سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
۲ |
۴
مربیگری ۸ شاکی؛ استقلال نشد خانه‌نشینی بهتر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد مجتبی جباری برای شروع مربیگری باید یک فصل دیگر هم صبر کند!

خبر ورزشی - او که در دوره مربیگری شفر به نیمکت استقلال نزدیک شده بود و حتی با مربی آلمانی نشست برگزار کرد اما در نهایت نتوانست مجوز مربیگری در استقلال را دریافت کند اکنون هم یکی از گزینه‌های دستیاری ساپینتوی پرتغالی است؛ اما بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی خسرو حیدری شانس بیشتری برای حضور روی نیمکت استقلال دارد.

در این صورت دست کم مربیگری ۸ شاکی در استقلال یک فصل دیگر به تاخیر می‌افتد. البته ساکت الهامی هم تاکید زیادی به حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم هوادار دارد و در روزهای اخیر به دفعات با او صحبت کرد تا در کادر فنی او دستیار اول شود اما به نظر می‌رسد مجتبی جباری برای اینکه شانس خود را برای مربی شدن در تیم استقلال آزمایش کند به ساکت الهامی پاسخ منفی داده است. اما جای هشت شاکی در کادر فنی هوادار محفوظ است و او در صورتی که بخواهد مربیگری اش را شروع کند می‌تواند در فصل پیش رو استارت بزند.

جباری پیش از این هم از سوی وحید بیاتلو سرمربی تیم ماشین سازی برای حضور روی نیمکت این تیم لیگ برتری دعوت شده بود اما با وجود حضور در تمرینات این تیم حاضر به بستن قرارداد نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    بشخصه به زیدان آسیا آقا مجتبی جباری بیشتر علاقه دارم، خسرو حیدری توی همون آکادمی بمونه
  • کیسه سوز IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    از معدود کیسه کشان دوست داشتنی ، ولی برای مربی گری باید بره تیمی غیر از کیسه ، کیسه خیلی مافیایی هست و جای آدم سالم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی