واکنش جالب سلطان سرخ‌ها به درخواست بازیکن پرسپولیس؛ مبارکت باشه پسر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بالاخره و همان طور که پیش بینی می‌شد پیراهن شماره ۷ پرسپولیس از بایگانی خارج شد تا سروش رفیعی آن را بر تن کند.

هافبک ملی پوش فصل گذشته سپاهان، در مقطع اولی که به پرسپولیس آمد بلافاصله پیراهن شماره ۷ علی پروین را تحویل گرفت در شرایطی آن آن روزها هم این پیراهن در ظاهر بایگانی شده بود.

علی اکبر طاهری مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس اما با علی پروین تماس گرفت و برای خارج کردن شماره ۷ از بایگانی رخصت گرفت.

هرچند برخی رسانه‌ها نوشتند خود سروش رفیعی هم برای پوشیدن این پیراهن از پروین رخصت گرفته، اما او هرگز به صورت حضوری حاضر نشد این کار را انجام دهد و طفره رفت! پروین هم به رغم آنکه به روی خودش نیاورد ولی از سروش رفیعی دلخور بود و در محافل دوستانه گلایه خود را بر زبان می‌آورد!

اواخر دی ماه سال ۱۳۹۸ افشین پیروانی که شاگرد علی پروین بوده به محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده برای همیشه پیراهن شماره ۷ پرسپولیس بایگانی شود. از آنجایی که خود انصاری‌فرد نیز شاگرد پروین بوده با این پیشنهاد موافقت کرده و قرار شد پیراهن شماره ۷ به بایگانی سپرده شود.

پیش از آن نیز مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از درگذشت نابهنگام کاپیتان تیمشان هادی نوروزی، تصمیم گرفتند پیراهن شماره ۲۴ او را بازنشسته کنند و به تالار افتخارات باشگاه برده شود.

همچنین پیراهن شماره ۱۲ پرسپولیس نیز که زمانی بر تن حسین عبدی بود به یاد هواداران به عنوان یار دوازدهم این تیم بایگانی شد و ...

واکنش جالب سلطان سرخ ها به درخواست بازیکن پرسپولیس؛ مبارکت باشه پسر!

اما حالا یکی از این سه شماره از بایگانی خارج شده است. پرسپولیس در حالی پیش فصل خود را سپری می‌کند که در هفته اول تمرین بازیکنان با پیراهن‌های بدون شماره به میدان رفتند و گمانه زنی‌ها در این باره در بین هواداران قرمزپوش ادامه داشت.

در اولین بازی دوستانه پرسپولیس اما سروش رفیعی برای دومین بار پیراهن شماره ۷ علی پروین را از بایگانی خارج کرد تا خیلی‌ها را کنجکاو کند که ماجرا چیست؟

همه چیز به اولین تمرین پرسپولیس در فصل جدید مربوط می‌شود که علی پروین و چند پیشکسوت این تیم به دعوت رضا درویش خودشان را به ورزشگاه شهید کاظمی رساندند. شنیدیم در حاشیه آن تمرین سروش رفیعی با هماهنگی افشین پیروانی مدیرتیم پرسپولیس نزد علی پروین رفته و از اسطوره باشگاه پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن شماره ۷ رخصت می‌گیرد. پروین هم با خوشرویی به سروش رفیعی می‌گوید: مبارکت باشه پسر!

همین جمله پروین و رخصت دادن برای پوشیدن پیراهن تاریخی شماره ۷ سروش رفیعی را خوشحال و راضی می‌کند تا با خیال راحت این پیراهن را تحویل بگیرد و بپوشد.

پیراهنی که زمانی گفته می‌شد نحس است و هر کسی آن را بعد از علی پروین پوشیده نابود شده است اما در سال‌های اخیر این نحسی شامل حال سروش رفیعی نشده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امید IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    اجازه چی انگار مارادونا بوده یکیه فقط بین پیروزی چیا محبوبه
  • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    این پیراهن باید تاابد بایگانی شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی