نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
الهامی: از بازیکنان ما خیلی خواهید شنید/ چالش جدیدم سخت‌تر از فصول گذشته است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: می‌دانم چه چالش سختی دارم و این چالش سخت‌تر از فصول گذشته است.

ساکت الهامی در حاشیه تمرین تیم هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عید سعید قربان را به مسلمانان جهان بخصوص مسلمانان کشورمان تبریک می‌گویم. می‌دانم چه چالش سختی را انتخاب کردم؛ این چالش نسبت به فصول گذشته سخت تر است. دوست دارم در این شرایط سخت قرار بگیرم. تیم خوبی داریم. از مالک، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که با بودجه‌ای که در توانشان بود بازیکنان‌مان را حفظ کردند.

وی ادامه داد: ابتدا برای حضورم در این تیم ترسی داشتم اما بازیکنان من را خیلی امیدوار کردند. می‌دانم چه سال سختی داریم و جنگ، جنگ قدرت است. همه جای دنیا همین است. اینکه گفته می‌شود چرا برخی تیم‌ها این همه با پول دولت خرید می‌کنند ولی همه جای دنیا این مسائل وجود دارد. تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای استان تهران باشیم.

الهامی در مورد اینکه حسینی بازیکن شما به استقلال رفت گفت: بله، او قطعاً از بازیکنان تاثیرگذار است. رفتار و توانمندی فنی خوبی دارد. از نظر فنی شناخت داشتم، اما باشگاه از نظر اخلاقی خیلی تعریف و تمجید می‌کردند اما این طبیعت فوتبال است که او به تیم دیگری رفت.

وی در مورد اینکه هدفش برای فصل آینده چیست، به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و یا اینکه به فکر حفظ تیم در لیگ برتر است، اظهار داشت: در تمام بازی‌هایمان از روز اول فلسفه‌مان این است که بازی قابل احترامی ارائه بدهیم تا مردم و تیم‌های حریف از آن راضی باشند. شما در تراکتور و نساجی هم دیدید چه روزی که نساجی در رده پانزدهم جدول بود، چه تراکتور یازدهم جدولی را تحویل گرفتم بر مبنای تفکرات سرمربی و کادرفنی بازیکنان بازی می‌کردند و امسال هم همان رویه را ادامه خواهیم داد. با جوانانی که داریم در آینده از بازیکنان ما خیلی خواهید شنید و دنبال جایگاه قابل احترامی هستیم و نمی‌توانم بگویم در کجای جدول قرار می‌گیریم. اول خدا، دوم خدا و سوم همت بازیکنان مهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی