نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
۰ |
۵
دیووک اوریگی به میلان پیوست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیووک اوریگی، ستاره بلژیکی و گلزن لیورپول رسما راهی باشگاه میلان شد.

از ماه‌ها قبل توافق بین دیووک اوریگی و مدیران باشگاه میلان نهایی شده بود و در نهایت این بازیکن امروز به جمع ستاره‌های روسونری پیوست. وب‌سایت رسمی لیگ ایتالیا رسما تایید کرد که قرارداد دیووک اوریگی توسط میلان به ثبت رسیده و او از این به بعد لباس روسونری را به تن خواهد کرد. این ستاره گلزن و بلژیکی دو هفته پیش تست‌های پزشکی خود را سپری کرده بود، اما اعلام این خبر به دلیل برخی مشکلات اداری به تعویق افتاد.

دیووک اوریگی پس از پایان قرارداد با لیورپول در پایان فصل گذشته، به‌صورت رایگان به میلان پیوست و حالا او آماده است تا فصل جدیدی از دوران حرفه‌ای خود را در لیگ ایتالیا و در لباس مدافع عنوان قهرمانی آغاز کند. دوشنبه اولین روز تمرینات پیش فصل میلان بود و دیووک اوریگی در تمرینات حضور نداشت، اما به نظر می‌رسد این اتفاق تا ساعتی دیگر رخ خواهد داد.

البته این مهاجم بلندقامت حداقل به‌مدت ۱۰ روز، به‌صورت جداگانه از سایر اعضای گروه تمرین خواهد کرد تا از شر مصدومیت عضلانی در نیم فصل دوم سال گذشته در لباس لیورپول رها شود. این ستاره ۲۷ ساله هفت سال را در رختکن مرسی سایدی‌ها سپری کرد و در ۱۷۱ بازی در این باشگاه ۴۷ گل نیز به ثمر رساند. دیووک اوریگی متخصص گلزنی در مسابقات بزرگ بوده و در لیگ قهرمانان اروپا و برابر تیم‌هایی چون بارسلونا و تاتنهام این مسئله را ثابت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی