شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
۸ |
۳
مصطفی آجورلو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال یکی از مهم ترین نامزد های انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال به نظر می‌آمد اما او هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است.

آجورلو که سابقه حضور در سه دوره از انتخابات فدراسیون فوتبال را دارد این بار با پشتوانه قهرمانی باشگاه استقلال به عنوان جدی ترین گزینه ورودی به انتخابات پیش‌بینی می‌شد اما از زمان آغاز پنجره ثبت نام نامزد های ریاست فدراسیون از سمت وی کوچک‌ترین تحرک یا تمایلی دیده نشده و همین مسئله حضور مجدد وی در انتخابات را با تردیدهای جای مواجه کرده است.

آجورلو اگر بخواهد دوباره برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند از امروز دو روز تا پایان وقت اداری فدراسیون فوتبال فرصت دارد.

این در حالی است که استقلال در حساس ترین شرایط نقل و انتقالاتی و فرصتی است که برای آغاز تمرینات به تمرکز کامل و مدیریت همه جانبه نیازمند است؛ از این رو ممکن است آجورلو با وجود شانسی که در انتخابات پیش رو داشت قید حضور در انتخابات فدراسیون و جدال برای ریاست را بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ق NL ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    پشتوانه قهرمانی .. مرغ پخته هم خنده اش میگیره
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    آقای آجرلو : مدیرعاملی باشگاه بزرگ استقلال ، قطعا با اهمیت تر و ارزشمندتر از ریاست فدراسیون فوتبال ایرانه ، جنابعالی بیش از 35 میلیون عاشق دلپاک دارید.
    • سیناپس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      اره.‌تراختور هم بعد منچستر اوله...
  • حقگو IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اجرلو می داند دیگر بین استقلالی ها وجهه ای ندارد می خواهد رییس فدراسیون شود... وریا غفوری را هم قربانی مطامع خود کرد و دستور آدمک های پریشان احوال را اجرا کرد
  • علی آبی دل IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    مدیر پرسپولیسی استقلال که بعداز اعتراضات خیابونی هوادارا انتخاب شد برای خفه کردن هوادارا چون نظامی بود واین شیوه رو بلد بود بعداز اینکه بازهم اسم تاج خیلی برده شد حکم داده شد برای مرگ ونابودی تدریجی استقلال تا دیگه اثری از اسم تاج نباشه ولی از شانس بدش به تور مجیدی خائن و متکبر ومنفعت طلب خورد طوریکه مجیدی بخاطر اعتبارش و غرورش کاری کرد تیم قهرمان بشه وگرنه نیت وپروژه سردار پرسپولیسیه ما نابودی ومرگ تدریجی استقلال هستش ازین فصل ببینید این از انتخاب بازیکنا وبی برنامگی و اون هم از انتخاب فتاحی پرسپولیسی وهرچی پاسیه زمان همه چیزو ثابت میکنه یکروز که فتحی ازطرف وزیر بدون دلیل جز هیئت مدیره استقلال اضافه شد کامنت گذاشتم و قسم خوردم این مامور دور کردن جبارف و تیام هستش که بعد افتخاری اعتراف کرد 250هزار دلار برده بودیم ترکیه برای این دوبازیکن یکباره با اومدن فتحی جلوی این مذاکره گرفته شد آخرش هم ثابت شد فتحی وخلیل زاده مامور وزیر برای نابودی استقلال بودن الآن هم تصمیم به نابودی تدریجی استقلال هستش هرچندسال هم برای اینکه کسی متوجه نشه اجازه میدن این تیم جام بگیره
  • باقری IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    نباید آقای آجورلو برای ریاست فدراسیون ثبت نام کند چون استقلال در حال حاضر در وضعیت بسیار حساسی است چون هم باید بازیکن جذب کند وهم برای فصل آینده آماده شود لذا ما استقلالی ها از ایشان خواهش می کنیم به فکر استقلال باشد
  • مهدی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    بره گم شده با اون قیافه ش ک کفاره داره هیچ محبوبیتی نداره با حذف کردن وریا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی