نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش مدیرعامل سابق استقلال به خبر رد صلاحیتش از انتخابات فدراسیون توسط رسانه دولت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر رضا واعظ آشتیانی، مدیر عامل اسبق تیم استقلال تهران یکی از کسانی است که روز گذشته در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد.

امیر رضا واعظ آشتیانی، مدیر عامل اسبق تیم استقلال تهران یکی از کسانی است که روز گذشته در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد. در مورد این نامزد گفته می شود چون موفق به اخذ ۵ امضاء از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نشده است از بین نامزدها کنار خواهد رفت.

او شب گذشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: این خبر از کجا درز کرده که ما به خاطر نداشتن پنج امضا از اعضای مجمع قابل قبول برای ثبت نام نیستیم؟ مطمئن باشید خبرگزاری دولت بی دلیل این خبر را نزده است. چطور می شود این موضوع در رسانه‌ها منتشر و سپس تجزیه می شود؟

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ادامه داد: درست است پنج امضا باید گرفته شود و این را می پذیرم، اما وقتی از روز چهاردهم تا بیستم تیرماه زمان ثبت نام بوده، باید تعطیلی‌ها را نیز در نظر بگیرند. شاید آقایان بگویند فدراسیون باز است ولی همه جا تعطیل بوده و باید روز کاری را در نظر می گرفتند. امروز بنابر توصیه برخی از دوستان ثبت نام کردم. کسی که لحظه آخر ثبت نام می کند یا در همان شروع می آید، چه تفاوتی دارد؟ هدف ما از حضور در انتخابات تکثر بود چون بگوییم شرایط برای حضور همه افراد مهیا است. ما مثل خیلی از افراد نیستیم که بگوییم از بالا به ما گفتند ثبت نام کن. ما بالاسری نداریم. برخی از خیرخواهان به ما گفتند ثبت نام کن و من برخلاف میل باطنی آمدم تا این تکثر ایجاد شود. اینطور نشود سه نفر به فینال بروند و بین بد و بدتر، بدتر انتخاب شود. من به خاطر همین که بدتر انتخاب نشود، آمده ام.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در پایان هم گفت: افراد غلط، آدرس غلط می دهند. مواظب باشید کاری نکنید با پرچم کشور و فدراسیونی که متعلق به آحاد ملت است، یک گروه جریان ساز بخواهند با آن برخوردهایی کنند که بعدا با چالش هایی روبه‌رو شویم. بنده معتقدم در این شرایط باید سکوت کنم چون سکوت من نشان دهنده این واقعیت است که ارزش های مملکتم را دوست دارم و حاضر نیستم به خاطر رئیس فدراسیون شدن، جریان سازی کنم. من بالاترین عنوان را در ورزش ایران داشتم ولی نخواستم شریک تصمیمات یک شخص شوم و رفتم. امیدوارم آقایان بالایی مراقب آقایان پایینی باشند که از آنها مایه می گذارند و خرج می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی