نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| تمرینات بی‌رحمانه کونته تاتنهامی‌ها را شوکه کرد/ کین و سون بیهوش شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته از همان روز اول اردوی تیمش سختگیرانه تمرینات را برای بازیکنانش در نظر گرفت.

طاقت فرسای آنتونیو کونته برای بازیکنان تاتنهام در هوای گرم سئول سبب شد تا سون هیونگ-مین و هری کین به زمین بیفتند.

از روز دوشنبه تمرینات تیم تاتنهام در تور پیش فصل این تیم در سئول کره جنوبی آغاز شد. در این تمرینات و از همان روز اول آنتونیو کونته چنان بر بازیکنانش فشار وارد کرد که همه متحیر شدند.

وب سایت روزنامه انگلیسی سان گزارش کرده که برنامه سخت تمرینی کونته باعث شد حتی هری کین و سون هیونگ مین دو ستاره تیم نیز طاقت نیاورند و روی زمین بیفتند.

تمرینات تاتنهام در حالی در مقابل ۶۰۰۰ هوادار در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شده که ستاره‌های این تیم به مدت دو ساعت تمرینات طاقت فرسا را سپری کردند که برای اکثر بازیکنان تاتنهام خیلی زیاد بود.

در ابتدا به نظر می‌رسید که بازیکنان با روش‌های تمرینی کونته حتی در هوای شرجی سئول هم پیش می‌روند اما اکثر بازیکنان نتوانستند تمام زمین را بدوند و به طور خاص کین و سون با مشکل مواجه شدند.

عکس| تمرینات بی‌رحمانه کونته تاتنهامی‌ها را شوکه کرد/ کین و سون بیهوش شدند!

کونته با مربی بدنساز تیمش، جان پیرو ونترونه به بازیکنانش دستور داد تا ۴۲ دور زمین ۱۰۵ متری را بدوند. به بازیکنانی که به تازگی از مسابقات بین المللی بازگشته بودند، دستور داده شد که به جای آن ۳۰ دور انجام دهند.

کین زودتر از دیگران به زانو درآمد و هیونگ-مین نیز اشاره به درد داشت و خودش را روی چمن انداخت و با پشتش غلتید. این دو در نهایت تمرین را به سختی به پایان رساندند.

البته داوینسون سانچس، پاپ ماتار سار، برایان گیل و تروی پاروت در طول این تمرین بی رحمانه‌ کونته از آمادگی فوق العاده ای برخوردار بودند.

عکس| تمرینات بی‌رحمانه کونته تاتنهامی‌ها را شوکه کرد/ کین و سون بیهوش شدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    این تمرین رو بهش میگن کوپر ضربدر دهن گجی! یعنی قسمت کردن عصمت بازیکنان!
  • اشکان IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    آفرین به کونته اینقدر به کین فشار بیار تا در جام جهانی مقابل ایران حال نداشته باشه !! اسکوچیچ که اخراج شده و احتمالاً اون افرادی که تصمیم به اخراج اسکوچیچ در این مقطع گرفتن، در اردوی هشت روزه کل خوبان عالم رو جمع میکنن تا مربی جدید بتونه کاری کنه مقابل انگلیسی دوام بیاریم که بازیکنانش زیر نظر کونته، کلوپ و گواردیولا ماهها تمرین میکنن!!!
    • اس IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      مربی پکیجی اخراج نشه دیگه کونته تمرین نمیده یا مثلا سرمربی پکیجیمون با سردار و طارمی هم مثل کونته تمرین سنگین میده بتونن جلوی انگلیس وایسن!جوک نگو بابا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی