه تیم ملی امید عراق نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دون فابيو IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    براي شكست 3 هيچ نيست براي تقلب و شارلاتاني نخواستنش1

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی