منتظر انفجار بمب‌های استقلال باشید/ جذب ۳ ستاره قبل از شروع تمرینات
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال اینکه قبل از آنکه اولین جلسه تمرین استقلال در فصل جدید آغاز شود ۳ بازیکن جدید به عضویت تیم استقلال در آیند وجود دارد.

با گذشت بیش از یک ماه از آغاز نقل و انتقالات تابستانی، بسیاری از تیم‌ها عمده نقل و انتقالات خود را انجام داده‌اند.

تیم استقلال هم با اینکه دیرتر از پیش بینی وارد بازار جابجایی بازیکن شد، اما با به خدمت گرفتن چند بازیکن و تمدید با چند نفر دیگر اقدامات مثبتی در این زمینه انجام داد؛ تا جایی که امروز نمی‌توان گفت آبی‌های پایتخت از نقل و انتقالات عقب هستند.

آبی‌ها تاکنون به صورت رسمی سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، امید حامدی فر و محمد حسین زواره‌ای را به خدمت گرفته‌اند و با ۴ بازیکن خودشان تمدید کرده‌اند که این ۴ بازیکن عبارتند از رافائل سیلوا، مهدی مهدی پور، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی.

پیرامون این تیم نام‌های زیادی شنیده می‌شود که مذاکرات با برخی از آنها انجام شده است تا جایی که می‌توان تعدادی از این بازیکنان را برای فصل آینده استقلالی دانست.

اولین تمرین آبی پوشان با حضور سرمربی جدید این تیم روز شنبه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و یکی از برنامه‌های مدیران استقلال تا قبل از شروع تمرینات، قطعی کردن حضور ۳ چهره نام آشنا اما جدید در این تیم و برگزاری اولین تمرین با حضور این ۳ بازیکن است.

کاوه رضایی، محمد نادری و محمد محبی نفرات جدیدی هستند که مذاکراتشان با آبی‌ها از مدت‌ها قبل آغاز شده و روند این مذاکرات هم کاملاً مثبت بوده است و احتمال اینکه تا قبل از اولین تمرین آبی پوشان حضور این افراد قطعی شده و در تمرینات حضور یابند، هست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کیسه سوز IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    بمب های کیسه فقط باعث خنده ما و دق کردن کیسه کشا هستن مثل احمد لایی خور مومن زاده که فتل بهش میگفت بمب فتل ! دو سال کیسه کشا رو زجر داد تا انداختنش بیرون خخخخخخخخخ
    • لنگپولیس IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      برا همینه داری می سوزی لنگی. بعد هم تیمی که قهرمان شده مثل لنگ نیاز به ریخت و پاش و حیف و میل بیت المال نداره البته همه تیم ها مثل تیم حکومتی لنگ دستشون توی کیسه بیت المال نیست.
  • ف دال IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    سلام؛ جوون‌ترها شاید ندونن اما حدود سی، چهل سال قبل خرج چارشنبه‌سوری جوون‌ها دارت و کاربیت بود. البته خرید و آتش‌زدنِ اصطلاحاً «بوته» و اینا هم بود اما جوون‌ترها که سر پرسوداتری داشتن و عاشق صدا و انفجار بودن، دارت می‌خریدن و طی فرآیندی من‌درآوردی اون نوک تیزش رو داغ کرده و به‌شکل برعکس و وارونه برمی‌گردندن سر جاش و اون قسمت تحتانی‌اش که حالا به شکل مخزنی کوچک دراومده بود رو با گوگرد کبریت پُر و توسط یه پیچ دربش رو می‌بستن و پرتاب می‌کردن و وقتی برگشت زمین می‌گفت؛ پِـــِــــِخ! کلی هم حال می‌کردن، البته گمون نکنم انقدری که استقلالی‌ها از خریدن این درب و داغون‌ها! راستی، چی شد یاد اون دارت‌ها افتادم من؟! آهاااآااان..
    • لنگی نباش جانم IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      ما پول نداریم مثل باشگاه های حکومتی(لونگ ) با پول‌های میلیاردی که از نان ملت جمع شده بمب اتم بترکونیم
    • فوتبال کثیف IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      نه اشتباه نکن بازیکنی به لنگ میاد مجانی و با ندای قلبشون میاین..
    • علی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      خاطره نویسیت خوبه دوست لنگیه من .اما حالا که این خاطرات کلاسیک و جذاب رو چسپوندی به خریدهای استقلال اجازه بده منم یه داستان جذاب برات تعریف کنم که خیلی شبیه خریدهای میلیاردی شماست..یه روز یه فیلم کمدی جنگی داشتم میدیدم که فرمانده یه گروهان نظامی داشت تو پادگان به چند تا سرباز تازه وارد آموزش نظامی و استفاده صحیح از نارنجک یاد میداد..که رسید به یکی از سربازهاش دید خیلی داره از مهارت خودش در استفاده از نارنجک برای سربازا تعریف میکنه و حسابی جوگیر شده بود و خیلی ادعاش میشد.فرمانده هم واسه اینکه بفهمه واقعا سربازش چیزی بارشه یا نه بهش گفت بیا این نارنجک.پرتاپش کن ببینم چی تو چنته داری..سرباز مغرور و از خود راضییم تا اومد نارنجک و پرتاپ کنه نارنجک از دستش لغزید رفت افتاد تو آستینش و تا اومد به خودش بجنبه و نارنجک رو از پیراهنش بکشه بیرون جلوی چشمان بهت زده سربازان و فرمانده در اثر انفجار پودر شد رفت هوا...حالا این داستان دقیقا منو یاد بمبهای شما میندازه که قراره بدنش دست یحیی تا ازش امسال تو لیگ جلوی ساپینتو و مورایس و بردیف و نکونام وقلعه نویی ازش استفاده کنه..
    • سعید IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      اینهمه شر وورگفتی اخرشم خودتم نفهمیدی که چی گفتی
    • کابوس کیسه پرسپولیس زلزله IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      کاملا معلومه که زیاد فیلم میبینی.البته حق دارید. چون اگر کیسه کش نبودید به جای فیلم دیدن سالها با جام بردن تیمتون سرگرم میشدید.واقعا که متو هم هستید.
    • علی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      در جواب سعید:لنگی جان الان نمیخواد خیلی به مغزت فشار بیاری بهت قول میدم قبل از شروع نیم فصل وقتی رفتی استادیوم اخر بازی با هوادار دیدی با اون همه ستاره و بمبی که ترکوندین بازم امتیاز دادین و دست خالی از زمین اومدین بیرون و شعار حیا کن رها کن سر دادی یاد این نارنجکه که افتاده تو آستین یحیی میوفتیو اون موقع است که متوجه میشی 11 تا کریس رونالدو هم بدن به یحیی بازم نیمتونه واسه شما یه تیم در حد لیگ دسته 3 قرچک ورامین درست کنه براتون چه برسه به مدعی قهرمانی لیگ برتر
  • لنگی سوز IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    اگه خودتونو بکشید تارو مار کنید گر خاک کنید ب آسمون برید پایین بیایید پول مردم هم همچنان تو حلقومتون کنید بازم استقلال قهرمان میشه وهمیشه سرورتونه خخخخ
    • کیسه تنان غار نشین IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      اره کیسه کش اخه نه اینکه پرسپولیس کبیر.کابوس تیم حکومتی کیسه هر ۱۰ سال یکبار قهرمان میشه.حق دارن که اسم دوم کیسه را گذاشته اند هوچی گر.تا حالا خواب ۲ بار قهرمانی پشت هم سر هم را هیچ کیسه کشی دیده؟کیسه کش هوچی گر متوهم😂🖐
    • مجید IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      مرسی علی جون واقعا خاطرت عالی بود ولی یحیی نارنجکو میتونه غیب کنه چون پول دولت واسش میچسبه
  • سورنا سرخ DK ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    بمب؟!! نادری ؟! رضایی ؟! محبی؟!! اینا پشمک حاجی عبدالله هم نیستن :)))
  • شاهین IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    پرسپولیس کبیر البته کبیر بدون با بیش از 50 سال قدمتبدم یه قهرمانی اسیا...فقط مصرف داخلی داره مثل ایران خودرو وسایپا...... سرورتون بدون بمب ونارنجک ت ورقه قصل قبل کاری کرد که تا عمر دارید یادتون نره وانگشت به اونجاتون موندید.........یه قهرمانی با انواع واقسام رکوردها که تو خوابم لنگ نمیبینه...بیشترین امتیاز کلین شیت کمترین گل خورده و بدون باخت مثل دو ستاره اسیایی...پماد بدم خدمت دوستان لنگی..............راستی قهرمان اسیا شدید اقایون کبی....................ر
  • نوروز IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    استقلال به نظرم قرارداد عارف غلامی 1000 تومن ببنده زیادشه خودم استقلالیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی