دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
۰ |
۰
مثلث مربیان مدعی قهرمانی در لیگ برتر ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورایس تمرینات خود را با تیم سپاهان شروع کرده است.

او بر خلاف هموطن خود ساپینتو که قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر را افشاء کرده است در شروع کار با سپاهان قولی بابت قهرمانی در لیگ برتر به هواداران تیم و رسانه‌ها نداده است اما با باشگاه برای قهرمانی در فصل جدید بازی‌های لیگ برتر توافق کرده است و برنامه‌ها بر همین اساس پیش می رود. با توجه به نیت قهرمانی در لیگ برتر از سوی مورایس و هم چنین وعده ساپینتو به قهرمانی در لیگ برتر در فصل پیش رو به همراه استقلال پیش بینی می شود این دو مربی نبرد جدی و جانانه ای در مسیر قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند.

نکته جالب اینکه حضور همزمان مورایس و ساپینتو در تیم‌های سپاهان و استقلال مورد توجه وِیژه رسانه‌های پرتغالی به این دو مربی شده است و این نگاه هم انگیزه‌های این دو مربی را برای قهرمانی در لیگ برتر بالا برده است و موجب شروع با انگیزه از سوی هر دو مربی در تیم‌های تحت هدایت شده است.

مورایس مربی شناخته شده تری نسبت به ساپینتو در فوتبال پرتغال بشمار می رود و از سویی دستیارانی که به همراه این مربی به اصفهان آمده اند شناخته شده تر بشمار می روند اما باید به این نکته مهم اشاره کرد ساپینتو رهبری قهرمان لیگ برتر را برعهده گرفته است. تیمی که در بازی‌های شهرستان هم از حمایت تماشاگر برخوردار است و کار آسان تری نسبت به مورایس برای رسیدن به جام قهرمانی پیش رو دارد.

انگیزه‌های مورایس برای قهرمانی در لیگ برتر بدون شک فصل جدید لیگ برتر را جذاب تر خواهد کرد. نبرد دو مربی هموطن در لیگ برتر ایران برای رسیدن به جام قهرمانی. البته به این جمع باید یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس را اضافه کرد. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این فصل را با آمادگی و تیم بهتری آغاز خواهد کرد. یحیی درست بر خلاف فصل گذشته خریدهای خوبی داشته و در فصل پیش رو قدرت مانور بیشتری در زمین خواهد داشت.

استقلال و پرسپولیس مدعیان سنتی قهرمانی در لیگ برتر بشمار می روند. به این جمع به طور قطع باید سپاهان را اضافه کرد چون مورایس و باشگاه در خلوت به هم گفته اند برای قهرمانی در لیگ برتر خواهند جنگید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی