نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
غیبت خبرساز ملی‌پوش استقلال در تمرینات/ ساپینتو درخواست کرد؛ این بازیکن را می‌خواهم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا سرمربی پرتغالی استقلال تمدید با یک بازیکن استقلال را درخواست کرده است.

شایعات جدایی عارف غلامی بازیکن ملی‌پوش استقلال که مورد توجه یک باشگاه قطری قرار گرفته با غیبت این مدافع در تمرینات آبی‌پوشان قوت بیشتری گرفته است. مدافع ۲۵ ساله استقلال که سومین سال حضورش در این تیم را پشت سر گذاشت، روز گذشته غایب سرشناس اولین تمرین آبی‌پوشان پایتخت بود. این غیبت در حالی رخ داد که رسانه های قطری در روزهای گذشته خبر از توافق غلامی با العربی می‌دادند اما این بازیکن با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به این اخبار واکنش نشان داد و تاکید کرد که فقط یک اتفاق غیر منتظره می‌تواند او را از استقلال جدا کند.

با این حال دومین روز تمرینات استقلال امروز در نوبت صبح پیگیری شد و باز هم خبری از غلامی نبود تا مدافع جوان و ملی پوش استقلال همچنان در بلاتکلیفی به سر ببرد.

در این بین شنیده می‌شود ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در خط دفاعی در حال حاضر از چشمی و سیلوا و حسینی بهره می‌برد، در تماس با مدیران استقلال بر حفظ مدافع ملی پوش تیمش تاکید داشته تا بدین ترتیب احتمال تمدید قرارداد عارف غلامی در روزهای آینده بیشتر از اخبار مربوط به جدایی‌اش باشد که طی روزهای اخیر و پس از سفر خارجی این بازیکن قوت گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیسه کشِ به درد نخور!!! من نمیدونم ایشون جز هدایت توپ به بیرون و بکش زیرش چی داره که به تیم ملی هم رفته؟؟؟؟ یکی میتونه توضیح بده؟؟؟
  • رضایاک IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقای خبر ورزشی... من دوتا اعتراض دارم، اول اینکه چرا پروسه ی تایید کامنت ها طولانی هست؟و باعث بروز سواستفاده میشید!!!!!!!!دوم چرا از اسم کاربری من میتونه کسی استفاده کنه؟؟؟؟ الان مدام زیر کامنت های خودم یا جاهای دیگه میبینم شخصی با نام رضایاک داره کامنت میده و بعضی ها میگن هم طرفدار پرسپولیسی هم کیسه!!!! لطفا نذارید با اسم کاربری دیگران کسی کامنت بذاره، خوب میدونم که میتونید بفهمید کدوم رضایاک من هستم که تماما پرسپولیسی هستم. من تا چند روز دیگه از کشور خارج میشم و اون گوشه پرچم کشور دیگه ای خواهد بود و دوست دارم اسم رضایاک مال خودم باشه! لطفا از کپی اسم کاربری توسط افراد دیگه جلوگیری کنید!!!!
    • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      انشاءالله بری ودیگه برنگردی وقتی تربیت نداری و جز توهین هیچ کامنتی دیگه ای نمیذاری تو هرخانواده ایرانی هم استقلالی هست هم پرسپولیسی با این توهینات درواقع به خودت وپرسپولیسا توهین میکنی واونارو ناراحت میکنی من خودم پریپولیسیم ولی تمام اعضای خانوادم مادر پدر خواهرا همه استقلالین اگر به استقلالیا توهین کنم یعنی به خانوادم توهین کردم کاش همینطور که برا اسمت حساسی واز خبرورزشی خواسته داری خبرورزشی هم کامنتهای توهینی ولقب دادنای زشتو انتشار نمیکرد تا جلوی این فرهنگ غلط وزشت ما ایرانیا تو فضای مجازی گرفته میشد
    • رامین تاج IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      تو خودت همین الان داری لقب تیمتو برای دیگران استفاده میکنی چطور انتظار داری دیگراناینکارو نکنن لنگیهای کیسه کش!
  • رضایاک IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    رضایاک اصلی منم از اول پرسپولیسی بودم و خواهم بود ولی متاسفانه شخصی داره از اسم کاربری من سواستفاده میکنه!!!!
    • مهران IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      غصه نخوریدهردوتارضایاک هستیدلنگ چیزی نیست که سرش دعواکنیدحالااگه تیمی غیرازتیم بابامسعودبودیه چیزی
  • عباس مازندرانی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    من رضا یاک نیستم ! خخخ
  • فرهاد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    ای کاش استقلال از شر این غلامی بنجل و بمب حاشیه راحت بشه و شرش کم کنن همانطوری که از شر دانشگر و اسماعیلی راحت شدیم...بخصوص که غلامی هم از نظر فنی و اخلاقی و حاشیه یه بنجل به تمام معنا هستش آیا میشه یه فصلی بازیکن حاشیه دار نداشته باشیم تا زحمات بقیه بازیکنان تیم هدر نره...!
    • رامین تاج IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      عارف غلامی یه بازیکن پکیجیه که دلاله وریا غفوری یعنی هوشنگ سعادتی در ازای تمدید قرارداد وریا در سال ۹۸ به استقلال اوردش الانم داره از همون روش پکیجی استفاده میکنه میگه بشرطی تمدید میکنم وریا هم بمونه اینا باندبازن تو تاریخ استقلال نداریم یکی تمام شده باشه التماس کنه بمونه
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    علی دایی بدرد تیم ملی نمیخوره چون سر مربی تیم ملی بوده وپرسپولیس بوده موفق نبوده پس چطور می توان موفق بشه اگه قرار ایکوچیج باشه بهتره از علی دایی باید گل محمدی یا امیر قلعه نوعی خوبن وبعترین کی روش که فدراسیون سنگ هاشون وا کنند باهاش حرفهاشون بزنند
  • ممد آس اس IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    هر کدوم از همه خنده دارتر می نویسه، هزارتا غلط املایی و نگارشی و ....داشت اون یا ک یا که ، خواهشمندم این بنده خدا رو اذیت نکنید ، بزارین یاک بمونه به جان خودت من قبول دارم که یا ک خودتی.
  • کیسه سوز IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بازیکن تیم ملی !!!!؟؟؟؟؟؟ این توپ جمع کن هم نیس بقول سلطان علی پروین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی