نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احتمالا با رد ۳ کاندیدا به دلیل عدم تکمیل پرونده، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با حضور سه کاندیدا اصلی برگزار خواهد شد.

روز گذشته فرآیند ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید که ۶ کاندیدای سرشناس برای تصدی پست ریاست نام‌نویسی کردند و روز پرماجرایی در ساختمان فدراسیون رقم خورد؛ عزیزالله محمدی، امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی، محمد آخوندی، میرشاد ماجدی و مهدی تاج.

کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه اولیه‌ای خود برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون اعلام کرده بود که هر یک از کاندیداها باید ۵ امضای اعضای مجمع را برای ثبت‌نام داشته باشند که گویا ۳ نفر از کاندیدا ناکام در ارائه امضا اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بوده‌اند که همین اتفاق باعث حذف زودهنگام آن‌ها از چرخه انتخابات خواهد شد.

امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی ۳ کاندیدایی هستند که فعلا نتوانسته‌اند مراحل قانونی ثبت‌نام را به صورت کامل سپری کنند. البته که این مسئله باید از سوی کمیته بدوی برگزاری انتخابات به صورت رسمی اعلام گردد اما حذف سه کاندیدا به دلیل نقص مدرک، اتفاق قریب‌الوقوعی است که طی روزهای آینده احتمال رخ دادنش وجود دارد.

واعظ آشتیانی در واکنش به رد صلاحیت خود توضیح داد: «بحث بر این است که رئیس باید ۵ امضا مجمع داشته باشد. همواره در گذشته بنده تأکید داشتم که چنین امضاهایی معنی و مفهوم ندارد. یعنی کاندیدا باید دنبال افراد بگردد؟ آقای کامرانی‌فر هم اشاره کرد که ۱۵ روز فرصت داریم تا امضا بگیریم. به ما گفتند سوابق ورزشی را هم مکتوب بیاوریم و همینطور برگه عدم سوءپیشینه را و تا زمانی که به پرونده‌ها رسیدگی شود ما فرصت داریم مدارک را تکمیل کنیم».

انتخابات پر ماجرا کلید خورد؛ صلاحیت ۳ کاندیدا رد می شود؟/ ائتلاف بزرگ قدیمی های فدراسیون فوتبال؛ تاج و نبی دوباره برمی گردند؟

سه‌گانه تاج، ماجدی و محمدی

مهدی تاج که از او به عنوان جدی‌ترین گزینه ریاست فدراسیون فوتبال یاد می‌شود، برای رسیدن دوباره به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در صورت تایید صلاحیتش، هشتم شهریورماه باید با میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی رقابت کند. تاج سابقه همکاری با هر دو رقیب انتخاباتی خود را دارد و به نظر می‌رسد رقابت جالب‌توجهی در پیش خواهد بود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در ائتلاف با مهدی محمدنبی وارد کارزار انتخابات شده، امیدوار است بتواند کرسی ریاست را مجدداً به‌دست بیاورد، هر چند که با توجه به سرپرستی میرشاد ماجدی بر فدراسیون فوتبال، او هم شانس بالایی برای جلب نظر اعضای مجمع دارد و دوری چند ساله عزیزالله محمدی از فضای فوتبال باعث شده تا رئیس سابق سازمان لیگ نسبت به رقبای خود شانس کمتری برای کسب عنوان ریاست فدراسیون فوتبال داشته باشد.

انتخابات پر ماجرا کلید خورد؛ صلاحیت ۳ کاندیدا رد می شود؟/ ائتلاف بزرگ قدیمی های فدراسیون فوتبال؛ تاج و نبی دوباره برمی گردند؟

ائتلاف‌های جدید در راه است؟

میرشاد ماجدی صبح روز گذشته از حضور در انتخابات انصراف داد و سپس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد حضور در کارزار انتخابات را دارد. ماجدی دلیل کناره‌گیری خود را حضور مهدی تاج در انتخابات دانسته بود و اعلام داشت که با توجه به احترامی که برای تاج قائل است، قصد حضور در انتخابات را نداشته اما در نهایت به اصرار اعضای مجمع، نام‌نویسی انجام داده و عباس صوفی و صادق درودگر را به عنوان نواب پیشنهادی خود معرفی کرده است.

مجمع فدراسیون فوتبال با حضور ۸۷ عضو در هشتم شهریورماه برگزار می‌شود و با توجه به سبقه همکاری تاج با ماجدی و محمدی، احتمال شکل‌گیری ائتلاف‌های جدید تا روز انتخابات وجود دارد و دور از ذهن نیست اگر که انتخابات با توجه به ائتلاف‌های احتمالی، به شکل دوئل میان دو کاندیدا برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    کاندید شدن تاج ، دهن کجی به کل جامعه ایرانه ! کاندید شدن تاج همون حکایت همیشگی ، فعالیت آزادانه اختلاسگران و دزدان و مفسدین و داشتن آرامش در کنار قانون حمایت از اخلالگران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی